Re: Motor VARI - problém
Jen aby to nebyly gufera na klice.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Chcete mít všechny větvě hezky nasekané na malé kousky
i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz
i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Rozdíl mezi D a TC drtičem spočívá v nožové hlavě
Válcová hlava je pevnější, ale hůře odděluje kousky větví od sebe.Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz
Na obrázku štěpka z klasického Bosch AXT D s válcovou frézou místo turbíny
Štěpka vytváří větší kousky, není oddělena na kousíčky. Má to i své výhody, lépe se s ní roztápí v krbových kamnech - rychleji prohoří. Nevýhodou je, že se zařízení více ucpává, než AXT TC s turbínou.
Kůň je nepostradatelným pomocníkem při přibližování pokácených
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
Motor 1433 482 489 551 414
55 ) Hlava válce
56 ) Válec
57 ) Závrtný šroub; 2 ks
58 ) Těsnění válce
59 ) Závrtný šroub M 6x30; 2 ks
60 ) Píst průměr 56
61 ) Pístní čep
62 ) Pojistný kroužek 14
63 ) Pístní koužky průměr 56x2; 2 ks
Pročtěte si tento příspěvek http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Komprese motoru - jak změřit kompresi
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Editace: 1369244180
Počet článků v kategorii: 175
Url:re-motor-vari-problem-id-552