Karburátor JIKOV VARI obrázek a seznam dílů
Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.


1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka



Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.

175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Problém:
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
Pokud kmen neleží celou plochou na zemi, v určitých místech
vznikají tlaky, které mohou řetězovou lištu a řetěz sevřít.
Abychom předešli tomuto nepříjemnému stavu, je nutno znát,
co se stane když kmen řežeme v různých směrech proti síle,
která působí na kmen.
Video ukazuje základní situace a jak jim lze předejít.
První řez se provede jen špicí pily, aby nedošlo k sevření celé lišty
Další dva řezy se provedou ze stran.
Konečný řez provedeme zdola, proti síle, která působí na prohnutí kmene.
**VIDEO YOUTUBE
vznikají tlaky, které mohou řetězovou lištu a řetěz sevřít.
Abychom předešli tomuto nepříjemnému stavu, je nutno znát,
co se stane když kmen řežeme v různých směrech proti síle,
která působí na kmen.
Video ukazuje základní situace a jak jim lze předejít.
Citace:
Když řežeme kmen jen na straně proti působící síle, dojde
k prasknutí kmene a jeho znehodnocení. Pokud řežeme jen
ve směru, kterým působí síla na kmen, dojde ke sevření lišty.
Je nutné kombinovat více stylů.
Nejdříve se nařízne kmen ve směru působící síly jen tak,
aby nedošlo k sevření pily a to kulatou špicí lišty (chce to cvik a praxi),
abychom případně sevřenou část lišty snadněji vytáhli z řezu .
Pak se kmen nařízne nad a pod tímto řezem kolmo na tento řez.
Nakonec se kmen řeže proti směru síly, která na místo řezu
působí.
Pokud síla způsobující prohnutí kmene působí na kmen z boku:
Nesmí se stát ve směru, kterým působí síla na kmen, protože
jak dojde k prořezaní, síla působící na kmen vymrští oba konce
kmene, jakoby jste přeřezali napnutý luk a mohlo by dojít k
smrtelnému úrazu.
Stojí se ze strany působení síly.
Když řežeme kmen jen na straně proti působící síle, dojde
k prasknutí kmene a jeho znehodnocení. Pokud řežeme jen
ve směru, kterým působí síla na kmen, dojde ke sevření lišty.
Je nutné kombinovat více stylů.
Nejdříve se nařízne kmen ve směru působící síly jen tak,
aby nedošlo k sevření pily a to kulatou špicí lišty (chce to cvik a praxi),
abychom případně sevřenou část lišty snadněji vytáhli z řezu .
Pak se kmen nařízne nad a pod tímto řezem kolmo na tento řez.
Nakonec se kmen řeže proti směru síly, která na místo řezu
působí.
Pokud síla způsobující prohnutí kmene působí na kmen z boku:
Nesmí se stát ve směru, kterým působí síla na kmen, protože
jak dojde k prořezaní, síla působící na kmen vymrští oba konce
kmene, jakoby jste přeřezali napnutý luk a mohlo by dojít k
smrtelnému úrazu.
Stojí se ze strany působení síly.

První řez se provede jen špicí pily, aby nedošlo k sevření celé lišty

Další dva řezy se provedou ze stran.

Konečný řez provedeme zdola, proti síle, která působí na prohnutí kmene.

**VIDEO YOUTUBE
Pročtěte si tento příspěvek http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zařízení pracuje na principu šroubu, který
se postupně zavrtá do polena a tím je roztrhne.
Nebezpečí hrozí při namotání oděvu na tento
kužel, nebo přiražení prstů polenem ke stolu zařízení.
Princip štípání dřeva pomocí rotujícího kužele se závitem viz video:
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
se postupně zavrtá do polena a tím je roztrhne.
Nebezpečí hrozí při namotání oděvu na tento
kužel, nebo přiražení prstů polenem ke stolu zařízení.
Princip štípání dřeva pomocí rotujícího kužele se závitem viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Sbíječka se na štípání dříví neosvědčila
**VIDEO YOUTUBE
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.

nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Editace: 1335442804
Počet článků v kategorii: 175
Url:karburator-jikov-vari-obrazek-a-seznam-dilu-id-132