Re: Sekačka HECHT 5480 XR - recenze - zkušenost
Dobrý den,
výborná recenze. Chci se zeptat, zda náhodou nemáte zkušenosti i s modelem MTD SPK 53 HW (Bližší info:http://www.proprofiky.cz/Sekacky/Sekacka-MTD-SPK-53-HW-benzin.html
). Jde mi především o poměr cena/výkon. Hledám trochu výkonnější sekačku, která chvilku vydrží, ale zase úplné žihadlo nepotřebuji.
Děkuji
výborná recenze. Chci se zeptat, zda náhodou nemáte zkušenosti i s modelem MTD SPK 53 HW (Bližší info:http://www.proprofiky.cz/Sekacky/Sekacka-MTD-SPK-53-HW-benzin.html
). Jde mi především o poměr cena/výkon. Hledám trochu výkonnější sekačku, která chvilku vydrží, ale zase úplné žihadlo nepotřebuji.
Děkuji
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Video jak správně seřídit pluh za VARI abychom
se příliš nenadřeli a udělali mnoho práce.
**VIDEO YOUTUBE
se příliš nenadřeli a udělali mnoho práce.
**VIDEO YOUTUBE
Na videu je zařízeni WM1000, které
obří kmen nejdříve zajistí, správně podloží, aby
vznikl, co nejmenší odpad. Pak zarovná jednu stranu
a dle ní pak do kolmice zbylé dvě a nakonec protilehlou
stranu.
**VIDEO YOUTUBE
obří kmen nejdříve zajistí, správně podloží, aby
vznikl, co nejmenší odpad. Pak zarovná jednu stranu
a dle ní pak do kolmice zbylé dvě a nakonec protilehlou
stranu.
**VIDEO YOUTUBE
Výhodou dvoudobého motoru je, že při
každém dosažení pístu horní úvrati dochází
k zapálení směsi takže i malinký motor má
velký výkon. Navíc dvoudobé motory jsou velmi
jednoduché a lehké proto nacházejí obrovské
uplatnění v ručních zařízeních jako jsou pily,
křovinořezy, vysavače atd.
Čtyřtaktní motor se zase může pochlubit dokonalejším
spalováním a menší spotřebou paliva, ale i dvoutaktní
motory jsou v současnosti konstruovány tak, aby jejich
spotřeba se blížila spotřebě čtyřdobých motorů.
Čtyřtaktní motory se v současnosti již také používají
v malé zahradní technice a jsou oblíbené pro svůj
snadný start a mohou být opatřeny i katalyzátorem.
Video princip dvoudobého a čtyřdobého motoru
**VIDEO YOUTUBE
každém dosažení pístu horní úvrati dochází
k zapálení směsi takže i malinký motor má
velký výkon. Navíc dvoudobé motory jsou velmi
jednoduché a lehké proto nacházejí obrovské
uplatnění v ručních zařízeních jako jsou pily,
křovinořezy, vysavače atd.
Čtyřtaktní motor se zase může pochlubit dokonalejším
spalováním a menší spotřebou paliva, ale i dvoutaktní
motory jsou v současnosti konstruovány tak, aby jejich
spotřeba se blížila spotřebě čtyřdobých motorů.
Čtyřtaktní motory se v současnosti již také používají
v malé zahradní technice a jsou oblíbené pro svůj
snadný start a mohou být opatřeny i katalyzátorem.
Video princip dvoudobého a čtyřdobého motoru
**VIDEO YOUTUBE
1 .) Zkontrolovat zda je v nádrži dostatek benzínu a zda je palivový filtr zaplaven benzínem a není znečistěn. Zařadit neutrál na převodovce, dát páčku omezovače do polohy 1.
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

Porovnání dvoutaktních versus čtyřtaktních křovinořezů
Parametr | 2T | 4T |
---|---|---|
Emise | nižší | |
Hlučnost | nižší | |
Spotřeba | nižší | |
Startování | snadnější | |
Cena pořizovací | vyšší |
Editace: 1403859819
Počet článků v kategorii: 175
Url:re-sekacka-hecht-5480-xr-recenze-zkusenost-id-727