Řetěz motorové pily se rychle uvolňuje
Problém:
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
S ČERTEM na vyorávání brambor mám zkušenost takovou,
že mi brambory více hnijí, ale záleží jak prudce ty lopatky
rotují a narážejí do hlíz. Ony se ty lopatky infikují od hlíz
které jsou napadeny hnilobou a pak pokud naruší zdravé hlízy,
tak na ně se přenese z lopatek tak infekce.
Dobré je pak zemáky nechat řádně oschnout na sluníčku aby případné
rány zaschly.
že mi brambory více hnijí, ale záleží jak prudce ty lopatky
rotují a narážejí do hlíz. Ony se ty lopatky infikují od hlíz
které jsou napadeny hnilobou a pak pokud naruší zdravé hlízy,
tak na ně se přenese z lopatek tak infekce.
Dobré je pak zemáky nechat řádně oschnout na sluníčku aby případné
rány zaschly.
Citace:
Zdravim vsechny,poridil jsem si vari T20 2pr.stupne v pred a zpatecka a mam par otazek-
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
Zdravim vsechny,poridil jsem si vari T20 2pr.stupne v pred a zpatecka a mam par otazek-
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
Spojka nesmí zabírat na volnoběžné otáčky, ale po zvýšení otáček již musí
sepnout, takže povolit stahovací šroub závaží, popřípadě do kopce jezdit na nižší převodový stupeň.
Citace:
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=100
Citace:
-Kolik se presne lije do prevodovky?
-Kolik se presne lije do prevodovky?
Obsah olejové náplně v převodovce T20 je 1,2 litru
Pozor: nepřelít!!! Větší množství má za následek vytlačení gufer a únik oleje.
HECHT kontaktní údaje - odkaz
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53

Tabulka katalog náhradních dílů Vari Jikov dvoutaktní motor válec píst klikovka a skříň
Číslo | Popis | Cena +- s DPH | Kus | Poznámka |
---|---|---|---|---|
1 | GUFERO 17x35x10 | 18 Kč | ks | GUFERO 17x35x10 |
1 | GUFERO 17x28x7 TERRA | 16 Kč | ks | |
2 | LOŽISKO KULIČKOVÉ 6203 | 72 Kč | ks | |
3 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ | 3 Kč | ks | |
4 | KLIKOVÁ HŘÍDEL VARI | 2 853 Kč | ks | |
4 | KLIKOVÁ HŘÍDEL TERRA | 2 853 Kč | ks | |
5 | PERO 3X5 | 18 Kč | ks | |
6 | LOŽISKO KULIČKOVÉ 6303 | 82 Kč | ks | |
7 | PÍSTNÍ ČEP | 73 Kč | ks | |
8 | POJISTNÝ KROUŽEK 14 | 2 Kč | ks | |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56X2 ORIGINÁL | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.25 X 2 I. VÝBRUS | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.50 X 2 II. VÝBRUS | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.75 X 2 III. VÝBRUS | 69 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 57.00 X 2 IV. VÝBRUS | 55 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9a | PÍSTNÍ KROUŽEK 60X2 | 53 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
10 | VYMEZOVACÍ PODLOŽKA | 3 Kč | ks | |
11 | PÍST PRŮMĚR 56 MM | 290 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
11 | PÍST PRŮMĚR 56.25 MM I.VÝBRUS | 290 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
11 | PÍST PRŮMĚR 56.50 MM II.VÝBRUS | 290 Kč | ks | |
11a | PÍST PRŮMĚR 60.00 MM | 320 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
12 | LOŽISKO JEHLOVÉ 14x17x20 INA | 155 Kč | ks | |
13 | OJNICE | 940 Kč | ks | |
13 | OJNICE TERRA | 862 Kč | ks | |
14 | LOŽISKO JEHLOVÉ 18x24x13 | 154 Kč | ks | |
15 | ČEP KLIKOVÝ | 224 Kč | ks | |
15 | ČEP KLIKOVÝ TERRA | 224 Kč | ks | |
16 | SKŘÍŇ KLIKOVÁ VARI | 1 284 Kč | ks | |
16 | SKŘÍŇ KLIKOVÁ MOTOR 6 HP | 1 426 Kč | ks | |
17 | TĚSNĚNÍ KLIKOVÉ SKŘÍNĚ | 7 Kč | ks | |
18 | ŠROUB | 31 Kč | ks | |
19 | PODLOŽKA 6,4 | 1 Kč | ks | |
20 | MATICE M6 | 1 Kč | ks | |
21 | MATICE HLAVY VÁLCE | 18 Kč | ks | |
22 | PODLOŽKA 8,4 | 1 Kč | ks | |
23 | HLAVA VÁLCE STARÁ BEZ DV | 375 Kč | ks | Bude montována s těsněním 56 mm od 1.7.1997 |
23 | HLAVA VÁLCE NOVÁ PRO DV | 765 Kč | ks | |
24 | PODLOŽKA 6,4 | 1 Kč | ks | |
25 | TĚSNĚNÍ KARBURÁTORU | 6 Kč | ks | |
26 | TĚSNĚNÍ POD HLAVU 56 MM | 73 Kč | ks | Pozor těsnění patří osadit pouze pod hlavy válce s hladkým povrchem v místě styku s válcem. V případě vroubků v místě styku s válcem, se … |
26a | TĚSNĚNÍ POD HLAVU 60 MM | 94 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
27 | PODLOŽKA IZOLAČNÍ | 29 Kč | ks | VLOŽKA KARBURÁTORU |
28 | ŠROUB M6x30 | 17 Kč | ks | |
29 | VÁLEC | 1 472 Kč | ks | SESTAVA SE ŠROUBY ORIGINÁL |
29a | VÁLEC 60 | 1 877 Kč | ks | SESTAVA SE ŠROUBY ORIGINÁL |
30 | ŠROUB ZÁVRTNÝ | 28 Kč | ks | |
31 | TĚSNĚNÍ VÁLCE 56 MM | 5 Kč | ks | |
31a | TĚSNĚNÍ VÁLCE 60 MM | 20 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
32 | POJISTNÝ KROUŽEK 12 | 2 Kč | ks | |
33 | NÁBOJ SPOJKY | 768 Kč | ks | |
34 | PODLOŽKA 10,5 | 4 Kč | ks | |
35 | MATICE M10x1 | 5 Kč | ks | |
36 | ZÁVAŽÍ SPOJKY 1/2 | 581 Kč | ks | 1/2 závaží spojky V případě že potřebujete dva kusy závaží spojky, použijte níže uvedený alternativní produkt. |
36 | ZÁVAŽÍ SPOJKY-SESTAVA | 1161 Kč | ks | Sada obsahuje: 2x 1/2 závaží spojky 2x pružina spoky 1x šroub 1x matici |
OBLOŽENÍ SPOJKY | KOVOVÉ | 137 Kč | ks | Bez zobrazení |
37 | PRUŽINA SPOJKY | 12 Kč | ks | |
38 | ŠROUB SPOJKY M6x70 | 3 Kč | ks | |
39 | MATICE M 6 | 10 Kč | ks | |
40 | ŠROUB M8x20 | 7 Kč | ks | |
41 | PODLOŽKA 8,2 | 1 Kč | ks | |
42 | UZÁVĚR | 66 Kč | ks | SESTAVA |
43 | MEZIPŘÍRUBA SESTAVA | 376 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL.0,2MM | 4 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL 0,3MM | 3 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL 0,4MM | 4 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL.0,5MM | 4 Kč | ks | |
45 | POUZDRO SPOJKY | 18 Kč | ks | |
46 | MATICE M8 | 1 Kč | ks | |
47 | ŠROUB M3,9X19 | 1 Kč | ks | |
48 | PODLOŽKA 4,3 | 1 Kč | ks | |
49 | ROZPĚRKA | 10 Kč | ks | |
50 | KRYT TLUMIČE VÝFUKU | 104 Kč | ks | |
51,52 | CLONA, PLECH STÍNÍCÍ VARI | 45 Kč | ks | |
51,52 | CLONA, PLECH STÍNÍCÍ TERRA | 45 Kč | ks | |
53 | TLUMIČ VÝFUKU SESTAVA | 1638 Kč | ks | |
54 | TĚSNĚNÍ VÝFUKU KOV | 27 Kč | ks | |
54 | TĚSNĚNÍ VÝFUKU | 6 Kč | ks | |
55 | ŠROUB M8x16 | 1 Kč | ks | |
56 | PODLOŽKA 5,3 | 1 Kč | ks | |
57 | PODLOŽKA 5,1 | 1 Kč | ks | |
58 | MATICE M5 | 1 Kč | ks | |
59 | VENTIL DEKOMPRESNÍ | 550 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
59 | SADA DEKOMPRESNÍHO VENTILU | 2 252 Kč | ks | |
60 | HADIČKA OVLÁDÁNÍ DEKOVENTILU | 55 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
61 | SPONA HADICOVÁ COBRA 8-9,DL | 16 Kč | ks |
Kde koupit náhradní díly Vari Jikov motor:
http://www.lednice-trzil.cz/nahradni-dily/e-nahradni-dily/motor-jikov/valec-a-klikova-skrin/?pageNo=1&
Plovákový ventil nezavíral a pořád tekla voda.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.

Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.


Editace: 1528276344
Počet článků v kategorii: 175
Url:retez-motorove-pily-se-rychle-uvolnuje-id-2277