Husqarna 324 motor Honda 4-taktní - recenze
Křovinořez Husqvarna s 4-taktním motorem HONDA, používán více jak 10 let na ploše 20 arů
Výhody:
Shrnutí:
Kvalitní, spolehlivý, ekologický křovinořez vhodný na menší plochy
Výhody:
- nízká spotřeba (ekologický)
- malá hmotnost (nejsou třeba šráky, hodinu na rameni není problém)
- snadný start i po 10 letech bez výměny svíčky
- spolehlivost (bez jediné poruchy)
Nevýhody:- malý výkon (ve velké trávě, či v nízké, drncové trávě)
- zdá se mi, že motor má sklon k přehřívání
- 4-taktní motor je o poznání línější - hůře jde do otáček, jak dvoutaktní
Shrnutí:
Kvalitní, spolehlivý, ekologický křovinořez vhodný na menší plochy

175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Video nás provede celým pracovním cyklem
výroby dýhy, důležitým materiálem při výrobě
nábytku.
**VIDEO YOUTUBE
výroby dýhy, důležitým materiálem při výrobě
nábytku.
**VIDEO YOUTUBE
Pokud odřezáváme větve od kmene stromu je žádoucí, aby
nedošlo k prsknutí větve za řezem blíže ke stromu.
K tomu je nutné nejdříve nařezat větev ze spodní strany kousek od
kmene asi do poloviny větve (pozor na sevření lišty).
Další řez provedeme z horní strany zhruba 10cm dále od spodního
řezu.
Větev se zlomí mezi řezy podél vláken dřeva.

nedošlo k prsknutí větve za řezem blíže ke stromu.
K tomu je nutné nejdříve nařezat větev ze spodní strany kousek od
kmene asi do poloviny větve (pozor na sevření lišty).
Další řez provedeme z horní strany zhruba 10cm dále od spodního
řezu.
Větev se zlomí mezi řezy podél vláken dřeva.

1 .) Zkontrolovat zda je v nádrži dostatek benzínu a zda je palivový filtr zaplaven benzínem a není znečistěn. Zařadit neutrál na převodovce, dát páčku omezovače do polohy 1.
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

Dvoudobé motory JIKOV
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/manual_vari_jikov_dvoutakt_20100502.pdf
JIKOV 1447
JIKOV 1453
JIKOV 1447 DV
JIKOV 1454 DV
JIKOV 1447 LTS
JIKOV 1453 LTS
https://www.okhelp.cz/images/dum-zahrada/manual_vari_jikov_dvoutakt_20100502.pdf

1 ) Palivová nádrž
2 ) Chladící plášť
3 ) Uzávěr nádrže
4 ) Držadlo
5 ) Spona
6 ) Šroub M 6x14
7 ) Podložka průměr 6
8 ) Matice M 6
9 ) Matice
10 ) Podložka 15
11 ) Šroub M 8x14
12 ) Podložka 8,4
13 ) Rohatka spouštěče
14 ) Oběžné kolo ventilátoru
15 ) Filtr
16 ) Objímka gorbin
17 ) Palivová hadička
18 ) Palivový kohout
19 ) Palivová hadička

Editace: 1528884989
Počet článků v kategorii: 175
Url:husqarna-324-motor-honda-4-taktni-recenze-id-2279