Ceník kultivátory HECHT
AD MOB
Orientační ceník kultivátorů HECHT
zhradahrou.cz
Kultivátor,rotavátor HECHT 737 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 775 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 740 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 761 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 746 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 758 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 755 benzínový motor Briggs & Stratton

zhradahrou.cz
Kultivátor,rotavátor HECHT 737 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 775 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 740 elektrický
Kultivátor,rotavátor HECHT 761 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 746 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 758 benzínový motor HECHT
Kultivátor,rotavátor HECHT 755 benzínový motor Briggs & Stratton

173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Obrázek pro stromy rostoucí na rovném terénu, úhel výřezu 45 a 55°.
Nejdříve změříme výšku stromu. Bezpečná vzdálenost při kácení
je dvojnásobek výšky stromu. Výšku stromu určíme například
pomocí plastového trojúhelníku s úhly 45 stupňů.
Odvěsna nechť vodorovná se zemí (např. pomocí vodováhy).
Pokud tedy budeme vidět vrchol stromu pod úhlem 45 stupňů
a připočítáme svou výšku k místu, kde stojíme směrem
od stromu, máme zhruba výšku stromu (počítejte z odskočením
stromu po pádu od pařezu).
Pak se rozmyslíme, kam strom má padnout a jestli je to reálné a
nepřeváží jej kmen, či některé silné větve zcela jiným směrem.
Připravíme se únikovou cestu v případě nebezpečí, to je vykácíme
všechny keře a podobně, které by nám bránily v útěku, nebo které
by změnily směr pádu stromu.
Můžeme i odstranit některé větve ze stromu, aby pád stromu napáchal
menší škody na ostatním porostu.
Na straně kam má strom padnout se vyřeže směrový klín
a to do hloubky 1/3 stromu o výšce rovněž nejméně 1/3 stromu,
tím bude zaručen úhel 45° a větší. Kdyby byl úhel směrového klínu
příliš malý, strom by při pádu zůstal viset na "pantu" nedořezané plochy.
Spodní část směrového zářezu - klínu je vodorovná, horní pak
zkosená pod úhlem 45° až 55°(na rovném terénu).
Na svažujícím se terénu můžeme spodní část směrového zářezu - klínu
sešikmit - tedy zářez ještě více otevřít až na 70°(pokud kácíme
směrem ze svahu dolů).
Kácení směrem do svahu neprovádějte, kmen po pádů na zem může skočit
zpět odrazem do pružných větví a způsobit smrtelný úraz. Na
takové rizikové kácení je nutné pozvat odborníka.
Padající kmen je pomocí směrového klínu směrován na místo kam má padnout.
Nedořezaná část pak vytvoří "pant", který stabilizuje směr pádu
stromu. Tento "pant" bude přetržen, jakmile plochy směrového
klínu dosednou na sebe vahou padajícího stromu.
Řez proti klínu se provádí o 3 cm výše, než je
spodní řez vyřezaného klínu. Řez proti klínu nedořezáváme až do konce, ale ponecháme 1/10 průměru kmene u klínu, aby kmen nespadl na opačnou stranu. Zápich můžeme provést hned pro vyřezání klínu tak, že za klínem špicí pily se prořežeme až na druhou stranu a to asi 2/10 průměru kmene od konce klínu a dořežeme na 1/10 průměru. Pak již provádíme samotný řez. Za polovinou můžeme vložit a zarazit první klín, další zarazíme do řezu, když již zbývá dořezat zhruba 1/3 řezu. Pokud tedy strom nechce začít padat použijeme klíny, které vložíme do řezu a zatlučeme palicí tak, aby se kmen nakláněl na stranu kam má padnout. Po překonání určité meze naklonění se již kmen vyvrátí sám svou vahou a při pádu se úhel ve výřezu zmenšuje, až plochy dosednou na sebe. Hmotnost stromu a páka ve vyřezaném klínu způsobí otrhnutí nedořezané části od pařezu.
Dobré je si v začátcích celý řez i klín vyznačit křídou na kůru stromu a podle něj vlastní řez korigovat.
První kácení stromu, stromy s kmenem o průměru
větším než 20 cm, stromy, u kterých nedokážete určit
kam padnou, nebo pokud se bojíte a nemáte zkušenosti
svěřte kácení odborníkovi.
Zajistěte, aby se v prostoru kácení nemotala žena, děti,
domácí zvířata atd.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE

Nejdříve změříme výšku stromu. Bezpečná vzdálenost při kácení
je dvojnásobek výšky stromu. Výšku stromu určíme například
pomocí plastového trojúhelníku s úhly 45 stupňů.
Odvěsna nechť vodorovná se zemí (např. pomocí vodováhy).
Pokud tedy budeme vidět vrchol stromu pod úhlem 45 stupňů
a připočítáme svou výšku k místu, kde stojíme směrem
od stromu, máme zhruba výšku stromu (počítejte z odskočením
stromu po pádu od pařezu).

Pak se rozmyslíme, kam strom má padnout a jestli je to reálné a
nepřeváží jej kmen, či některé silné větve zcela jiným směrem.
Připravíme se únikovou cestu v případě nebezpečí, to je vykácíme
všechny keře a podobně, které by nám bránily v útěku, nebo které
by změnily směr pádu stromu.
Můžeme i odstranit některé větve ze stromu, aby pád stromu napáchal
menší škody na ostatním porostu.
Na straně kam má strom padnout se vyřeže směrový klín
a to do hloubky 1/3 stromu o výšce rovněž nejméně 1/3 stromu,
tím bude zaručen úhel 45° a větší. Kdyby byl úhel směrového klínu
příliš malý, strom by při pádu zůstal viset na "pantu" nedořezané plochy.
Spodní část směrového zářezu - klínu je vodorovná, horní pak
zkosená pod úhlem 45° až 55°(na rovném terénu).
Na svažujícím se terénu můžeme spodní část směrového zářezu - klínu
sešikmit - tedy zářez ještě více otevřít až na 70°(pokud kácíme
směrem ze svahu dolů).
Kácení směrem do svahu neprovádějte, kmen po pádů na zem může skočit
zpět odrazem do pružných větví a způsobit smrtelný úraz. Na
takové rizikové kácení je nutné pozvat odborníka.
Padající kmen je pomocí směrového klínu směrován na místo kam má padnout.
Nedořezaná část pak vytvoří "pant", který stabilizuje směr pádu
stromu. Tento "pant" bude přetržen, jakmile plochy směrového
klínu dosednou na sebe vahou padajícího stromu.
Řez proti klínu se provádí o 3 cm výše, než je
spodní řez vyřezaného klínu. Řez proti klínu nedořezáváme až do konce, ale ponecháme 1/10 průměru kmene u klínu, aby kmen nespadl na opačnou stranu. Zápich můžeme provést hned pro vyřezání klínu tak, že za klínem špicí pily se prořežeme až na druhou stranu a to asi 2/10 průměru kmene od konce klínu a dořežeme na 1/10 průměru. Pak již provádíme samotný řez. Za polovinou můžeme vložit a zarazit první klín, další zarazíme do řezu, když již zbývá dořezat zhruba 1/3 řezu. Pokud tedy strom nechce začít padat použijeme klíny, které vložíme do řezu a zatlučeme palicí tak, aby se kmen nakláněl na stranu kam má padnout. Po překonání určité meze naklonění se již kmen vyvrátí sám svou vahou a při pádu se úhel ve výřezu zmenšuje, až plochy dosednou na sebe. Hmotnost stromu a páka ve vyřezaném klínu způsobí otrhnutí nedořezané části od pařezu.
Dobré je si v začátcích celý řez i klín vyznačit křídou na kůru stromu a podle něj vlastní řez korigovat.
První kácení stromu, stromy s kmenem o průměru
větším než 20 cm, stromy, u kterých nedokážete určit
kam padnou, nebo pokud se bojíte a nemáte zkušenosti
svěřte kácení odborníkovi.
Zajistěte, aby se v prostoru kácení nemotala žena, děti,
domácí zvířata atd.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
Poruchy - nejčastější poruchy VARI TERRA JIKOV | poruchy-nejcastejsi-poruchy-vari-terra-jikov-id-150
Citace:
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Pokud nemá motor požadovaný výkon, běží nepravidelně, nebo na volnoběhu
zhasíná, nejdříve prohlédneme zapalovací soustavu - svíčku, kabel vysokého napětí
s koncovkou, dále palivovou soustavu - množství paliva v nádrži, není li ucpán přívod paliva ke
karburátoru, není li ucpán palivový kohout.
Zkontrolujte, není-li ucpán otvor ve víčku nádrže pro odvzdušňování.
Dále zkontrolujte zda palivo není znečistěno, nebo neobsahuje vodu.
Pokud jsou v palivu nečistoty bude třeba vyčistit jak nádrž, tak filtr paliva
i karburátor.
Zkontrolujeme palivový a vzduchový filtr zda nejsou znečištěny.
Jestliže motor nechytá, nebo běží nepravidelně i po této kontrole je třeba vyčistit
trysky.
Citace:
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Na čištění otvorů trysek se nesmí používat kovové předměty ani dráty,
maximálně lze použít žíni, nebo umělé vlákno!
Motor nejde nastartovat, svíčka je suchá a dává jiskru:
Ucpané trysky, ventil paliva, přívod paliva - palivový filtr 17, 67,47,49, nebo v nádrži není dostatek benzínu, uzavřený přívod paliva.
Ucpaná hlavní tryska
demontujte plovákovou komoru 41, vyšroubujte hlavní trysku 47 a vyčistěte jí profouknutím.
Teplý motor nejde nastartovat
Svíčka je mokrá - uberte plyn na minimum a při vyšroubované svíčce 10 x naprázdno startujte dokud se neodstraní nadbytečné palivo. Očištěnou svíčku našroubujte zpět do hlavy válce a nasuňte kabelovou koncovku.
Svíčka nedává jiskru - svíčka je vyšroubovaná, elektrody jsou očištěny, svíčka připojena ke kabelové koncovce a ukostřená k výfuku - při zkušebním startu nedává jiskru.
- vyměňte jí za novou , pokud ani poté na elektrodách nebude přeskakovat jiskra a kabely jsou v dobrém stavu zkontrolujte, zda se nedotýká zkratové lanko kostry (páčky plynu).
- pokud znovu nepřeskočí jiskra při zkušebním startu, závada bude patrně v zapalovacím ústrojí
Motor se nadměrně zahřívá a nemá výkon
Ucpaný - znečištěný filtr oleje - zanesené přívodní potrubí
Znečistěný ventilátor, žebra válce
Zakarbonované výfukové potrubí
Voda v karburátoru, nádrži.
Další časté závady po 5 letech začínají být značné vůle na oskách plynu a sytiče karburátoru.
Gufera na klice přestávají těsnit.
Netěsnost gufer se projeví tím, že i když svíčka hází jiskru a karburátor
je vyčištěn a dodává palivo, tak motor nelze nastartovat, nebo i když
se motor podaří nastartovat, tak při nulovém plynu a přepnutí páčky
regulátoru otáček do vyššího zářezu 2, 3 dojde k zvýšení otáček,
popřípadě otáčky motoru budou nepravidelné atd.

Orientační ceny
Kontakt http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53
Jezírkové fontány, čerpadla, čističe vysokotlaké do firmy HECHT.

Kontakt http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53
Jezírkové fontány, čerpadla, čističe vysokotlaké do firmy HECHT.


Motorová pila, čištění vzduchového filtru - silonová síťka.
Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.
Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:
Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!

Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.

Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:

Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!

Prodává se též pod označením Raptor
Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

Editace: 1336294606
Počet článků v kategorii: 173
Url:cenik-kultivatory-hecht-id-145
AD