Cirkulárka a štípač dřeva v jednom
Zařízení je na kolech a lze je snadno přepravovat.
Skládá se z válečkové dráhy, upínacího zařízení, pohyblivého kotouče,
a štípacího zařízení.
Poleno se posune na doraz, upevní držákem, přeřízne pilou a spadne
do žlabu. Přítlačné zařízení jej natlačí na štípací klín a rozštípne.
**VIDEO YOUTUBE
Skládá se z válečkové dráhy, upínacího zařízení, pohyblivého kotouče,
a štípacího zařízení.
Poleno se posune na doraz, upevní držákem, přeřízne pilou a spadne
do žlabu. Přítlačné zařízení jej natlačí na štípací klín a rozštípne.
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.
Potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem odstředivou spojku JIKOV VARI (kovové obložení) a taky kotouč spojky DSK 317(misku). Šroub s pružinou (nový) jsem dotáhnul na viditelnost poloviny závitu. Při volnoběhu má hlasitější hrubší zvuk, který se po přidání plynu a rozjezdu dostane do normálu. Největší problém je, že do kopce na plný plyn s minimální zátěží na cestovní rychlost jede Vari dost pomalu (se starou spojkou pokud byla vpořádku to jelo o dost rychleji).
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Pila má pohon vlastním dieselovým agregátem,
nebo pomocí hřídele z jiného stroje například traktoru.
Pořezané dříví padá do štípacího zařízení a odtud
putuje dopravníkem na korbu nákladního automobilu.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
nebo pomocí hřídele z jiného stroje například traktoru.
Pořezané dříví padá do štípacího zařízení a odtud
putuje dopravníkem na korbu nákladního automobilu.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
Pokud výrobce neurčil jinak olej vyměňujte u nové
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Editace: 1352205631
Počet článků v kategorii: 175
Url:cirkularka-a-stipac-dreva-v-jednom-id-313