Karburátor JIKOV VARI obrázek a seznam dílů
Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Při klasickém štípání dříví na špalku se
poleno po rozštípnutí rozlétne na strany
a jednotlivé kusy znovu musíme skládat
na špalek, štípat a znovu skládat na špalek.
Pokud však vyplníme poleny střed staré
pneumatiky, polena se již nerozletí do
stran po rozštípnutí a my můžeme dále
sekat tak dlouho, až jsou polena rozštípaná
na potřebnou velikost.
Někdo stahuje polena k sobě jen gumou
na uchycení nákladu plachty na přívěsný vozík.
**VIDEO YOUTUBE
poleno po rozštípnutí rozlétne na strany
a jednotlivé kusy znovu musíme skládat
na špalek, štípat a znovu skládat na špalek.
Pokud však vyplníme poleny střed staré
pneumatiky, polena se již nerozletí do
stran po rozštípnutí a my můžeme dále
sekat tak dlouho, až jsou polena rozštípaná
na potřebnou velikost.
Někdo stahuje polena k sobě jen gumou
na uchycení nákladu plachty na přívěsný vozík.
**VIDEO YOUTUBE
Je to klasická cirkulárka s kolíbkou ukázkové video.
Odřezané dříví nepadá na hromadu vedle
pily, ale padá do žlabu - skluzu a
klouže přímo do sklepa viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Odřezané dříví nepadá na hromadu vedle
pily, ale padá do žlabu - skluzu a
klouže přímo do sklepa viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Vzhledem k tomu, že lištu často nesundáváme je lepší, když je lišta řetězu motorové pily upevněna dvěma šrouby a maticemi.
Spojení šroub + matice lze pevně dotáhnout a lišta se jen tak snadno neuvolní. To pak souvisí i s napnutím řetězu, který je nutno častěji napínat pokud lišta není pevně uchycena.
Obrázek: motorová pila STIHL MS 261 s rychloupínacím prvkem.
Obrázek: motorová pila STIHL MS 261 C-Q s dvěma šrouby a maticemi zajišťujícími pevné uchycení lišty.
Spojení šroub + matice lze pevně dotáhnout a lišta se jen tak snadno neuvolní. To pak souvisí i s napnutím řetězu, který je nutno častěji napínat pokud lišta není pevně uchycena.
Obrázek: motorová pila STIHL MS 261 s rychloupínacím prvkem.
Obrázek: motorová pila STIHL MS 261 C-Q s dvěma šrouby a maticemi zajišťujícími pevné uchycení lišty.
Trámy a hranoly není vždy nutné si nechat nařezat na
pile, ale můžeme je osámovat ( vytvořit čtvercový,
obdélníkový půdorys) přímo v lese pomocí
přípravku od fy LOGOSOL, který připevníme na oba konce klády.
Mezi konci přípravku upevníme jekl - desku, po které
se bude posouvat motorová pila opatřená plochou s dorazem
pro přesné řezání.
Tímto způsobem můžeme kládu nařezat i na fošny, nebo prkna,
ale přípravek neotáčíme, jen posunujeme plošinu o tloušťku
další fošny.
Více ve videu Zarovnávání - hranění trámů přímo v lese:
**VIDEO YOUTUBE
pile, ale můžeme je osámovat ( vytvořit čtvercový,
obdélníkový půdorys) přímo v lese pomocí
přípravku od fy LOGOSOL, který připevníme na oba konce klády.
Mezi konci přípravku upevníme jekl - desku, po které
se bude posouvat motorová pila opatřená plochou s dorazem
pro přesné řezání.
Tímto způsobem můžeme kládu nařezat i na fošny, nebo prkna,
ale přípravek neotáčíme, jen posunujeme plošinu o tloušťku
další fošny.
Více ve videu Zarovnávání - hranění trámů přímo v lese:
**VIDEO YOUTUBE
Křovinořez s motorem HONDA 1,2 kW zakoupen v roce 2004 ročně seče 40 aru - 2 měřice - 4 000 metrů čtverečních:
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
Editace: 1335442804
Počet článků v kategorii: 175
Url:karburator-jikov-vari-obrazek-a-seznam-dilu-id-132