Re: Výměna startovací šňůry motor JIKOV VARI TERRA
nenavíjí se co s tím děkuji
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Porovnání délky startu za studena u motorů Stihl, Redmax a Echo - video.
VARI sazeč brambor SB-40
Výhodou je nesporně rychlost sázení brambor
Nevýhody:
- půda musí být předem řádně nakypřena
- již do mírného svahu to není žádná med se strojem zápasit
- brambory nesmí mít žádné klíčky, jinak se olámou jak řetěz
s oky neustále nabírá nové zemáky a protláčí je přes vrstvu
zemáků nad nimi.
Takže kdo sází brambory později a řádně naklíčené i s kořínky
do vyhřáté půdy, tomu tento stroj pak nesplní jeho očekávání.
Sazeč brambor cena: do 10 000 KCZ
**VIDEO YOUTUBE
Sazeč brambor se skládá z radlice, která dělá rýhu, zachraňovacích radliček,
zásobníku brambor, kol přenášejících otáčky na převodového ústrojí a
podávacího zařízení - dopravníku.
U dna násypky je brambora nabrána okem které je upevněno na řetěze.
Tyto oka jsou ve vzdálenosti 30 cm od sebe aby brambory byly v této rozteči
sázeny za sebou. Řetěze se posunuje nahoru nad zásobník a tam pak padá do
roury, která ústí těsně za radlicí jež rozhrnula hlínu. Brambora padá na dno
rýhy a je okamžitě zahrnuta zachraňovacími radličkami.
Výhodou je nesporně rychlost sázení brambor
Nevýhody:
- půda musí být předem řádně nakypřena
- již do mírného svahu to není žádná med se strojem zápasit
- brambory nesmí mít žádné klíčky, jinak se olámou jak řetěz
s oky neustále nabírá nové zemáky a protláčí je přes vrstvu
zemáků nad nimi.
Takže kdo sází brambory později a řádně naklíčené i s kořínky
do vyhřáté půdy, tomu tento stroj pak nesplní jeho očekávání.
Sazeč brambor cena: do 10 000 KCZ
**VIDEO YOUTUBE
Sazeč brambor se skládá z radlice, která dělá rýhu, zachraňovacích radliček,
zásobníku brambor, kol přenášejících otáčky na převodového ústrojí a
podávacího zařízení - dopravníku.
U dna násypky je brambora nabrána okem které je upevněno na řetěze.
Tyto oka jsou ve vzdálenosti 30 cm od sebe aby brambory byly v této rozteči
sázeny za sebou. Řetěze se posunuje nahoru nad zásobník a tam pak padá do
roury, která ústí těsně za radlicí jež rozhrnula hlínu. Brambora padá na dno
rýhy a je okamžitě zahrnuta zachraňovacími radličkami.
Video jak správně seřídit pluh za VARI abychom
se příliš nenadřeli a udělali mnoho práce.
**VIDEO YOUTUBE
se příliš nenadřeli a udělali mnoho práce.
**VIDEO YOUTUBE
Poruchy - nejčastější poruchy VARI TERRA JIKOV | poruchy-nejcastejsi-poruchy-vari-terra-jikov-id-150
Citace:
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Citace:
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Motor nejde nastartovat, svíčka je suchá a dává jiskru:
Ucpané trysky, ventil paliva, přívod paliva - palivový filtr 17, 67,47,49, nebo v nádrži není dostatek benzínu, uzavřený přívod paliva.
Ucpaná hlavní tryska
demontujte plovákovou komoru 41, vyšroubujte hlavní trysku 47 a vyčistěte jí profouknutím.
Teplý motor nejde nastartovat
Svíčka je mokrá - uberte plyn na minimum a při vyšroubované svíčce 10 x naprázdno startujte dokud se neodstraní nadbytečné palivo. Očištěnou svíčku našroubujte zpět do hlavy válce a nasuňte kabelovou koncovku.
Svíčka nedává jiskru - svíčka je vyšroubovaná, elektrody jsou očištěny, svíčka připojena ke kabelové koncovce a ukostřená k výfuku - při zkušebním startu nedává jiskru.
- vyměňte jí za novou , pokud ani poté na elektrodách nebude přeskakovat jiskra a kabely jsou v dobrém stavu zkontrolujte, zda se nedotýká zkratové lanko kostry (páčky plynu).
- pokud znovu nepřeskočí jiskra při zkušebním startu, závada bude patrně v zapalovacím ústrojí
Motor se nadměrně zahřívá a nemá výkon
Ucpaný - znečištěný filtr oleje - zanesené přívodní potrubí
Znečistěný ventilátor, žebra válce
Zakarbonované výfukové potrubí
Voda v karburátoru, nádrži.
Další časté závady po 5 letech začínají být značné vůle na oskách plynu a sytiče karburátoru.
Gufera na klice přestávají těsnit.
Netěsnost gufer se projeví tím, že i když svíčka hází jiskru a karburátor
je vyčištěn a dodává palivo, tak motor nelze nastartovat, nebo i když
se motor podaří nastartovat, tak při nulovém plynu a přepnutí páčky
regulátoru otáček do vyššího zářezu 2, 3 dojde k zvýšení otáček,
popřípadě otáčky motoru budou nepravidelné atd.


1 ) Svíčka N 7 ; 1 ks
2 ) Kabelová botka ; 1 ks
3 ) Bezkontaktní setrvačníkové magneto ; 1 ks
4 ) Podložka 4,3 ; 3 ks
5 ) Šroub M 4x16 ; 3 ks
6 ) Elektrický spínač ; 1 ks
7 ) Úchyt spínače ; 1 ks
8 ) Šroub M 6x14 ; 2 ks
9 ) Podložka 6 ; 2 ks
10 ) Matice M 6 ; 2 ks

Editace: 1437849193
Počet článků v kategorii: 175
Url:re-vymena-startovaci-snury-motor-jikov-vari-terra-id-850