Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

porucha sekačka

potřebuji radu ,vyměnila jsem lanko -startovací šnůru a nenavíjí se co s tím děkuji

161LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


95

Ruční štípač dříví | rucni-stipac-drivi-id-363


Štípače se skládá z ramene opatřeného sekyrou - štípacím klínem,
vratné pružiny, pracovního stolu.
Na místo kam míří klín se postaví polínko a ručně se ramenem s klínem
udeří do polene. Rameno se vrátí do horní polohy pomocí pružiny.
Na videu vše vypadá jednoduše, pracovník štípe polena jen bez
suků a práce mu jde hezky od ruky (snad si jí časem neusekne).

**


30

JIKOV VARI hlava válec píst obrázek a popis | jikov-vari-hlava-valec-pist-obrazek-a-popis-id-137



Motor 1433 482 489 551 414
55 ) Hlava válce
56 ) Válec
57 ) Závrtný šroub; 2 ks
58 ) Těsnění válce
59 ) Závrtný šroub M 6x30; 2 ks
60 ) Píst průměr 56
61 ) Pístní čep
62 ) Pojistný kroužek 14
63 ) Pístní koužky průměr 56x2; 2 ks


101

Štípání dříví sekerou v pneumatice | stipani-drivi-sekerou-v-pneumatice-id-370


Při klasickém štípání dříví na špalku se
poleno po rozštípnutí rozlétne na strany
a jednotlivé kusy znovu musíme skládat
na špalek, štípat a znovu skládat na špalek.
Pokud však vyplníme poleny střed staré
pneumatiky, polena se již nerozletí do
stran po rozštípnutí a my můžeme dále
sekat tak dlouho, až jsou polena rozštípaná
na potřebnou velikost.
Někdo stahuje polena k sobě jen gumou
na uchycení nákladu plachty na přívěsný vozík.



**
103

Stojan na řezání více polen současně OREGON | stojan-na-rezani-vice-polen-soucasne-oregon-id-372


Koza na řezání dříví od firmy OREGON.
Mezi tyče stojanu se naskládají polena na sebe.
Stojan má 6 tyčí vždy dvě a dvě proti sobě.
Vzdálenost tyčí umožňuje řezání polen o délce
25 cm. Polena jsou svrchu zajištěna samo-upínací
přepážkou. Stojan lze snadno složit sklopením.

**
134

VARI netáhne do kopce | vari-netahne-do-kopce-id-685


Potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem odstředivou spojku JIKOV VARI (kovové obložení) a taky kotouč spojky DSK 317(misku). Šroub s pružinou (nový) jsem dotáhnul na viditelnost poloviny závitu. Při volnoběhu má hlasitější hrubší zvuk, který se po přidání plynu a rozjezdu dostane do normálu. Největší problém je, že do kopce na plný plyn s minimální zátěží na cestovní rychlost jede Vari dost pomalu (se starou spojkou pokud byla vpořádku to jelo o dost rychleji).
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.


Editace: 1437848934
Počet článků v kategorii: 161
Url:porucha-sekacka-id-849

AD
Share
Share
Tweet