Křovinořez s motorem 4 takt HONDA recenze
Křovinořez s motorem HONDA 1,2 kW zakoupen v roce 2004 ročně seče 40 aru - 2 měřice - 4 000 metrů čtverečních:
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Křovinořez Husqvarna s 4-taktním motorem HONDA, používán více jak 10 let na ploše 20 arů
Výhody:
Shrnutí:
Kvalitní, spolehlivý, ekologický křovinořez vhodný na menší plochy
Výhody:
- nízká spotřeba (ekologický)
- malá hmotnost (nejsou třeba šráky, hodinu na rameni není problém)
- snadný start i po 10 letech bez výměny svíčky
- spolehlivost (bez jediné poruchy)
Nevýhody:- malý výkon (ve velké trávě, či v nízké, drncové trávě)
- zdá se mi, že motor má sklon k přehřívání
- 4-taktní motor je o poznání línější - hůře jde do otáček, jak dvoutaktní
Shrnutí:
Kvalitní, spolehlivý, ekologický křovinořez vhodný na menší plochy

Kuželový vrták na štípání dříví do vrtačky recenze | kuzelovy-vrtak-na-stipani-drivi-vrtacka-recenze
Hodnocení kuželového vrtáku na dříví do vrtačky
Prodávají se vrtáky s vyměnitelnými stopkami, takže je lze upevnit jak do akumulátorových vrtaček, tak do vrtacích kladiv. Ruční aku vrtačky lze využít na tenké smrkové dříví bez suků, na výrobu drobných třísek.
Vrtací kladivo na polena pouze bez suků. Suk způsobí zakousnutí se vrtáku v polenu, což může přivodit i úraz - zlomeninu.
Sukovité poleno by bylo lépe štípat pomocí ráčny na dotahování matic. Tím by se eliminovala možnost úrazu, při zakousnutí se vrtáku.
Hodnocení:Jen na dříví bez suků, jinak hrozí zlomení rukou při zakousnutí se vrtáku zejména při práci s vrtacím kladivem.
S ráčnou je využíván na uvolňování klasických klínu, nebo roztažení pukliny, pro snadnější vložení klasického, či dřevěného klínu.
Video recenze na odkaze níže:
https://www.youtube.com/watch?v=N1FYqrCVZ9Y


Date: 21.01.2021 - 10:18
Předem je důležité připomenout, že broušení pilníkem je nouzové řešení v terénu a po 10 ručních broušeních všech zubů řetězu je již téměř nutné zuby řádně nabrousit a zarovnat na brusce na řetězy.
Jak poznat tupý pilový řetěz?
Správně nabroušený řetěz přiložený k polenu s lištou ve svislém směru, se sám do dřeva zařezává a není třeba tlačit na pilu, a piliny tvoří špony - obdélníčky šířky zubu a délky 5 a více milimetrů.
Tupé zuby se poznají podle
- pokud je nutno na pilu tlačit ve svislém směru (když se řeže poleno například v kozlíku, tak by si měl řetěz sám řídit rychlost řezání)
- drobné piliny jako prach
- kouř z místa řezu i když pila maže
- řez je křivý, řetěz je z jedné strany tupý, špatně nabroušený
- pila odskakuje, drnčí v rukách - nesprávná výška omezovacích zubů ( omezovací zuby je až ta poslední možnost a před jejich zkrácením je třeba se poradit s odborníkem a až mám zkušenosti, tak už je možno jejich zkracování provádět sám, ale většinou se nezkracují do doby, kdy řezné zuby mají víc jako polovinu původní délky)
Ostrý a tupý zub řetězu motorové pily

Broušení řetězu pily se provádí speciálním kulatým pilníkem o přesně stanoveném průměru.
Každý řetěz má svoje parametry a tvar zubu, proto je nutné před zakoupením pilníku znát údaje o řetězu.Ty jsou vyznačeny na obale, ve kterém jsme řetěz zakoupily. Pokud obal nemáme vymontujeme řetěz a vezmeme jej sebou do prodejny, kde by měly určit, jaký pilník je vhodný pro ostření našeho řetězu.
Zuby mají tvar pluhové radlice a břitem ořezávají drobné třísky, jako hoblík hobliny. Hobliny o délce 5 mm i delší (u syrového dřeva) svědčí o dobře nabroušených zubech, pila se propadá do polene při řezání vlastní vahou bez nutnosti tlačit na ní.
Drobné třísky a malý přírůstek řezu většinou značí, že řetěz je již ztupen.
Ke kulatému pilníku je dobré si koupit i vodící přípravek pro přesnější vedení pilníku a dodržení vrcholových úhlů břitu, ale hlavně abychom nepilovali do článku řetězu a tím nezapříčinili jeho předčasné přetržení.
Správný průměr pilníku by měl zaručit vrcholový úhel břitu zhruba 60°. Úhel čela je zpravidla 30° a je vyznačen na přípravku, do kterého upínáme pilník.
Pozor, zuby jsou pravé a levé !!! Je nutné nejdříve nabrousit každý druhý zub a pak změnit směr broušení tak aby pilník kopíroval uhel čela břitu.
Každý zub přetáhneme pilníkem asi 3 krát jen směrem od sebe!! Pokud by byl zub stále ještě tupý přidáme další přetažení.
Správně a špatně naostřený břit zubu řetězu pily - pohled shora
Břit musí být po broušení pilníkem rovný. Zakulacení indikuje nesprávné vedení pilníku, nebo, v průběhu řezání, značné otupení zubu a je třeba jej neprodleně naostřit.
Pokud se nedaří zub řádně nebrousit, je třeba ZAVČAS řetěz nabrousit u odborníka.

Video jak nabrousit řetěz motorové pily pomocí pilníku.
**VIDEO YOUTUBE

1 ) Kolík
2 ) Rukojeť
3 ) Startovací šňůra průměr 4x1520
4 ) Šroub
5 ) Miska
6 ) Pružina
7 ) Startovací buben
8 ) Miska s pružinou
9 ) Západka
10 ) Pružina
11 ) Skříň sestava
12 ) Podložka 6,4
13 ) Matice M 6

Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.


1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka



Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.

Editace: 1343468970
Počet článků v kategorii: 175
Url:krovinorez-s-motorem-4-takt-honda-recenze-id-231