wc ventil pouští vodu P-2446-EF
Plovákový ventil nezavíral a pořád tekla voda.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
Hlavní příčina byla ucpaná tryska pod oranžovým vahadlem.
Protáhl jehlou, ale propláchl jsem i celý systém, odšrouboval matici krytu,
a vše vypláchl. Byly tam usazeniny vápence atd.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Koza na řezání dříví od firmy OREGON.
Mezi tyče stojanu se naskládají polena na sebe.
Stojan má 6 tyčí vždy dvě a dvě proti sobě.
Vzdálenost tyčí umožňuje řezání polen o délce
25 cm. Polena jsou svrchu zajištěna samo-upínací
přepážkou. Stojan lze snadno složit sklopením.
**VIDEO YOUTUBE
Mezi tyče stojanu se naskládají polena na sebe.
Stojan má 6 tyčí vždy dvě a dvě proti sobě.
Vzdálenost tyčí umožňuje řezání polen o délce
25 cm. Polena jsou svrchu zajištěna samo-upínací
přepážkou. Stojan lze snadno složit sklopením.
**VIDEO YOUTUBE
Poruchy - nejčastější poruchy VARI TERRA JIKOV | poruchy-nejcastejsi-poruchy-vari-terra-jikov-id-150
Citace:
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Citace:
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Motor nejde nastartovat, svíčka je suchá a dává jiskru:
Ucpané trysky, ventil paliva, přívod paliva - palivový filtr 17, 67,47,49, nebo v nádrži není dostatek benzínu, uzavřený přívod paliva.
Ucpaná hlavní tryska
demontujte plovákovou komoru 41, vyšroubujte hlavní trysku 47 a vyčistěte jí profouknutím.
Teplý motor nejde nastartovat
Svíčka je mokrá - uberte plyn na minimum a při vyšroubované svíčce 10 x naprázdno startujte dokud se neodstraní nadbytečné palivo. Očištěnou svíčku našroubujte zpět do hlavy válce a nasuňte kabelovou koncovku.
Svíčka nedává jiskru - svíčka je vyšroubovaná, elektrody jsou očištěny, svíčka připojena ke kabelové koncovce a ukostřená k výfuku - při zkušebním startu nedává jiskru.
- vyměňte jí za novou , pokud ani poté na elektrodách nebude přeskakovat jiskra a kabely jsou v dobrém stavu zkontrolujte, zda se nedotýká zkratové lanko kostry (páčky plynu).
- pokud znovu nepřeskočí jiskra při zkušebním startu, závada bude patrně v zapalovacím ústrojí
Motor se nadměrně zahřívá a nemá výkon
Ucpaný - znečištěný filtr oleje - zanesené přívodní potrubí
Znečistěný ventilátor, žebra válce
Zakarbonované výfukové potrubí
Voda v karburátoru, nádrži.
Další časté závady po 5 letech začínají být značné vůle na oskách plynu a sytiče karburátoru.
Gufera na klice přestávají těsnit.
Netěsnost gufer se projeví tím, že i když svíčka hází jiskru a karburátor
je vyčištěn a dodává palivo, tak motor nelze nastartovat, nebo i když
se motor podaří nastartovat, tak při nulovém plynu a přepnutí páčky
regulátoru otáček do vyššího zářezu 2, 3 dojde k zvýšení otáček,
popřípadě otáčky motoru budou nepravidelné atd.
Jak má vypadat správně nabroušený zub řetězu motorové pily
Ryska broušení a zbroušení zubu, řetěz se značně opotřebovanými zuby nepoužívejte.
Po každém 5. broušení zubu zkontrolujte výšku omezovače hloubky řezu.
Vysoký omezovač = tenká špona, nebo drtinky, pila jakoby neřeže.
Správná výška omezovače je zhruba 0,1mm pod výškou zubu.
Nízký omezovací zub = hrubá špona - úběr, pila trpí, skáče, zvýšené riziko úrazu.
Zub řetězu motorové pily je napodobenina hoblíku na dřevo. Sílu třísky špony zajišťuje omezovací zub.
Správně nabroušený zub ubírá šponu jako tvaru 0,1mm tenkého čtverečku o délce strany rovnající se
šířce zubu.
Ryska broušení a zbroušení zubu, řetěz se značně opotřebovanými zuby nepoužívejte.
Po každém 5. broušení zubu zkontrolujte výšku omezovače hloubky řezu.
Vysoký omezovač = tenká špona, nebo drtinky, pila jakoby neřeže.
Správná výška omezovače je zhruba 0,1mm pod výškou zubu.
Nízký omezovací zub = hrubá špona - úběr, pila trpí, skáče, zvýšené riziko úrazu.
Zub řetězu motorové pily je napodobenina hoblíku na dřevo. Sílu třísky špony zajišťuje omezovací zub.
Správně nabroušený zub ubírá šponu jako tvaru 0,1mm tenkého čtverečku o délce strany rovnající se
šířce zubu.
Rychlo štípačka s hřebenovým převodem až 7x rychlejší štípání dříví
Název DR Power DR RapidFire Flywheel Log SplitterMotor pohání setrvačník s pastorkem - malým ozubeným kolem. Píst je nahrazen ozubenou čtyřhrannou tyčí, která je pákou přitlačena k pastorku. Tím dojde k posuvu tyče proti polenu, které je přitlačeno na štípací klín a rozštípnuto. Tlak až 7 tun. Po uvolnění páky, nebo po dosažení max vysunutí tyče se tyč vzdálí ozubením od pastorku a dojde k jejímu zasunutí, pomocí pružiny, zpět do výchozí polohy.
Podomácku vyrobená štípačka viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Štípač s klínem, sekyrou na obvodu setrvačníku
Základem tohoto štípače je mohutný setrvačník opatřenýštípacím trnem - sekyrou a pracovním stolem, na který
se pokládají polena.
Poleno se přitlačí k otáčejícímu setrvačníku a vyčká se
až zubu poleno rozpůlí.
Nebezpečí je v tom, že zub muže poleno vymrštit, či
zachytit ruku pracovníka, který stroj obsluhuje.
Stroj má však menší spotřebu energie, než klasické
hydraulické štípače.
**VIDEO YOUTUBE
Komprese motoru - jak změřit kompresi
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Editace: 1413890481
Počet článků v kategorii: 175
Url:wc-ventil-pousti-vodu-p-2446-ef-id-753