Vari Zapalování
AD MOB
Zdrávim Chtěl jsem se zeptat jak se šteluje zapalování u Vari??? Předem díky
173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Vyzkoušel jsem pilový kotouč z ruční pily - maflu, který rozměrově pasoval do vyžínače trávy - křoviňáku.
Kotouč byl opatřen plátky z tvrdkovu.
Jednalo se o odstranění náletových dřevin malého průměru.
Pokud jsou kmínky dobře přístupné(nejsou zarostlé hustou travou), šlo řezání dobře.
Problémy:
Shrnutí:
Zakoupil jsem si raději pilový list, určený pro daný křovinořez.
Je to nakonec levnější po všech stránkách.
Lidské zdraví je to nejcennější co člověk má.
Kotouč byl opatřen plátky z tvrdkovu.
Jednalo se o odstranění náletových dřevin malého průměru.
Pokud jsou kmínky dobře přístupné(nejsou zarostlé hustou travou), šlo řezání dobře.
Problémy:
- náraz do kamenu vylámal plátky
- ulomený - odlétající plátek může zranit, či zabít
Shrnutí:
Zakoupil jsem si raději pilový list, určený pro daný křovinořez.
Je to nakonec levnější po všech stránkách.
Lidské zdraví je to nejcennější co člověk má.
Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.
Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!
Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.
Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.
Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.
Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
Štípací zařízení na kmeny velkých průměrů GROWI je zavěšeno
na rameni univerzálního nakladače a poháněno hydraulicky.
Nakladač rameno vloží na ležící špalek a píst zařízení
s klíny pak roztrhá špalek na kusy.
**VIDEO YOUTUBE
na rameni univerzálního nakladače a poháněno hydraulicky.
Nakladač rameno vloží na ležící špalek a píst zařízení
s klíny pak roztrhá špalek na kusy.
**VIDEO YOUTUBE
Výrobce: Lumag
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Pila na dřevo oblouková 590 mm
Levně koupené, dvakrát placené!
Malá oblouková pilka 515 mm délka listu zakoupená v supermarketu
měla tyto nedostatky.
Čela břitů zubů byly kolmé k řezanému předmětu - nenabroušené.
Zuby byyly vyžíhány takže okamžitě ztratily šraňk - rozhod.
Rám celkem stabilní. Možná po výměně listu bude
plnit svůj účel.
Raději koupit přímo od výrobce Pilana Zborovice za
o něco vyšší cenu, ale člověk může hned dělat než od neznámého
výrobce.
Levně koupené, dvakrát placené!
Malá oblouková pilka 515 mm délka listu zakoupená v supermarketu
měla tyto nedostatky.
Čela břitů zubů byly kolmé k řezanému předmětu - nenabroušené.
Zuby byyly vyžíhány takže okamžitě ztratily šraňk - rozhod.
Rám celkem stabilní. Možná po výměně listu bude
plnit svůj účel.
Raději koupit přímo od výrobce Pilana Zborovice za
o něco vyšší cenu, ale člověk může hned dělat než od neznámého
výrobce.
Editace: 1405159294
Počet článků v kategorii: 173
Url:vari-zapalovani-id-732
AD