Vari Zapalování
Zdrávim Chtěl jsem se zeptat jak se šteluje zapalování u Vari??? Předem díky
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
Pro dvoudobé motory se používá směs benzínu a motorového oleje.
Záběh motoru: benzín BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 40:1
Po cca 15 hodinách záběhu motoru se doporučuje používat tyto směsi:
BA - 95 N NATURAL motorový olej MOGUL TS, TSF 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL SUPER TT 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej BIO MIX OMV 50:1
BA - 95 N NATURAL motorový olej CASTROL XTS BIOLUBE 100:1
Pokud výrobce neurčil jinak olej vyměňujte u nové
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
převodové skříně po prvních 10 hodinách provozu a poté vždy po 100 hodinách provozu
nebo po sezóně.
Hladinu oleje kontrolujeme po odšroubování šroubu s měrkou.
Ryska ukazuje maximální hladinu.
Pokud je to nutné, olej vyměníme a to po zahřátí převodovky provozem zařízení.
Olej z teplé převodovky dokonale vyteče.
Olej se vypouští přes otvor měrky oleje a to nakloněním převodovky.
Olej vypouštíme do nádobky o obsahu nejméně 1 litr protože převodovka má dle druhu obsah přibližně 0,75 litru oleje,
pokud je naplněna po rysku.
Nový olej nalijeme pomocí trychtýře, někdy je třeba trychtýř nadzvednout,
aby mohl uniknout vzduch z převodovky.
Olej používáme předepsaný výrobcem v manuálu například HEKRA PP 90H
Odvzdušňovací otvor v měrce řádně vyčistěte, nesmí být ucpaný.
Poškozené těsnění pod šroubem měrky vyměňte za nové.
Motor 1433 482 489 551 414
55 ) Hlava válce
56 ) Válec
57 ) Závrtný šroub; 2 ks
58 ) Těsnění válce
59 ) Závrtný šroub M 6x30; 2 ks
60 ) Píst průměr 56
61 ) Pístní čep
62 ) Pojistný kroužek 14
63 ) Pístní koužky průměr 56x2; 2 ks
Stojan může být na kolečkách,
tím je snadno přepraven na místo určení.
Polena se odřezávají střídavě z pravé a
z levé strany, nesmíte začít od středu!!!
Hloubka stojanu je o 5 cm menší
než délka pracovní části lišty pily, aby došlo k prořezání
všech polen. Šířka pro lepší stabilitu 1 metr.
Výška bočních kůlů - tyček zhruba do výše vašich loktů,
abyste pilu nemuseli zvedat do velké výšky.
Pořezání 0,25 m3 dřeva ve stojanu trvá zhruba 2 až 5 minut,
takže více práce zabere skládání polen do přípravku.
Video přípravek - stojan na řezání více polen současně:
**VIDEO YOUTUBE
tím je snadno přepraven na místo určení.
Polena se odřezávají střídavě z pravé a
z levé strany, nesmíte začít od středu!!!
Hloubka stojanu je o 5 cm menší
než délka pracovní části lišty pily, aby došlo k prořezání
všech polen. Šířka pro lepší stabilitu 1 metr.
Výška bočních kůlů - tyček zhruba do výše vašich loktů,
abyste pilu nemuseli zvedat do velké výšky.
Pořezání 0,25 m3 dřeva ve stojanu trvá zhruba 2 až 5 minut,
takže více práce zabere skládání polen do přípravku.
Video přípravek - stojan na řezání více polen současně:
**VIDEO YOUTUBE
Hezký den.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Editace: 1405159294
Počet článků v kategorii: 175
Url:vari-zapalovani-id-732