Re: Doplňkové nářadí jiných výrobců
S ČERTEM na vyorávání brambor mám zkušenost takovou,
že mi brambory více hnijí, ale záleží jak prudce ty lopatky
rotují a narážejí do hlíz. Ony se ty lopatky infikují od hlíz
které jsou napadeny hnilobou a pak pokud naruší zdravé hlízy,
tak na ně se přenese z lopatek tak infekce.
Dobré je pak zemáky nechat řádně oschnout na sluníčku aby případné
rány zaschly.
že mi brambory více hnijí, ale záleží jak prudce ty lopatky
rotují a narážejí do hlíz. Ony se ty lopatky infikují od hlíz
které jsou napadeny hnilobou a pak pokud naruší zdravé hlízy,
tak na ně se přenese z lopatek tak infekce.
Dobré je pak zemáky nechat řádně oschnout na sluníčku aby případné
rány zaschly.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Hospodaříte ve velkém a máte přebytky slámy?
Chtěli byste vytápět svůj dům zdarma a navíc
utržit nějakou korunu z prodeje briket?
V současnosti je k dostání již mnoho lisovacích
zařízení na výrobu briket a pelet, ale důležité je,
aby zařízení vyvinulo dostatečný tlak a brikety se
nerozpadali cestou k zákazníkovi na drobné kousky.
Video lisu na výrobu briket ze slámy:
**VIDEO YOUTUBE
Chtěli byste vytápět svůj dům zdarma a navíc
utržit nějakou korunu z prodeje briket?
V současnosti je k dostání již mnoho lisovacích
zařízení na výrobu briket a pelet, ale důležité je,
aby zařízení vyvinulo dostatečný tlak a brikety se
nerozpadali cestou k zákazníkovi na drobné kousky.
Video lisu na výrobu briket ze slámy:
**VIDEO YOUTUBE
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Pročtěte si tento příspěvek http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zdravím všechny majitele Vari.
Při návštěvě jednoho pána jsem měl možnost obdivovat čerta na brambory namontovaného na DSK 317. Náhon byl řešený z pravé poloosy pomocí řetězu. Jako doplňkovou výrobu to dělal tuším nějaký kovopodnik v jižních Čechách, ale to nevím jistě. Máte nějaké zkušenosti s podobnými výrobky, které nemá Terra v nabídce, ale někdo to vyrábí? Prosím, ozvěte se. Díky. M
Při návštěvě jednoho pána jsem měl možnost obdivovat čerta na brambory namontovaného na DSK 317. Náhon byl řešený z pravé poloosy pomocí řetězu. Jako doplňkovou výrobu to dělal tuším nějaký kovopodnik v jižních Čechách, ale to nevím jistě. Máte nějaké zkušenosti s podobnými výrobky, které nemá Terra v nabídce, ale někdo to vyrábí? Prosím, ozvěte se. Díky. M
Citace:
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Pokud máte kamaráda, který vlastní pohonnou jednotku VARI HONDA,
poproste ho a vyzkoušejte jednotku na vaší převodovce v tahu.
Jedná se především o jízdu do kopce s naloženým vozíkem, kdy přeci
jen HONDA ztratí část ze svých otáček (max 3 600/min ale většinou seřízeno na 3 100/min) a odstředivá spojka začne prokluzovat.
Bude možná nutné zařadit 1. rychlostní stupeň v místech kde VARI s motorem JIKOV
vyběhla na 3. popřípadě 2. rychlost.
Nebo si na motorové jednotce JIKOV nastavte omezovač otáček do prvního zářezu 1. - 3 700 otáček za minutu
a to bude zhruba odpovídat maximálním otáčkám motoru HONDA 3 600 / min. Nyní můžete
zkoušet, jak se asi přibližně bude chovat motor HONDA s Vaší převodovkou, nebo rotovátorem (kypřičem půdy)
určeným pro motorovou jednotku JIKOV.
Jinak na rovinně, či v mírném svahu je motorová jednotka HONDA velmi spolehlivá a pracovitá,
chytá většinou na jedno zatáhnutí a je po řadu let bezproblémová, ale pozor na benzín viz odkaz
níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=94
Výměna je možná, lépe koupit motor HONDA i s klečemi.
Bude nutné zaměnit kolíky pro upínací spony motoru k převodovce.
Problém jsou otáčky motoru HONDA max 3600(+/-100),
aby spojka při zátěži neprokluzovala,
V zářezu 1. omezovače otáček má 2T motor JIKOV maximální otáčky 3 700 a
na tyto otáčky je problém táhnout těžší náklad na vozíku, ale JIKOV 2T můžete
vytáčet až k 4 700 otáčkám na 3 zářez omezovače otáček, což u HONDY nelze.
Motor HONDA má zhruba 3 600 otáček a k těmto otáčkám přizpůsobenou převodovku!
JIKOV 2T má maximální otáčky zhruba 4 700 a tudíž spojka bude lépe zabírat v těchto otáčkách
než s motorem HONDA.
Některé přídavné nářadí se možná bude muset upravit, kvůli klečím,
čímž by se mělo zabránit tomu, že koupíte motor HONDA určený pro sekačky!
Bude nutné přenýtovat kolíky pro rychlo-upínání na hrdle převodovek,
stačí vyklepnout a naklepnout jiný druh kolíku.
V kopcovitém terénu, nebo při orání dlouhé brázdy může nastat problém s mazáním motoru HONDA,
nebo s poškozením filtru vzduchu olejem z motoru při naklonění stroje.
Nejlepší je pokud stroj pracuje převážně v kopcovitém terénu
nahradit 2T motor JIKOV u strojů VARI TERRA
znovu stejným motorem pro, který je určena příslušná převodovka(y)!
Popřípadě si motor JIKOV ponechat, jako záložní motorovou jednotku,
pro práci ve svazích!
Výhody motoru JIKOV 2T VARI TERRA viz odkaz níže
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=93
Video orba s motorem Honda na převodovce určené pro dvoutaktní motor Jikov.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1366630758
Počet článků v kategorii: 175
Url:re-doplnkove-naradi-jinych-vyrobcu-id-546