Hadicové spojky, pistole, nástavce HECHT jaro 2012
HECHT kontaktní údaje http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=53
Orientační ceník jaro 2012
Nástavce, pistole, spojky, péče o jezírkovou vodu.
claber hadicove spojky nastavce pistole quick-click system
ERGOGRIP system hadicove spojky a nastavce
Voziky na hadice, kartace, spiralove hadice
Zahradni hadice, automaticke zavlazovani
claber podzemni zavlahove systemy
RAINJET rotorove roztrikovace
RAINJET instalacni material a prokapavaci zavlazovaci hadice
Solenoidni ventily, ridici jednotky, sensory
Solenoidové ventily jsou elektromagnetické dvoupolohové ventily pro uzavírání průtoku kapalin a plynů.
Programovatelne jednotky pro zavlazovaci systemy, rozstrikovace
COLIBRI kapkova zavlaha, mikrozavlaha

Orientační ceník jaro 2012
Nástavce, pistole, spojky, péče o jezírkovou vodu.

claber hadicove spojky nastavce pistole quick-click system

ERGOGRIP system hadicove spojky a nastavce

Voziky na hadice, kartace, spiralove hadice

Zahradni hadice, automaticke zavlazovani

claber podzemni zavlahove systemy

RAINJET rotorove roztrikovace

RAINJET instalacni material a prokapavaci zavlazovaci hadice

Solenoidni ventily, ridici jednotky, sensory
Solenoidové ventily jsou elektromagnetické dvoupolohové ventily pro uzavírání průtoku kapalin a plynů.

Programovatelne jednotky pro zavlazovaci systemy, rozstrikovace

COLIBRI kapkova zavlaha, mikrozavlaha

175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Prodává se též pod označením Raptor
Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

Otázka: Proč má trubka 1/2 coulu průměr 21mm když 1 coul je 25,4 mm? Tedy 1/2 by měla být 12,7 mm?
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Označení | Chodů na palec | Stoupání [mm] | Průměr [mm] | závitu [in] | Od konce [mm] | Světlost trubky [mm] | Vnější [mm] | průměr [in] | Síla stěny [mm] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1/16 | 28 | 0,907 | 7,723 | 0,304 | 4 | ||||
1/8 | 28 | 0,907 | 9,728 | 0,383 | 4 | 6 | 10,2 | 0,40 | 2 |
1/4 | 19 | 1,337 | 13,157 | 0,518 | 6 | 8 | 13,5 | 0,53 | 2,3 |
3/8 | 19 | 1,337 | 16,662 | 0,656 | 6,4 | 10 | 17,2 | 0,68 | 2,3 |
1/2 | 14 | 1,814 | 20,995 | 0,825 | 8,2 | 12 nebo 15 | 21,3 | 0,84 | 2,6 |
5/8 | 14 | 1,814 | 22,911 | 0,902 | 16 | 2,6 | |||
3/4 | 14 | 1,814 | 26,441 | 1,041 | 9,5 | 20 | 26,9 | 1,06 | 2,6 |
1 | 11 | 2,309 | 33,249 | 1,309 | 10,4 | 25 | 33,7 | 1,33 | 3,2 |
1¼ (5/4) | 11 | 2.309 | 41.910 | 1.650 | 12.7 | 32 | 42.4 | 1.67 | 3.2 |
1½ (6/4) | 11 | 2.309 | 47.803 | 1.882 | 12.7 | 40 | 48.3 | 1.90 | 3.2 |
2 | 11 | 2.309 | 59.614 | 2.347 | 15.9 | 50 | 60.3 | 2.37 | 3.6 |
2½ | 11 | 2.309 | 75.184 | 2.960 | 17.5 | 65 | 76.1 | 3.00 | 3.6 |
3 | 11 | 2.309 | 87.884 | 3.460 | 20.6 | 80 | 88.9 | 3.50 | 4 |
4 | 11 | 2.309 | 113.030 | 4.450 | 25.5 | 100 | 114.3 | 4.50 | 4.5 |
5 | 11 | 2.309 | 138.430 | 5.450 | 28.6 | 125 | 139.7 | 5.50 | 5 |
6 | 11 | 2.309 | 163.830 | 6.450 | 28.6 | 150 | 165.1 | 6.50 | 5 |
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Citace:
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Doporučení pro majitele 2 taktních motorů:
Je nutné používat čerstvě namíchané palivo, protože současné ekologičtější oleje pro mazaní 2 taktů benzín Natural 95 postupně rozpouští a tím snižuje jejich mazné vlastnosti, proto si vždy míchejte palivo,
které spotřebujete. Navíc i benzín obsahuje bio-složky, které mohou po určité době doslova
zalepit jemné otvory a trysky v karburátoru.
Nejvíce servisních oprav zadřených motorů se
vztahuje k jarnímu období z důvodu, že uživatelé zahradní
techniky použili benzín, který zůstal v nádrži stroje přes celou zimu.
Pokud používáte lepší oleje dodržujte předepsaný poměr směsi bezínu s olejem stanovený výrobcem.
Do nádrže stroje nelijeme benzín, který obsahuje vodu,
mechanické nečistoty, kal, rez, sraženiny.
Benzín je nejlépe používat čerstvý - právě zakoupený u čerpací stanice.
Po 14 dnech při běžném skladování již dochází ke změnám, polymerizaci některých
složek. Pokud byl benzín v nádrži stroje, došlo k odpaření prchavých složek
a motor již bude o něco hůře startovat.
Benzín zakoupený v určité období roku má svoji kvalitu (zimní, letní, přechodný, tlak par při zahřátí - léto 60kPa zima 90kPa)
a v toto roční období by se měl používat.
Pokud je benzín míchaný s olejem, mělo by se namíchat jen takové množství,
které spotřebujete, protože s moderními oleji může docházet ke změnám (tvorba gelu, sraženin atd.)
které doslova zalepí jemné otvory a trysky karburátoru.
Pokud palivo s olejem nalíváte z kanystru do nádrže, vždy jej předem pro jistotu znovu protřepejte.
Používejte jen kanystry určené pro skladování pohonných hmot!
Voda v benzínu:
V těsně uzavřeném kanystru by nemělo docházet ke kondenzaci vodních par
na stěnách, ale v nádrži stroje k tomu dochází, takže po určitém čase benzín
bude obsahovat i vodu. Hlavní podíl na tomto procesu má střídání teploty
okolního vzduchu a jeho vlhkost.
Oxidace benzínu
Oxidace benzínu téměř neprobíhá v hermeticky uzavřených a po okraj naplněných
kanystrech - nádržích uchovávaných v podzemních skladech za nízké teploty.
Na oxidaci benzínu má vliv sluneční záření, vzduch, popřípadě některé kovy (měď),
vysoká teplota.
Bio-složky benzínu
Do paliv mohou být přidávány další složky (od roku 2006), jako metanol, etanol, které jsou schopny vázat vodu
a ty ve směsi s oleji mohou po určitém čase získávat nežádoucí vlastnosti, takže další důvod
proč používat nový benzín.
Stabilizátor benzínu
Stabilizátory paliva se používají při dlouhodobém uskladnění (více
jak 2 měsíce). Je nutné naplnit nádrž po okraj a nechat stabilizované palivo i
v karburátoru. Stabilizátor dokáže ošetřit palivo až na 6 měsíců.
Pokud je benzín bez stabilizátoru, tak jej na zimu, nebo období přesahující
2 měsíce vypustíme z nádrže a vyjedeme vše, co zbylo v karburátoru.
Trámy a hranoly není vždy nutné si nechat nařezat na
pile, ale můžeme je osámovat ( vytvořit čtvercový,
obdélníkový půdorys) přímo v lese pomocí
přípravku od fy LOGOSOL, který připevníme na oba konce klády.
Mezi konci přípravku upevníme jekl - desku, po které
se bude posouvat motorová pila opatřená plochou s dorazem
pro přesné řezání.
Tímto způsobem můžeme kládu nařezat i na fošny, nebo prkna,
ale přípravek neotáčíme, jen posunujeme plošinu o tloušťku
další fošny.
Více ve videu Zarovnávání - hranění trámů přímo v lese:
**VIDEO YOUTUBE
pile, ale můžeme je osámovat ( vytvořit čtvercový,
obdélníkový půdorys) přímo v lese pomocí
přípravku od fy LOGOSOL, který připevníme na oba konce klády.
Mezi konci přípravku upevníme jekl - desku, po které
se bude posouvat motorová pila opatřená plochou s dorazem
pro přesné řezání.
Tímto způsobem můžeme kládu nařezat i na fošny, nebo prkna,
ale přípravek neotáčíme, jen posunujeme plošinu o tloušťku
další fošny.
Více ve videu Zarovnávání - hranění trámů přímo v lese:
**VIDEO YOUTUBE
Nižší hmotnost jak u pohonné jednotky HONDA.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Editace: 1336389284
Počet článků v kategorii: 175
Url:hadicove-spojky-pistole-nastavce-hecht-jaro-2012-id-146