Mobilní řezací a štípací zařízeni Spaltfix K-540
Posch - Spaltfix K-540
Pokud chcete podnikat v oblasti výroby palivového
dříví, jistě Vás bude zajímat zařízení poháněné náhonem
z traktoru, které polena nařeže, rozštípe a naloží do
kontejneru viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Pokud chcete podnikat v oblasti výroby palivového
dříví, jistě Vás bude zajímat zařízení poháněné náhonem
z traktoru, které polena nařeže, rozštípe a naloží do
kontejneru viz video.
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
HECHT 823 je určen k řezání polen do maximálního průměru 140 mm. Průměr kotouče 405 mm. Výhodou je připojení k napětí 230 V a nízká hmotnost 36 kg.
HECHT 826 je učen k řezání polen do průměru 150 mm. Průměr kotouče 500 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost je 80 kg.
HECHT 840 je učen k řezání polen do průměru 220 mm. Průměr kotouče je 700 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost zařízení je 103 kg.
HECHT 2024 kompresor: tlak 8 bar, výkon 1,5 kW, objem nádrže 24 litrů, hmotnost 24 kg, mazání olejem.
HECHT 2665 motorový transportér - přepravník (motorové kolečko) s korbou. Výkon motoru 6,5 HP, max hmotnost nákladu 300 kg. Pojezd vpřed i vzad.
Ceny jsou orientační a mohou se lišit u jednotlivých prodejců.
HECHT 826 je učen k řezání polen do průměru 150 mm. Průměr kotouče 500 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost je 80 kg.
HECHT 840 je učen k řezání polen do průměru 220 mm. Průměr kotouče je 700 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost zařízení je 103 kg.
HECHT 2024 kompresor: tlak 8 bar, výkon 1,5 kW, objem nádrže 24 litrů, hmotnost 24 kg, mazání olejem.
HECHT 2665 motorový transportér - přepravník (motorové kolečko) s korbou. Výkon motoru 6,5 HP, max hmotnost nákladu 300 kg. Pojezd vpřed i vzad.
Ceny jsou orientační a mohou se lišit u jednotlivých prodejců.
Citace:
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Výměna je možná, lépe koupit motor HONDA i s klečemi.
Bude nutné zaměnit kolíky pro upínací spony motoru k převodovce.
Problém jsou otáčky motoru HONDA max 3600(+/-100),
aby spojka při zátěži neprokluzovala,
V zářezu 1. omezovače otáček má 2T motor JIKOV maximální otáčky 3 700 a
na tyto otáčky je problém táhnout těžší náklad na vozíku, ale JIKOV 2T můžete
vytáčet až k 4 700 otáčkám na 3 zářez omezovače otáček, což u HONDY nelze.
Motor HONDA má zhruba 3 600 otáček a k těmto otáčkám přizpůsobenou převodovku!
JIKOV 2T má maximální otáčky zhruba 4 700 a tudíž spojka bude lépe zabírat v těchto otáčkách
než s motorem HONDA.
Některé přídavné nářadí se možná bude muset upravit, kvůli klečím,
čímž by se mělo zabránit tomu, že koupíte motor HONDA určený pro sekačky!
Bude nutné přenýtovat kolíky pro rychlo-upínání na hrdle převodovek,
stačí vyklepnout a naklepnout jiný druh kolíku.
V kopcovitém terénu, nebo při orání dlouhé brázdy může nastat problém s mazáním motoru HONDA,
nebo s poškozením filtru vzduchu olejem z motoru při naklonění stroje.
Nejlepší je pokud stroj pracuje převážně v kopcovitém terénu
nahradit 2T motor JIKOV u strojů VARI TERRA
znovu stejným motorem pro, který je určena příslušná převodovka(y)!
Popřípadě si motor JIKOV ponechat, jako záložní motorovou jednotku,
pro práci ve svazích!
Výhody motoru JIKOV 2T VARI TERRA viz odkaz níže
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=93
Video orba s motorem Honda na převodovce určené pro dvoutaktní motor Jikov.
**VIDEO YOUTUBE
Plovákový ventil nezavíral a pořád tekla voda.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
Vyzkoušel jsem pilový kotouč z ruční pily - maflu, který rozměrově pasoval do vyžínače trávy - křoviňáku.
Kotouč byl opatřen plátky z tvrdkovu.
Jednalo se o odstranění náletových dřevin malého průměru.
Pokud jsou kmínky dobře přístupné(nejsou zarostlé hustou travou), šlo řezání dobře.
Problémy:
Shrnutí:
Zakoupil jsem si raději pilový list, určený pro daný křovinořez.
Je to nakonec levnější po všech stránkách.
Lidské zdraví je to nejcennější co člověk má.
Kotouč byl opatřen plátky z tvrdkovu.
Jednalo se o odstranění náletových dřevin malého průměru.
Pokud jsou kmínky dobře přístupné(nejsou zarostlé hustou travou), šlo řezání dobře.
Problémy:
- náraz do kamenu vylámal plátky
- ulomený - odlétající plátek může zranit, či zabít
Shrnutí:
Zakoupil jsem si raději pilový list, určený pro daný křovinořez.
Je to nakonec levnější po všech stránkách.
Lidské zdraví je to nejcennější co člověk má.
Výrobce: Lumag
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Editace: 1353687373
Počet článků v kategorii: 175
Url:mobilni-rezaci-a-stipaci-zarizeni-spaltfix-k-540-id-344