Stojan na řezání více polen současně OREGON
Koza na řezání dříví od firmy OREGON.
Mezi tyče stojanu se naskládají polena na sebe.
Stojan má 6 tyčí vždy dvě a dvě proti sobě.
Vzdálenost tyčí umožňuje řezání polen o délce
25 cm. Polena jsou svrchu zajištěna samo-upínací
přepážkou. Stojan lze snadno složit sklopením.
**VIDEO YOUTUBE
Mezi tyče stojanu se naskládají polena na sebe.
Stojan má 6 tyčí vždy dvě a dvě proti sobě.
Vzdálenost tyčí umožňuje řezání polen o délce
25 cm. Polena jsou svrchu zajištěna samo-upínací
přepážkou. Stojan lze snadno složit sklopením.
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)

87 ) Závaží spojky ; 2 ks
88 ) Pružina spojky ; 2 ks
89 ) Matice M 6 ; 1 ks
90 ) Šroub M 6x70 ; 1 ks
91 ) Náboj spojky ; 1 ks
93 ) Pojistný kroužek 12 ; 2 ks
95 ) Vymezovací podložka ; 4 ks
Citace:
Odstředivá spojka nesmí zabírat již při volnoběžných otáčkách motoru cca 1300 otáček za minutu.
Značné dotažení šroubu pozice 90 bude mít za následek, že se spojka brzy opotřebuje, nebo
bude prokluzovat.
Naopak velké uvolnění šroubu má za následek špatné vypínaní spojky při volnoběžných otáčkách.
Odstředivá spojka nesmí zabírat již při volnoběžných otáčkách motoru cca 1300 otáček za minutu.
Značné dotažení šroubu pozice 90 bude mít za následek, že se spojka brzy opotřebuje, nebo
bude prokluzovat.
Naopak velké uvolnění šroubu má za následek špatné vypínaní spojky při volnoběžných otáčkách.

Přípravek je malý svěrák který se zabodne do pařezu nebo kmene a upne
se do něj lišta řetězu. Pak se brousí zuby pilníkem s vodící lištou.
Broušení je bezpečnější a pohodlnější.
Přípravek se nazývá Oregon Filing Clamp viz video níže:
**VIDEO YOUTUBE
se do něj lišta řetězu. Pak se brousí zuby pilníkem s vodící lištou.
Broušení je bezpečnější a pohodlnější.
Přípravek se nazývá Oregon Filing Clamp viz video níže:
**VIDEO YOUTUBE
ECHO CS-350 TES
ECHO CS-310 ES
SHINDAIWA 305 S
SHINDAIWA 452 S
ECHO CS-450
ECHO CS-550
ECHO 600
www.zahradahrou.cz

ECHO CS-310 ES
SHINDAIWA 305 S
SHINDAIWA 452 S
ECHO CS-450
ECHO CS-550
ECHO 600
www.zahradahrou.cz

Drtiče větví, ale i štěpkovací zařízení pracují na několika základních principech
- hoblovací nože krájí malé kousky postupně z větví
- rotující fréza strouhá větev
- dvě ozubená kola stojící proti sobě polámou slabší větve na kousky jemile jí vtáhnou mezi sebe
- šnek podobný tomu, co je v mlýnku na maso přesekne větev na kousky
rovnající se rozteči hřbetů - závitu šneku
- hydraulický píst stříhá větve na malé kousky
Video princip drtičů větví
**VIDEO YOUTUBE
Lámání větví mezi ozubenými koly. Rozteč zubů je zhruba výsledná délka
polínek. Kola se otáčejí proti sobě a vtahují větev do zařízení.
Vypadávají již nalámané kousky.

- hoblovací nože krájí malé kousky postupně z větví
- rotující fréza strouhá větev
- dvě ozubená kola stojící proti sobě polámou slabší větve na kousky jemile jí vtáhnou mezi sebe
- šnek podobný tomu, co je v mlýnku na maso přesekne větev na kousky
rovnající se rozteči hřbetů - závitu šneku
- hydraulický píst stříhá větve na malé kousky
Video princip drtičů větví
**VIDEO YOUTUBE
Lámání větví mezi ozubenými koly. Rozteč zubů je zhruba výsledná délka
polínek. Kola se otáčejí proti sobě a vtahují větev do zařízení.
Vypadávají již nalámané kousky.

Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.
Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!
Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.
Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.
Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.
Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
Editace: 1353842908
Počet článků v kategorii: 175
Url:stojan-na-rezani-vice-polen-soucasne-oregon-id-372