Vari Honda GXV demontáž karburátoru foto-seriál
Uvolníme šroub krytu startéru a taky šrouby krytu vzduchového filtru.
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák

Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.

Uvolníme tři matice startéru

Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.

Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.

Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.

Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.

Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.

Karburátor stáhneme ze šroubů.

Detail karburátoru Honda GXV od válce.

honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru

Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.

Honda GXV karburátor a plovák

175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Před každým spuštěním motoru:
Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.

Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.

Převodovka VARI DSK 317 obrázek a seznam dílů | prevodovka-vari-dsk-317-obrazek-a-seznam-dilu-id-169
Převodová skříň se závěsem DSK-317, 317/S, 317/D
Gearbox with suspender
1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________
5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
Gearbox with suspender

1 .) závěs
3 .) kolík svořen uplný
4 .) skřín dolní dsk 317
13.) šnekové kolo úplné DSK 317
16.) vymezovací podložka
17.) vymezovací podložka
18.) ložisko 6206
19.) pojistný kroužek 62
20.) gufero 48x62x8
21.) O kroužek 30x2
22.) plstěný kroužek
23.) opěrný kroužek
24.) těsnění víka
25.) víko boční
26.) šroub m8x16
27.) podložka 8
28.) těsnění cu 14x18 olejove zátky
29.) olejová zátka
32.) skřín horní
56.) zajišťovací šroub
59.) matice m14x15
63.) těsnění skříně
66.) šroub 8x30
68.) matice m8
69.) šroub m8x25
71.) kolik 5x16
77.) zajišťovací šroub
_______________________________________________________________________________

5 .) šnekový hřídel DSK 317
6 .) ložisko 30204
8 .) vymezovací podložka k 30204
9 .) vymezovací podložka
10 .) o kroužek 42x2
11 .) víčko spodní
12 .) šroub m 6x12
14 .) pero 5x5x14
30 .) pojistný kroužek 20
31 .) kolo ražení
33 .) ložisko 6200
34 .) ložisko 6203
35 .) ložisko 6201
36 .) podložka
37 .) pastorek
38 .) předloha
39 .) pojistný kroužek 40
40 .) předlohový hřídel
41 .) ozubené kolo male
42 .) ozubené kolo velké
44 .) pouzdro
45 .) pružina aretace
46 .) o kroužek 10x6
47 .) západka aretace
48 .) matice m16x15
49 .) vymezovací podložka
51 .) kulička 16
52 .) podložka
53 .) řadící kulisa
54 .) o kroužek 14x10
55 .) těsnění Cu 14x18 olejové zátky
57 .) kulička pr 7938
58 .) pružina kuličky
60 .) těsnicí kroužek papír
61 .) gufero 30x40x7
62 .) kotouč spojky
64 .) podložka zajišťovací s jazýčkem
65 .) matice m12x125
67 .) vymezovací podložka
70 .) pero 5e7x5x14
72 .) těsnicí kroužek 16x20
73 .) ukazatel šipka
74 .) řadící páka
75 .) koule 25
Neodymové magnety jsou sice malinké ale překvapivě silné
Na obrázcích je vidět, že udrží snadno šroubovák,i pilník a pro srovnání jejich velikosti jsou na nich matice M6 :

Magnety mají výšku 1,9 mm a průměr 10 mm - udrží až 1 kg
Pro srovnání jsou na nich matice M6. Velikost magnetů připomíná knoflíkovou baterii do hodinek.
Date: 12.06.2022 - 11:03
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.

Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

U travní sekačky kolísaly otáčky motoru - našel jsem několik možných příčin.
Postupoval jsem od jednodušších bodů, abych si nenadělal více starostí a vždy pak vyzkoušel, jestli došlo ke zlepšení.
Ti co nemají žádné zkušenosti, vyhledají odborníka.
Postupoval jsem od jednodušších bodů, abych si nenadělal více starostí a vždy pak vyzkoušel, jestli došlo ke zlepšení.
Ti co nemají žádné zkušenosti, vyhledají odborníka.
- - kontrola výšky hladiny oleje!!!!!! (při jízdě do svahu došlo k špatnému mazání a píst se zadíral)
- - zkontroloval jsem benzín v nádržce, musím tam mít aspoň třetinu nádržky, zejména v šikmém terénu (jednou jsem tam měl nekvalitní benzín, byl třeba jej vypustit a koupit u značkové pumpy)
- - vyčistil jsem svíčku (bylo třeba vyměnit za novou)
- - vyčistil vzduchový filtr
- - vyčistil trysky karburátoru
- - odkalil karburátor (boční šroubek na misce karburátoru)
- - kontroloval jsem průchodnost palivové hadičky a filtru paliva
- - dotáhl jsem upevňovací šrouby karburátoru, aby pod těsněním nebyl přisáván falešný vzduch
- - zkontroloval pružinky regulátoru otáček u karburátoru (háček na jedné straně neseděl v dírce)
- - mokrá tráva (nalepí se pod kryt nože, ucpe vyhazovací otvor), zastavil jsem stroj a vyčistil
- OD TOHOTO BODU JE TO JIŽ PRO ZKUŠENÉ, NEBO SERVIS
- - tupý nůž (motor se zastavuje)
- - karburátor s podávací membránou (kontrola membrány a podávacího mechanismu)
- - náporový regulátor otáček, pružinky, táhla (jedno táhlo jsem měl zdeformované)
- - nevhodný nůž sekačky (měl jinou hmotnost, než originál a nepůsobil jako setrvačník)
- - karbon ve výfuku
Editace: 1346325989
Počet článků v kategorii: 175
Url:vari-honda-gxv-demontaz-karburatoru-foto-serial-id-236