Pila Stihl - stavba srubu
AD MOB
Motorové pily Stihl jsou oblíbeny pro svou
spolehlivost, nízkou spotřebu a dlouhou
životnost.
Na videu tesař používá pilu Stihl při stavbě
srubu, jako hlavní pracovní nástroj
a občas si počíná s pilou, jako pistolník s koltem.
**VIDEO YOUTUBE
spolehlivost, nízkou spotřebu a dlouhou
životnost.
Na videu tesař používá pilu Stihl při stavbě
srubu, jako hlavní pracovní nástroj
a občas si počíná s pilou, jako pistolník s koltem.
**VIDEO YOUTUBE
173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Kontakt http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53
Ruční postřikovače HECHT
Orientační ceny
Motorové a ruční postřikovače ECHO

Ruční postřikovače HECHT
Orientační ceny

Motorové a ruční postřikovače ECHO

Upozornění před samotným seřízením bohatosti směsi zkontrolujte níže uvedené
Karburátor musí mít čisté trysky a být v dobrém stavu, bez velkých vůlí
na oskách plynové klapky a klapky sytiče jinak přisává falešný vzduch a nelze seřídit bohatost směsi.
Karburátor musí být řádně připevněn a matice příruby dotaženy a těsnění pod přírubou musí těsnit.
Filtr vzduchu musí být čistý a gumové koleno nesmí být prasklé, nebo zkroucené či špatně upevněné.
Svíčka zapalovací musí házet jiskru a být čistá.
Píst musí mít kompresi - klade značný odpor při startování když se sune k horní úvrati,
pokud vyšroubujete svíčku tak musíte cítit znatelný rozdíl - píst ve válci bez svíčky klade při
startování jen minimální odpor.
Pokud píst po vyšroubování svíčky při startování klade značný odpor, prohlédněte stěny válce
zda nejsou poškrábány (odšroubovat výfuk i karburátor a otvory prohlédnout stěny válce když
píst je v dolní úvrati. Poškození stěn válce značí nutnost provedení výbrusu, výměnu pístu a pístních
kroužků a gufer na klikovce.
Gufera na klikovce musí těsnit viz
Časté poruchy VARI TERRA JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Většinou pokud provedete předchozí úkony a vše řádně prohlédnete a vyčistíte,
nebude již třeba provádět žádné seřízení bohatosti směsi!
Nastavení bohatosti směsi - návod dvoutaktní motor JIKOV VARI TERRA
Nemáte li dostatek zkušeností se seřizováním bohatosti směsi, obraťte se na odbornou dílnu.
Příliš chudá směs vede k rychlému opotřebení částí motoru a mnohdy i k jeho zadřítí.
Označte si polohu regulačního šroubu 38 a 39 (zaznamenávejte si neustále kolik otáček jste povolili, či dotáhli)
a zapisujte si údaj do notesu, abyste se kdykoliv mohli navrátit do původního stavu
před seřízením bohatosti směsi!

Karburátor musí mít čisté trysky a být v dobrém stavu, bez velkých vůlí
na oskách plynové klapky a klapky sytiče jinak přisává falešný vzduch a nelze seřídit bohatost směsi.
Karburátor musí být řádně připevněn a matice příruby dotaženy a těsnění pod přírubou musí těsnit.
Filtr vzduchu musí být čistý a gumové koleno nesmí být prasklé, nebo zkroucené či špatně upevněné.
Svíčka zapalovací musí házet jiskru a být čistá.
Píst musí mít kompresi - klade značný odpor při startování když se sune k horní úvrati,
pokud vyšroubujete svíčku tak musíte cítit znatelný rozdíl - píst ve válci bez svíčky klade při
startování jen minimální odpor.
Pokud píst po vyšroubování svíčky při startování klade značný odpor, prohlédněte stěny válce
zda nejsou poškrábány (odšroubovat výfuk i karburátor a otvory prohlédnout stěny válce když
píst je v dolní úvrati. Poškození stěn válce značí nutnost provedení výbrusu, výměnu pístu a pístních
kroužků a gufer na klikovce.
Gufera na klikovce musí těsnit viz
Časté poruchy VARI TERRA JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Většinou pokud provedete předchozí úkony a vše řádně prohlédnete a vyčistíte,
nebude již třeba provádět žádné seřízení bohatosti směsi!
Nastavení bohatosti směsi - návod dvoutaktní motor JIKOV VARI TERRA
Nemáte li dostatek zkušeností se seřizováním bohatosti směsi, obraťte se na odbornou dílnu.
Příliš chudá směs vede k rychlému opotřebení částí motoru a mnohdy i k jeho zadřítí.
Označte si polohu regulačního šroubu 38 a 39 (zaznamenávejte si neustále kolik otáček jste povolili, či dotáhli)
a zapisujte si údaj do notesu, abyste se kdykoliv mohli navrátit do původního stavu
před seřízením bohatosti směsi!
Citace:
Motor má být zahřátý na provozní teplotu !
Regulační šroub 38 s citem dotáhneme - okamžik kdy dosednou na sebe závity pružiny 33,
víc již nedotahujeme !!! A zaznamenáme si velikost pootočení regulačního šroubu pro případ
návratu k původnímu nastavení !!!
Pak šroub povolíme v rozsahu 1/2 až 1 1/2 otáčky, tedy střední hodnota je zhruba povolit o jednu otáčku.
Pokud se dalším povolením regulačního šroubu 38 otáčky začnou zvyšovat, ubereme základní plyn šroubem 39 a znovu
zkusíme povolit šroub bohatosti směsi a vše opakujeme tak dlouho dokud se otáčky motoru zvyšuji po mírném
povolení regulačního šroubu 38.
(Pokud šroub 38 musíte dotáhnout na méně jak jednu otáčku od základního dotažení a povolení o jednu otáčku, raději vyhledejte odborný servis,
jinak může hrozit zadření motoru díky nedokonalému mazaní chudobnou směsí).
Pokud se motor zastavuje ve volnoběžných otáčkách, můžeme přidat základní plyn (pootevření plynové klapky) pomocí
regulačního šroubu 39 a to v rozsahu 1/2 až 2 otáčky.
Po seřízení můžeme bohatost směsi ještě zvýšit povolením šroubu 38 o 1/4 otáčky pro snadnější studený start.
Na volnoběžné otáčky nesmí zabírat spojka, tedy motorová jednotka nesmí
uvést do chodu převodovku, popřípadě celý stroj. Pokud k tomu dochází, musíte
povolit šroub 39 a snížit volnoběžné otáčky.
Volnoběžné otáčky by měly být, co nejmenší, ale stroj nesmí zhasínat a
zároveň by měl svižně přecházet do vyšších otáček po přidání plynu.
Volnoběžné otáčky dvoutaktního motoru VARI JIKOV se nastavují na 1.300 +- 100 otáček za minutu.
Motor má být zahřátý na provozní teplotu !
Regulační šroub 38 s citem dotáhneme - okamžik kdy dosednou na sebe závity pružiny 33,
víc již nedotahujeme !!! A zaznamenáme si velikost pootočení regulačního šroubu pro případ
návratu k původnímu nastavení !!!
Pak šroub povolíme v rozsahu 1/2 až 1 1/2 otáčky, tedy střední hodnota je zhruba povolit o jednu otáčku.
Pokud se dalším povolením regulačního šroubu 38 otáčky začnou zvyšovat, ubereme základní plyn šroubem 39 a znovu
zkusíme povolit šroub bohatosti směsi a vše opakujeme tak dlouho dokud se otáčky motoru zvyšuji po mírném
povolení regulačního šroubu 38.
(Pokud šroub 38 musíte dotáhnout na méně jak jednu otáčku od základního dotažení a povolení o jednu otáčku, raději vyhledejte odborný servis,
jinak může hrozit zadření motoru díky nedokonalému mazaní chudobnou směsí).
Pokud se motor zastavuje ve volnoběžných otáčkách, můžeme přidat základní plyn (pootevření plynové klapky) pomocí
regulačního šroubu 39 a to v rozsahu 1/2 až 2 otáčky.
Po seřízení můžeme bohatost směsi ještě zvýšit povolením šroubu 38 o 1/4 otáčky pro snadnější studený start.
Na volnoběžné otáčky nesmí zabírat spojka, tedy motorová jednotka nesmí
uvést do chodu převodovku, popřípadě celý stroj. Pokud k tomu dochází, musíte
povolit šroub 39 a snížit volnoběžné otáčky.
Volnoběžné otáčky by měly být, co nejmenší, ale stroj nesmí zhasínat a
zároveň by měl svižně přecházet do vyšších otáček po přidání plynu.
Volnoběžné otáčky dvoutaktního motoru VARI JIKOV se nastavují na 1.300 +- 100 otáček za minutu.

Křovinořez s motorem HONDA 1,2 kW zakoupen v roce 2004 ročně seče 40 aru - 2 měřice - 4 000 metrů čtverečních:
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
Dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
Rotávátor - kypřič se sestaví na šířku 60 cm.
Místo úzké radličky se vloží hrobkovací radlice a rozevře se na maximum.
Pracuje se s tím lépe jak s hrobkovacímí radlicemi a převodovkou s koly, protože si půdu před hrobkováním řádně stroj prokope není nutné před hrobkováním příliš půdu projíždět kypřičem.
Zajímavostí je, že kypřič půdy je v tomto případě zpřevodován pro VARI Jikov, takže má menší otáčky a hlínu opravdu jen prokope.
Viz video níže:
Místo úzké radličky se vloží hrobkovací radlice a rozevře se na maximum.
Pracuje se s tím lépe jak s hrobkovacímí radlicemi a převodovkou s koly, protože si půdu před hrobkováním řádně stroj prokope není nutné před hrobkováním příliš půdu projíždět kypřičem.
Zajímavostí je, že kypřič půdy je v tomto případě zpřevodován pro VARI Jikov, takže má menší otáčky a hlínu opravdu jen prokope.
Viz video níže:
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1353688551
Počet článků v kategorii: 173
Url:pila-stihl-stavba-srubu-id-346
AD