Princip dvoudobého a čtyřdobého motoru
Výhodou dvoudobého motoru je, že při
každém dosažení pístu horní úvrati dochází
k zapálení směsi takže i malinký motor má
velký výkon. Navíc dvoudobé motory jsou velmi
jednoduché a lehké proto nacházejí obrovské
uplatnění v ručních zařízeních jako jsou pily,
křovinořezy, vysavače atd.
Čtyřtaktní motor se zase může pochlubit dokonalejším
spalováním a menší spotřebou paliva, ale i dvoutaktní
motory jsou v současnosti konstruovány tak, aby jejich
spotřeba se blížila spotřebě čtyřdobých motorů.
Čtyřtaktní motory se v současnosti již také používají
v malé zahradní technice a jsou oblíbené pro svůj
snadný start a mohou být opatřeny i katalyzátorem.
Video princip dvoudobého a čtyřdobého motoru
**VIDEO YOUTUBE
každém dosažení pístu horní úvrati dochází
k zapálení směsi takže i malinký motor má
velký výkon. Navíc dvoudobé motory jsou velmi
jednoduché a lehké proto nacházejí obrovské
uplatnění v ručních zařízeních jako jsou pily,
křovinořezy, vysavače atd.
Čtyřtaktní motor se zase může pochlubit dokonalejším
spalováním a menší spotřebou paliva, ale i dvoutaktní
motory jsou v současnosti konstruovány tak, aby jejich
spotřeba se blížila spotřebě čtyřdobých motorů.
Čtyřtaktní motory se v současnosti již také používají
v malé zahradní technice a jsou oblíbené pro svůj
snadný start a mohou být opatřeny i katalyzátorem.
Video princip dvoudobého a čtyřdobého motoru
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Zkušenosti s benzínovou motorovou pilou STIHL MS 210
Motorová pila STIHL MS 210 (v roce 2010 přibližně MS 230) je používána 10 let k přípravě palivového dříví zhruba 15 kubíku na zimní topnou sezónu - nařezání tvrdého dubového, bukového dřeva na polínka o délce 25 cm.
Za tuto dobu (10 let) se nevyskytla žádná závada jen podávací plastové zuby se zaoblily. Pila vyžaduje často čistit vzduchový filtr (zhruba při každém dolévání benzínu) jinak rychle ztrácí otáčky a výkon.
Mobilní zařízení na výrobu štěpky z větví a dřevných zbytků
v akci. Na videu je ukázáno, že stroj si poradí i s celými stromy
o průměru 30 cm. Štěpka je foukána buď na valník, nebo jen volně
na hromadu. O štěpku je stále větší zájem, protože je výborným
palivem do automatických kotlů.
**VIDEO YOUTUBE
v akci. Na videu je ukázáno, že stroj si poradí i s celými stromy
o průměru 30 cm. Štěpka je foukána buď na valník, nebo jen volně
na hromadu. O štěpku je stále větší zájem, protože je výborným
palivem do automatických kotlů.
**VIDEO YOUTUBE
Posch - Spaltfix K-540
Pokud chcete podnikat v oblasti výroby palivového
dříví, jistě Vás bude zajímat zařízení poháněné náhonem
z traktoru, které polena nařeže, rozštípe a naloží do
kontejneru viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Pokud chcete podnikat v oblasti výroby palivového
dříví, jistě Vás bude zajímat zařízení poháněné náhonem
z traktoru, které polena nařeže, rozštípe a naloží do
kontejneru viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Hydraulický píst natlačí poleno na klín,
o který se poleno zlomí. Tento způsob
se zdá ale náročnější na spotřebu
energie a v ukázce jsou lámány jen
polena o průměru 10 cm. Zařízení je
na kolech a lze je převážet, nicméně
zabírá více místa, jak klasická cirkulárka.
**VIDEO YOUTUBE
o který se poleno zlomí. Tento způsob
se zdá ale náročnější na spotřebu
energie a v ukázce jsou lámány jen
polena o průměru 10 cm. Zařízení je
na kolech a lze je převážet, nicméně
zabírá více místa, jak klasická cirkulárka.
**VIDEO YOUTUBE
Potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem odstředivou spojku JIKOV VARI (kovové obložení) a taky kotouč spojky DSK 317(misku). Šroub s pružinou (nový) jsem dotáhnul na viditelnost poloviny závitu. Při volnoběhu má hlasitější hrubší zvuk, který se po přidání plynu a rozjezdu dostane do normálu. Největší problém je, že do kopce na plný plyn s minimální zátěží na cestovní rychlost jede Vari dost pomalu (se starou spojkou pokud byla vpořádku to jelo o dost rychleji).
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Editace: 1352207370
Počet článků v kategorii: 175
Url:princip-dvoudobeho-a-ctyrdobeho-motoru-id-314