Výroba briket ze slámy a bio-odpadu
Hospodaříte ve velkém a máte přebytky slámy?
Chtěli byste vytápět svůj dům zdarma a navíc
utržit nějakou korunu z prodeje briket?
V současnosti je k dostání již mnoho lisovacích
zařízení na výrobu briket a pelet, ale důležité je,
aby zařízení vyvinulo dostatečný tlak a brikety se
nerozpadali cestou k zákazníkovi na drobné kousky.
Video lisu na výrobu briket ze slámy:
**VIDEO YOUTUBE
Chtěli byste vytápět svůj dům zdarma a navíc
utržit nějakou korunu z prodeje briket?
V současnosti je k dostání již mnoho lisovacích
zařízení na výrobu briket a pelet, ale důležité je,
aby zařízení vyvinulo dostatečný tlak a brikety se
nerozpadali cestou k zákazníkovi na drobné kousky.
Video lisu na výrobu briket ze slámy:
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Přípravek se upne na lištu tak, aby pilník procházel obloukem zubu.
Na přípravku lze nastavit potřebné úhly, které doporučuje výrobce
řetězu motorové pily. Broušení je celkem zdlouhavé a lepší je koupit
si elektrickou brusku na broušení zubů řetězových pil.
**VIDEO YOUTUBE
Na přípravku lze nastavit potřebné úhly, které doporučuje výrobce
řetězu motorové pily. Broušení je celkem zdlouhavé a lepší je koupit
si elektrickou brusku na broušení zubů řetězových pil.
**VIDEO YOUTUBE
Poruchy - nejčastější poruchy VARI TERRA JIKOV | poruchy-nejcastejsi-poruchy-vari-terra-jikov-id-150
Citace:
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Citace:
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Motor nejde nastartovat, svíčka je suchá a dává jiskru:
Ucpané trysky, ventil paliva, přívod paliva - palivový filtr 17, 67,47,49, nebo v nádrži není dostatek benzínu, uzavřený přívod paliva.
Ucpaná hlavní tryska
demontujte plovákovou komoru 41, vyšroubujte hlavní trysku 47 a vyčistěte jí profouknutím.
Teplý motor nejde nastartovat
Svíčka je mokrá - uberte plyn na minimum a při vyšroubované svíčce 10 x naprázdno startujte dokud se neodstraní nadbytečné palivo. Očištěnou svíčku našroubujte zpět do hlavy válce a nasuňte kabelovou koncovku.
Svíčka nedává jiskru - svíčka je vyšroubovaná, elektrody jsou očištěny, svíčka připojena ke kabelové koncovce a ukostřená k výfuku - při zkušebním startu nedává jiskru.
- vyměňte jí za novou , pokud ani poté na elektrodách nebude přeskakovat jiskra a kabely jsou v dobrém stavu zkontrolujte, zda se nedotýká zkratové lanko kostry (páčky plynu).
- pokud znovu nepřeskočí jiskra při zkušebním startu, závada bude patrně v zapalovacím ústrojí
Motor se nadměrně zahřívá a nemá výkon
Ucpaný - znečištěný filtr oleje - zanesené přívodní potrubí
Znečistěný ventilátor, žebra válce
Zakarbonované výfukové potrubí
Voda v karburátoru, nádrži.
Další časté závady po 5 letech začínají být značné vůle na oskách plynu a sytiče karburátoru.
Gufera na klice přestávají těsnit.
Netěsnost gufer se projeví tím, že i když svíčka hází jiskru a karburátor
je vyčištěn a dodává palivo, tak motor nelze nastartovat, nebo i když
se motor podaří nastartovat, tak při nulovém plynu a přepnutí páčky
regulátoru otáček do vyššího zářezu 2, 3 dojde k zvýšení otáček,
popřípadě otáčky motoru budou nepravidelné atd.
Drtiče větví, ale i štěpkovací zařízení pracují na několika základních principech
- hoblovací nože krájí malé kousky postupně z větví
- rotující fréza strouhá větev
- dvě ozubená kola stojící proti sobě polámou slabší větve na kousky jemile jí vtáhnou mezi sebe
- šnek podobný tomu, co je v mlýnku na maso přesekne větev na kousky
rovnající se rozteči hřbetů - závitu šneku
- hydraulický píst stříhá větve na malé kousky
Video princip drtičů větví
**VIDEO YOUTUBE
Lámání větví mezi ozubenými koly. Rozteč zubů je zhruba výsledná délka
polínek. Kola se otáčejí proti sobě a vtahují větev do zařízení.
Vypadávají již nalámané kousky.
- hoblovací nože krájí malé kousky postupně z větví
- rotující fréza strouhá větev
- dvě ozubená kola stojící proti sobě polámou slabší větve na kousky jemile jí vtáhnou mezi sebe
- šnek podobný tomu, co je v mlýnku na maso přesekne větev na kousky
rovnající se rozteči hřbetů - závitu šneku
- hydraulický píst stříhá větve na malé kousky
Video princip drtičů větví
**VIDEO YOUTUBE
Lámání větví mezi ozubenými koly. Rozteč zubů je zhruba výsledná délka
polínek. Kola se otáčejí proti sobě a vtahují větev do zařízení.
Vypadávají již nalámané kousky.
Běžná koza na řezání má dva spojené stojany tvaru X,
mezi které se vloží poleno.
Tato koza má jen jedno takové rameno tvary písmene Y.
Jeden konec polene se vloží Y a zajistí se samo upínacím
držákem.
Pod poleno jsou dány kolečka, do kterých polínka padají,
ale to je vcelku nebezpečné, protože lze řetězem zachytit
o kovovou korbu koleček a zničit tak řetěz, či způsobit si
zranění. Pokud však budeme řezat polena přímo na zem,
pak tento problém odpadá.
**VIDEO YOUTUBE
mezi které se vloží poleno.
Tato koza má jen jedno takové rameno tvary písmene Y.
Jeden konec polene se vloží Y a zajistí se samo upínacím
držákem.
Pod poleno jsou dány kolečka, do kterých polínka padají,
ale to je vcelku nebezpečné, protože lze řetězem zachytit
o kovovou korbu koleček a zničit tak řetěz, či způsobit si
zranění. Pokud však budeme řezat polena přímo na zem,
pak tento problém odpadá.
**VIDEO YOUTUBE
Plovákový ventil nezavíral a pořád tekla voda.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
Editace: 1353697470
Počet článků v kategorii: 175
Url:vyroba-briket-ze-slamy-a-bio-odpadu-id-351