Zápach vody z bojleru a jeho odstranění
Voda z bojleru může zapáchat z více příčin. Může to být vodou samotnou pokud
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Stojan se skládá za základny a po stranách má zasunuty tyče (trubky),
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
Uvolníme šroub krytu startéru a taky šrouby krytu vzduchového filtru.
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Zdravim vsechny,poridil jsem si vari T20 2pr.stupne v pred a zpatecka a mam par otazek-
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
-Kolik se presne lije do prevodovky?
Ajeste jen takove rady na co si dat pozor,nake vylepsovaky... proste pokecat a techto strojich
-po koupy a odvozu domu jsem zjistil ze je na kasy bubinek a zavazi spojky-vse jsem obednal nove a zajima me jak by se mela spravvne zabehnout spojka at pekne zabyra a neprokluzuje ze se ani do mirneho kopecka nerozjede.
-Jaky olej pouzivate do benzinu?
-Kolik se presne lije do prevodovky?
Ajeste jen takove rady na co si dat pozor,nake vylepsovaky... proste pokecat a techto strojich
1 ) Kolík
2 ) Rukojeť
3 ) Startovací šňůra průměr 4x1520
4 ) Šroub
5 ) Miska
6 ) Pružina
7 ) Startovací buben
8 ) Miska s pružinou
9 ) Západka
10 ) Pružina
11 ) Skříň sestava
12 ) Podložka 6,4
13 ) Matice M 6
Výrobce: Lumag
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Kód výrobce: Lumag HE14
Katalog. číslo: Lumag HE14
Naše speciální cena: 28 917.36 Kč (bez DPH), 34 990.00 Kč (vč. DPH)
DPH: 21%
Celkem dost drahá, jinak vypadá hezky a 14 tun tlak je dostatečný?
Editace: 1409063268
Počet článků v kategorii: 175
Url:zapach-vody-z-bojleru-a-jeho-odstraneni-id-740