DSK-316 převodovka VARI seznam dílů a manuál
Typ převodové skříně: DSK 316
Typ převodové skříně: šneková
Jak a kde objednat náhradní díly: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=66&p=130#p130
Manuál k převodovce DSK-316.1PA/PSA
https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/vari-dsk-316-1pa-psa-prevodovka.pdf
Obrázek a seznam dílů DSK-316.1PA/PSA
1) - díl je určen do převodové skříně DSK-316.1PA
2) - díl je určen do převodové skříně DSK-316.1PSA
Poz. Název Rozměr Výkres - Norma Obj. číslo Ks
1 Skříň 32 1 3253 001 124 004 1
2 Šnekové kolo 632 0 3221 013 124 037 1
3 Unášecí kotouč 622 9 3616 001 124 006 1
4 Pružina 632 0 9746 001 124 503 3
5 Hřídel šnekového kola 32 0 3814 005 125 001 1
6 Podložka vymezovací 32 0 9220 001 124 008 5
7 Podložka vymezovací 32 0 9220 086 126 003 5
8 Podložka vymezovací 32 0 9220 087 127 043 5
9 Podložka vymezovací 32 0 9220 158 168 020 2
10 Podložka vymezovací 32 0 9220 157 124 001 2
11 Ložisko 16005D 124 504 2
12 Pojistný kroužek 47 ČSN 02 2930 126 504 2
13 Gufero 25x47x7 ČSN 02 9401.0 124 505 2
14 Kryt 32 1 9220 126 127 014 2
15 Šneková hřídel 32 0 3215 008 124 040 1
16 Ložisko 6006A 124 506 1
17 Pojistný kroužek 30 ČSN 02 2930 126 502 1
18 Pojistný kroužek 52 ČSN 02 2931 126 505 2
19 Podložka vymezovací 32 0 9220 079 124 013 3
20 Podložka vymezovací 32 0 9220 080 127 037 3
21 Podložka vymezovací 32 0 9220 081 127 038 3
22 Ložisko 6304A 124 507 1
23 Podložka vymezovací 32 0 9220 057 124 014 3
24 Podložka vymezovací 32 0 9220 056 127 039 3
25 Podložka vymezovací 32 0 9220 058 127 041 3
26 Pero 6x6x16 ČSN 02 2562 124 519 1
27 Kuželové kolo 1) 632 0 3125 015 124 015 1
27 Kuželové kolo 2) 632 0 3125 017 124 033 1
28 Pojistný plech 32 0 9231 001 124 016 1
29 Matice M20x1,5 ČSN 02 1403 126 507 1
30 Pojistný kroužek 35 ČSN 02 2931 126 503 1
31 Pojistný kroužek 1) 35 ČSN 02 2931 126 503 1
31 Pojistný kroužek 2) BR 37 124 521 1
32 Kuželový pastorek 1) 632 0 3115 019 124 038 1
32 Kuželový pastorek 2) 632 0 3115 018 124 039 1
33 Ložisko 3202 124 508 1
34 Spojka 32 0 5921 002 124 012 1
35 Těsnicí papír 632 0 9620 017 124 012 1
36 Gufero 28x35x5 126 501 1
37 Pero 5x5x16 ČSN 02 2562 150 544 1
38 Kotouč spojky 32 0 3621 022 124 036 1
39 Podložka 12,2 ČSN 02 1740.05 106 532 1
40 Matice M12 ČSN 02 1403.25 126 508 1
41 Přesouvací hřídel 22 9 8016 009 124 031 1
42 Otočný čep 632 0 8011 005 124 020 1
43 Kroužek 12x2 ČSN 02 9281.2 124 510 1
44 Pružina 632 0 9746 002 124 511 1
45 Šroub M8x16 ČSN 02 1183 125 505 1
46 Kulička 7,938-40 110 517 1
47 Pružina 632 0 9746 003 110 505 1
48 Těsnicí kroužek 18x14x1,5 ČSN 02 9310.3 106 539 2
49 Matice M14x1,5 ČSN 02 1401.25 106 525 1
50 Zajišťovací šroub 632 0 9020 002 110021 1
51 Páčka spojky pojezdu 22 9 8045 029 124 035 1
52 Kolík pružný 1) 5x16 ČSN 02 2156 106 528 2
52 Nýt 2) 632 0 9321 009 106 048 2
53 Bowden spojky 622 9 8074 013 124 526 1
54 Zajišťovací čep 32 0 8011 001 124 021 1
55 Matice M6 ČSN 02 1402.25 127 521 1
56 Pojistný kroužek 12 ČSN 02 2930 6021502 1
57 Měrka oleje 22 1 8616 003 124 003 1
58 Zajišťovací šroub - klička 32 0 9043 002 106 023 1
59 Těsnění 632 0 9620 015 127 016 1
60 Šroub M8x25 ČSN 02 1103.25 110 525 2
61 Víko 32 1 3910 001 126 005 1
62 Šroub M8x16 ČSN 02 1103.25 106 547 4
63 Příložka 32 1 3332 001A 124 032 1
64 Podložka 8,2 ČSN 02 1740.05 104 574 6
65 Gufero 36x55x8 ČSN 02 9401 124 515 1
66 Objímka ramene 32 1 3726 005 124 022 1
67 Šroub M10x40 ČSN 02 1101.55 124 529 4
68 Držák 32 0 1330 003 127 030 1
69 Podložka 10,2 ČSN 01 1740.05 106 530 3
70 Podložka 10,5 ČSN 02 1745.05 124 527 1
71 Omezovací čep 32 1 3711 004 124 034 1
72 Pružina 632 0 9746 004 124 500 1
73 Šroub 32 0 9016 043 127 011 1
74 Kolík 3x25 ČSN 02 2156 124 502 1
75 Kolík 3x18 ČSN 02 2156 127 504 1
76 Koule Pr.25-M8 ČSN 02 5181.21 124 524 1
77 Pojistný kroužek 22 ČSN 02 2930 125 504 2
78 Držák 32 0 8047 002B 127 049 1
79 Matice M6 ČSN 02 1665.25 125 501 2
80 Šroub M6x12 ČSN 02 1183 125 506 1
81 Matice M6 ČSN 02 1103 125 507 1
82
83
84 Manžeta kola levá 22 9 1642 008L 127 002 1
85 Manžeta kola pravá 22 9 1642 008P 127 001 1
86 Kolo levé L 4.00-4A ET 91310 127 514 1
87 Kolo pravé P 4.00-4A ET 91310 127 515 1
88 Kolík s kroužkem 125 500 2
Typ převodové skříně: šneková
Jak a kde objednat náhradní díly: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=66&p=130#p130
Manuál k převodovce DSK-316.1PA/PSA
https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/vari-dsk-316-1pa-psa-prevodovka.pdf
Obrázek a seznam dílů DSK-316.1PA/PSA
1) - díl je určen do převodové skříně DSK-316.1PA
2) - díl je určen do převodové skříně DSK-316.1PSA
Poz. Název Rozměr Výkres - Norma Obj. číslo Ks
1 Skříň 32 1 3253 001 124 004 1
2 Šnekové kolo 632 0 3221 013 124 037 1
3 Unášecí kotouč 622 9 3616 001 124 006 1
4 Pružina 632 0 9746 001 124 503 3
5 Hřídel šnekového kola 32 0 3814 005 125 001 1
6 Podložka vymezovací 32 0 9220 001 124 008 5
7 Podložka vymezovací 32 0 9220 086 126 003 5
8 Podložka vymezovací 32 0 9220 087 127 043 5
9 Podložka vymezovací 32 0 9220 158 168 020 2
10 Podložka vymezovací 32 0 9220 157 124 001 2
11 Ložisko 16005D 124 504 2
12 Pojistný kroužek 47 ČSN 02 2930 126 504 2
13 Gufero 25x47x7 ČSN 02 9401.0 124 505 2
14 Kryt 32 1 9220 126 127 014 2
15 Šneková hřídel 32 0 3215 008 124 040 1
16 Ložisko 6006A 124 506 1
17 Pojistný kroužek 30 ČSN 02 2930 126 502 1
18 Pojistný kroužek 52 ČSN 02 2931 126 505 2
19 Podložka vymezovací 32 0 9220 079 124 013 3
20 Podložka vymezovací 32 0 9220 080 127 037 3
21 Podložka vymezovací 32 0 9220 081 127 038 3
22 Ložisko 6304A 124 507 1
23 Podložka vymezovací 32 0 9220 057 124 014 3
24 Podložka vymezovací 32 0 9220 056 127 039 3
25 Podložka vymezovací 32 0 9220 058 127 041 3
26 Pero 6x6x16 ČSN 02 2562 124 519 1
27 Kuželové kolo 1) 632 0 3125 015 124 015 1
27 Kuželové kolo 2) 632 0 3125 017 124 033 1
28 Pojistný plech 32 0 9231 001 124 016 1
29 Matice M20x1,5 ČSN 02 1403 126 507 1
30 Pojistný kroužek 35 ČSN 02 2931 126 503 1
31 Pojistný kroužek 1) 35 ČSN 02 2931 126 503 1
31 Pojistný kroužek 2) BR 37 124 521 1
32 Kuželový pastorek 1) 632 0 3115 019 124 038 1
32 Kuželový pastorek 2) 632 0 3115 018 124 039 1
33 Ložisko 3202 124 508 1
34 Spojka 32 0 5921 002 124 012 1
35 Těsnicí papír 632 0 9620 017 124 012 1
36 Gufero 28x35x5 126 501 1
37 Pero 5x5x16 ČSN 02 2562 150 544 1
38 Kotouč spojky 32 0 3621 022 124 036 1
39 Podložka 12,2 ČSN 02 1740.05 106 532 1
40 Matice M12 ČSN 02 1403.25 126 508 1
41 Přesouvací hřídel 22 9 8016 009 124 031 1
42 Otočný čep 632 0 8011 005 124 020 1
43 Kroužek 12x2 ČSN 02 9281.2 124 510 1
44 Pružina 632 0 9746 002 124 511 1
45 Šroub M8x16 ČSN 02 1183 125 505 1
46 Kulička 7,938-40 110 517 1
47 Pružina 632 0 9746 003 110 505 1
48 Těsnicí kroužek 18x14x1,5 ČSN 02 9310.3 106 539 2
49 Matice M14x1,5 ČSN 02 1401.25 106 525 1
50 Zajišťovací šroub 632 0 9020 002 110021 1
51 Páčka spojky pojezdu 22 9 8045 029 124 035 1
52 Kolík pružný 1) 5x16 ČSN 02 2156 106 528 2
52 Nýt 2) 632 0 9321 009 106 048 2
53 Bowden spojky 622 9 8074 013 124 526 1
54 Zajišťovací čep 32 0 8011 001 124 021 1
55 Matice M6 ČSN 02 1402.25 127 521 1
56 Pojistný kroužek 12 ČSN 02 2930 6021502 1
57 Měrka oleje 22 1 8616 003 124 003 1
58 Zajišťovací šroub - klička 32 0 9043 002 106 023 1
59 Těsnění 632 0 9620 015 127 016 1
60 Šroub M8x25 ČSN 02 1103.25 110 525 2
61 Víko 32 1 3910 001 126 005 1
62 Šroub M8x16 ČSN 02 1103.25 106 547 4
63 Příložka 32 1 3332 001A 124 032 1
64 Podložka 8,2 ČSN 02 1740.05 104 574 6
65 Gufero 36x55x8 ČSN 02 9401 124 515 1
66 Objímka ramene 32 1 3726 005 124 022 1
67 Šroub M10x40 ČSN 02 1101.55 124 529 4
68 Držák 32 0 1330 003 127 030 1
69 Podložka 10,2 ČSN 01 1740.05 106 530 3
70 Podložka 10,5 ČSN 02 1745.05 124 527 1
71 Omezovací čep 32 1 3711 004 124 034 1
72 Pružina 632 0 9746 004 124 500 1
73 Šroub 32 0 9016 043 127 011 1
74 Kolík 3x25 ČSN 02 2156 124 502 1
75 Kolík 3x18 ČSN 02 2156 127 504 1
76 Koule Pr.25-M8 ČSN 02 5181.21 124 524 1
77 Pojistný kroužek 22 ČSN 02 2930 125 504 2
78 Držák 32 0 8047 002B 127 049 1
79 Matice M6 ČSN 02 1665.25 125 501 2
80 Šroub M6x12 ČSN 02 1183 125 506 1
81 Matice M6 ČSN 02 1103 125 507 1
82
83
84 Manžeta kola levá 22 9 1642 008L 127 002 1
85 Manžeta kola pravá 22 9 1642 008P 127 001 1
86 Kolo levé L 4.00-4A ET 91310 127 514 1
87 Kolo pravé P 4.00-4A ET 91310 127 515 1
88 Kolík s kroužkem 125 500 2
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Prodává se též pod označením Raptor
Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.
Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.
- Demontují se 4 kusy matic držících těleso startovadla a sejme se
- Za rukojeť vytáhněte šňůru nadoraz a zajistěte navijecí buben proti pootočení.
- Rozvažte uzel šňůry, který se nachází uvnitř bubnu a šňůru vytáhněte.
- Na nové šňůře udělejte uzel a šňůru protáhněte rukojetí.
- Druhý konec šňůry protáhněte průvlakem startovadla a otvorem v bubnu.
- Na konci šňůry uvažte uzel.
- Odjistěte buben a pomalu nechte šňůru navinout.
- Zkontrolujte činnost západky startovadla - povytažením šňůry musí dojít k vysunutí západky, po uvolnění šňůry se západka zasune do výchozí polohy.
- Nasaďte startovadlo na motor a řádně dotáhněte šrouby.
Pokud dojde k uvolnění předpětí navíjecí pružiny například při přetržení šňůry, postupuje se následovně:
- Sejměte startovadlo (pokud je namontováno).
- Odstraňte zbytek šňůry.
- Zkontrolujte zda části startovadla nejsou poškozeny.
- Rukou otáčejte bubnem ve směru záběru (doleva) až na doraz, tím se navine pružina.
- Pootočte bubnem zpět (doprava) tak, aby se otvor v bubnu překrýval s otvorem průvlaku, protáhněte jimi šňůru a zajistěte uzlem. Tím docílíte toho, že lze šňůru vytáhnout nadoraz, aniž by došlo k maximálnímu navinutí pružiny a k poškození pružiny, nebo startovadla.
Převodovka VARI DSK 317 obrázek a seznam dílů | prevodovka-vari-dsk-317-obrazek-a-seznam-dilu-id-169
Převodová skříň se závěsem DSK-317, 317/S, 317/D
Gearbox with suspender
1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________
5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
Gearbox with suspender
1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________
5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
Nižší hmotnost jak u pohonné jednotky HONDA.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
1 .) Zkontrolovat zda je v nádrži dostatek benzínu a zda je palivový filtr zaplaven benzínem a není znečistěn. Zařadit neutrál na převodovce, dát páčku omezovače do polohy 1.
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV
Editace: 1339074925
Počet článků v kategorii: 175
Url:dsk-316-prevodovka-vari-seznam-dilu-a-manual-id-177