Koza na řezání dříví s rychlo upínáním ProfiHolder
Problém řezání polen v klasické koze je,
jak řezat polena, která jsou kratší než vzdálenost
X ramen a mezi rameny nedrží.
Koza na videu pomocí přípravku snadno
upevní konec polene a tím je možno řezat poleno až do konce.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
jak řezat polena, která jsou kratší než vzdálenost
X ramen a mezi rameny nedrží.
Koza na videu pomocí přípravku snadno
upevní konec polene a tím je možno řezat poleno až do konce.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
První problém je aretační tlačítko, které překáží zachycení zobáčku metru za okraj měřeného předmětu.
Dále není dobře čitelný údaj do dvou centimetrů.
Date: 01.05.2022 - 10:15
Date: 01.05.2022 - 10:15
3D video, které ukazuje jednotlivé detaily motorové pily STIHL MS 261.
- princip dvoudobého motoru
- chlazení, startér
- mazání
- řetěz + lišta
- vzduchový filtr
- odpružení
**VIDEO YOUTUBE
- princip dvoudobého motoru
- chlazení, startér
- mazání
- řetěz + lišta
- vzduchový filtr
- odpružení
**VIDEO YOUTUBE
Problém:
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
řetěz motorové pily je do minuty volný, nebo se uvolní v krátké době.
Je prověšený - odstává od lišty vlastní vahou.
Řešení:
Uvolním matice které drží boční kryt řetězovou lištu, dotáhnu je jen rukou
aby bylo možno řetězovou lištu posouvat napínacím šroubem.
Pak tímto napínacím šroubem otáčím, dokud se řetěz nenapne - není volný.
Pak řetězem posouvám po liště tam a zpět (v rukavicích, nebo pomocí dřevěné
desky), dokud si řetěz řádně nesedne.
Zatáhnu prsty za řetěz směrem od lišty a pokud zjistím, že se ještě uvolnil,
tak znova je napnu napínacím šroubem.
Znovu zkusím řetězem posunout tam a zpět, pokud je volný znovu nepatrně
dotáhnu.
Opakuji dokud řetěz není napnutý - tahem od lišty, v středu její délky, nesmím
vodící trny řetězu dostat mimo drážku vodící lišty.
Jakmile se již řetěz neuvolňuje, posouváním tam a zpět, dotáhnu matice.
Vyzkouším, zda lze řetězem volně posouvat po liště.
Pokud ne, musím matice uvolnit a napnutí řetězu zmenšit - povolit napínacím
šroubem.
Zase je třeba vyzkoušet posouváním řetězu jeho vůli již výše popsaným způsobem.
Sevření řetězu a lišty motorové pily u velkých průměrů kmene
lze zabránit vražením klínu do řezu, aby nedošlo ke sevření
viz ukázkové video.
**VIDEO YOUTUBE
lze zabránit vražením klínu do řezu, aby nedošlo ke sevření
viz ukázkové video.
**VIDEO YOUTUBE
Hezký den.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Editace: 1353684390
Počet článků v kategorii: 175
Url:koza-na-rezani-drivi-s-rychlo-upinanim-profiholder-id-339