HECHT kontaktní údaje
WERCO spol. s r.o.
U Mototechny 131
251 62 TEHOVEC
Česká republika / EU
Tel: +420 323 661 347
Fax: +420 323 661 348
GPS: 49°59"22.264"N 14°43"36.091"E
Dotazy k produktům HECHT:
prodejna@werco.cz
Náhradní díly HECHT:
nahradnidily@werco.cz
http://www.hecht.cz/
http://www.zahradahrou.cz
http://www.werco.cz
U Mototechny 131
251 62 TEHOVEC
Česká republika / EU
Tel: +420 323 661 347
Fax: +420 323 661 348
GPS: 49°59"22.264"N 14°43"36.091"E
Dotazy k produktům HECHT:
prodejna@werco.cz
Náhradní díly HECHT:
nahradnidily@werco.cz
http://www.hecht.cz/
http://www.zahradahrou.cz
http://www.werco.cz
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Svíčka zapalovací VARI TERRA JIKOV pro
dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Upozornění: Před výměnou svíčky si vždy poměřte délku závitu, s původní svíčkou !!!!!!!!
Pokud bude na nové svíčce delší, může dojít k poškození motoru !!!!
Název svíčky: BRISK D 17 YC (případně ekvivalenty od jiných firem)
Vzdálenost elektrod: 0,6 mm
Kontrola svíčky: každých 100 hodin chodu motoru
Nová svíčka se našroubuje a dotáhne pevně rukou. Pak se pomocí klíče dotáhne
pootočí ještě o úhel 90°.
Stará svíčka se po dotažení rukou dotáhne klíčem jen o 15°.
dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Upozornění: Před výměnou svíčky si vždy poměřte délku závitu, s původní svíčkou !!!!!!!!
Pokud bude na nové svíčce delší, může dojít k poškození motoru !!!!
Název svíčky: BRISK D 17 YC (případně ekvivalenty od jiných firem)
Vzdálenost elektrod: 0,6 mm
Kontrola svíčky: každých 100 hodin chodu motoru
Nová svíčka se našroubuje a dotáhne pevně rukou. Pak se pomocí klíče dotáhne
pootočí ještě o úhel 90°.
Stará svíčka se po dotažení rukou dotáhne klíčem jen o 15°.
STIHL FS 87 křovinořez 4T - čtyřtakt
Pokud sháníte kvalitní křovinořez s úsporným čtyřtaktním motorem 4T k vyžínání menších ploch, pak Vás STIHL FS 87 nezklame. Má díky motoru systému 4-mix nízkou spotřebu, hladinu emisí, hluku a velmi snadný start.
Hmotnost 5,6 kg
Výkon 0,95 kW tedy 1,3 k.
V roce 2010 se dá STIHL FS 87 pořídit za cenu nižší než 10 000 KCZ což je vynikající poměr ceny a kvality výrobku.
Video startu motoru STIHL systému 4-mix:
**VIDEO YOUTUBE
Motor 1433 482 489 551 414
55 ) Hlava válce
56 ) Válec
57 ) Závrtný šroub; 2 ks
58 ) Těsnění válce
59 ) Závrtný šroub M 6x30; 2 ks
60 ) Píst průměr 56
61 ) Pístní čep
62 ) Pojistný kroužek 14
63 ) Pístní koužky průměr 56x2; 2 ks
Scheppach HL vodorovná štípačka montáž stojanu
Pověsit na kladkostroj
Odmontovat přední nohu
Vyloupnout víčka koleček šroubovákem, vyjmout závlačky, podložky, sundat kolečka
Přišroubovat zadní vzpěry - nohy
Použijte dlouhé šrouby M8 ze sáčku, který byl dodán na přední nohu - vzpěru - bude to křivé - tu původní vraťáky z plechové nohy jsou krátké, ty nepoužívat na dlouhou nohu
Pokud tam M8 šrouby nevlezou do děr, tak si možno pomoci menším průměrem šroubku, než si to sedne.
Tady už se podařilo nakonec vsunout M8 šrouby zevnitř a matice podložky, pérkovky zvenčí, aby bylo vidět, jestli se nepovolují, ale je možno dát matice zevnitř, jak je komu bezpečnější
Na zadní nohy nasunout osu kol a zajistit šrouby M10 - dotáhnout s citem, aby nedošlo k značné deformaci dílů, ale aby díly pevně držely a nevypadávaly ze stojanu
Pak provléct spojovací spodní tyč - oko pro ní bylo křivě přivařeno, ale nakonec se podařilo jí nasunout to přední nohy
Nasunout spojovací díl do přední nohy bylo možno až za pomocí gumové paličky
Spojovací díl se musí opět zajistit šrouby M10
Nasadí se kolečka na spodní namazanou osku vazelínou a zajistí se podložkou i závlačkou
Naklepnou se víčka koleček proti prachu
Přední a zadní noha
Kočičák vše bedlivě sleduje a neodpustí žádnou chybu
Date: 29.10.2021 - 19:30
Citace:
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Výměna je možná, lépe koupit motor HONDA i s klečemi.
Bude nutné zaměnit kolíky pro upínací spony motoru k převodovce.
Problém jsou otáčky motoru HONDA max 3600(+/-100),
aby spojka při zátěži neprokluzovala,
V zářezu 1. omezovače otáček má 2T motor JIKOV maximální otáčky 3 700 a
na tyto otáčky je problém táhnout těžší náklad na vozíku, ale JIKOV 2T můžete
vytáčet až k 4 700 otáčkám na 3 zářez omezovače otáček, což u HONDY nelze.
Motor HONDA má zhruba 3 600 otáček a k těmto otáčkám přizpůsobenou převodovku!
JIKOV 2T má maximální otáčky zhruba 4 700 a tudíž spojka bude lépe zabírat v těchto otáčkách
než s motorem HONDA.
Některé přídavné nářadí se možná bude muset upravit, kvůli klečím,
čímž by se mělo zabránit tomu, že koupíte motor HONDA určený pro sekačky!
Bude nutné přenýtovat kolíky pro rychlo-upínání na hrdle převodovek,
stačí vyklepnout a naklepnout jiný druh kolíku.
V kopcovitém terénu, nebo při orání dlouhé brázdy může nastat problém s mazáním motoru HONDA,
nebo s poškozením filtru vzduchu olejem z motoru při naklonění stroje.
Nejlepší je pokud stroj pracuje převážně v kopcovitém terénu
nahradit 2T motor JIKOV u strojů VARI TERRA
znovu stejným motorem pro, který je určena příslušná převodovka(y)!
Popřípadě si motor JIKOV ponechat, jako záložní motorovou jednotku,
pro práci ve svazích!
Výhody motoru JIKOV 2T VARI TERRA viz odkaz níže
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=93
Video orba s motorem Honda na převodovce určené pro dvoutaktní motor Jikov.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1334576450
Počet článků v kategorii: 175
Url:hecht-kontaktni-udaje-id-117