HECHT vs ruční pilka kdo rychleji řeže
HECHT elektrická pila vs ruční pilka 80 cm list test.
Kdo bude rychlejší? Poleno má průměr 17 cm.
**VIDEO YOUTUBE
Kdo bude rychlejší? Poleno má průměr 17 cm.
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Scheppach HL vodorovná štípačka montáž stojanu
Pověsit na kladkostroj

Odmontovat přední nohu


Vyloupnout víčka koleček šroubovákem, vyjmout závlačky, podložky, sundat kolečka


Přišroubovat zadní vzpěry - nohy

Použijte dlouhé šrouby M8 ze sáčku, který byl dodán na přední nohu - vzpěru - bude to křivé - tu původní vraťáky z plechové nohy jsou krátké, ty nepoužívat na dlouhou nohu

Pokud tam M8 šrouby nevlezou do děr, tak si možno pomoci menším průměrem šroubku, než si to sedne.

Tady už se podařilo nakonec vsunout M8 šrouby zevnitř a matice podložky, pérkovky zvenčí, aby bylo vidět, jestli se nepovolují, ale je možno dát matice zevnitř, jak je komu bezpečnější

Na zadní nohy nasunout osu kol a zajistit šrouby M10 - dotáhnout s citem, aby nedošlo k značné deformaci dílů, ale aby díly pevně držely a nevypadávaly ze stojanu

Pak provléct spojovací spodní tyč - oko pro ní bylo křivě přivařeno, ale nakonec se podařilo jí nasunout to přední nohy

Nasunout spojovací díl do přední nohy bylo možno až za pomocí gumové paličky


Spojovací díl se musí opět zajistit šrouby M10

Nasadí se kolečka na spodní namazanou osku vazelínou a zajistí se podložkou i závlačkou

Naklepnou se víčka koleček proti prachu

Přední a zadní noha

Kočičák vše bedlivě sleduje a neodpustí žádnou chybu

Date: 29.10.2021 - 19:30
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.

Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

Chcete mít všechny větvě hezky nasekané na malé kousky
i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz

i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Rozdíl mezi D a TC drtičem spočívá v nožové hlavě
Válcová hlava je pevnější, ale hůře odděluje kousky větví od sebe.Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz

Na obrázku štěpka z klasického Bosch AXT D s válcovou frézou místo turbíny
Štěpka vytváří větší kousky, není oddělena na kousíčky. Má to i své výhody, lépe se s ní roztápí v krbových kamnech - rychleji prohoří. Nevýhodou je, že se zařízení více ucpává, než AXT TC s turbínou.

Zdrávim Chtěl jsem se zeptat jak se šteluje zapalování u Vari??? Předem díky

Tabulka katalog náhradních dílů Vari Jikov dvoutaktní motor válec píst klikovka a skříň
Číslo | Popis | Cena +- s DPH | Kus | Poznámka |
---|---|---|---|---|
1 | GUFERO 17x35x10 | 18 Kč | ks | GUFERO 17x35x10 |
1 | GUFERO 17x28x7 TERRA | 16 Kč | ks | |
2 | LOŽISKO KULIČKOVÉ 6203 | 72 Kč | ks | |
3 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ | 3 Kč | ks | |
4 | KLIKOVÁ HŘÍDEL VARI | 2 853 Kč | ks | |
4 | KLIKOVÁ HŘÍDEL TERRA | 2 853 Kč | ks | |
5 | PERO 3X5 | 18 Kč | ks | |
6 | LOŽISKO KULIČKOVÉ 6303 | 82 Kč | ks | |
7 | PÍSTNÍ ČEP | 73 Kč | ks | |
8 | POJISTNÝ KROUŽEK 14 | 2 Kč | ks | |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56X2 ORIGINÁL | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.25 X 2 I. VÝBRUS | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.50 X 2 II. VÝBRUS | 43 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 56.75 X 2 III. VÝBRUS | 69 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9 | PÍSTNÍ KROUŽEK 57.00 X 2 IV. VÝBRUS | 55 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
9a | PÍSTNÍ KROUŽEK 60X2 | 53 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
10 | VYMEZOVACÍ PODLOŽKA | 3 Kč | ks | |
11 | PÍST PRŮMĚR 56 MM | 290 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
11 | PÍST PRŮMĚR 56.25 MM I.VÝBRUS | 290 Kč | ks | Pro motory 1453, 1454 VAPE |
11 | PÍST PRŮMĚR 56.50 MM II.VÝBRUS | 290 Kč | ks | |
11a | PÍST PRŮMĚR 60.00 MM | 320 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
12 | LOŽISKO JEHLOVÉ 14x17x20 INA | 155 Kč | ks | |
13 | OJNICE | 940 Kč | ks | |
13 | OJNICE TERRA | 862 Kč | ks | |
14 | LOŽISKO JEHLOVÉ 18x24x13 | 154 Kč | ks | |
15 | ČEP KLIKOVÝ | 224 Kč | ks | |
15 | ČEP KLIKOVÝ TERRA | 224 Kč | ks | |
16 | SKŘÍŇ KLIKOVÁ VARI | 1 284 Kč | ks | |
16 | SKŘÍŇ KLIKOVÁ MOTOR 6 HP | 1 426 Kč | ks | |
17 | TĚSNĚNÍ KLIKOVÉ SKŘÍNĚ | 7 Kč | ks | |
18 | ŠROUB | 31 Kč | ks | |
19 | PODLOŽKA 6,4 | 1 Kč | ks | |
20 | MATICE M6 | 1 Kč | ks | |
21 | MATICE HLAVY VÁLCE | 18 Kč | ks | |
22 | PODLOŽKA 8,4 | 1 Kč | ks | |
23 | HLAVA VÁLCE STARÁ BEZ DV | 375 Kč | ks | Bude montována s těsněním 56 mm od 1.7.1997 |
23 | HLAVA VÁLCE NOVÁ PRO DV | 765 Kč | ks | |
24 | PODLOŽKA 6,4 | 1 Kč | ks | |
25 | TĚSNĚNÍ KARBURÁTORU | 6 Kč | ks | |
26 | TĚSNĚNÍ POD HLAVU 56 MM | 73 Kč | ks | Pozor těsnění patří osadit pouze pod hlavy válce s hladkým povrchem v místě styku s válcem. V případě vroubků v místě styku s válcem, se … |
26a | TĚSNĚNÍ POD HLAVU 60 MM | 94 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
27 | PODLOŽKA IZOLAČNÍ | 29 Kč | ks | VLOŽKA KARBURÁTORU |
28 | ŠROUB M6x30 | 17 Kč | ks | |
29 | VÁLEC | 1 472 Kč | ks | SESTAVA SE ŠROUBY ORIGINÁL |
29a | VÁLEC 60 | 1 877 Kč | ks | SESTAVA SE ŠROUBY ORIGINÁL |
30 | ŠROUB ZÁVRTNÝ | 28 Kč | ks | |
31 | TĚSNĚNÍ VÁLCE 56 MM | 5 Kč | ks | |
31a | TĚSNĚNÍ VÁLCE 60 MM | 20 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
32 | POJISTNÝ KROUŽEK 12 | 2 Kč | ks | |
33 | NÁBOJ SPOJKY | 768 Kč | ks | |
34 | PODLOŽKA 10,5 | 4 Kč | ks | |
35 | MATICE M10x1 | 5 Kč | ks | |
36 | ZÁVAŽÍ SPOJKY 1/2 | 581 Kč | ks | 1/2 závaží spojky V případě že potřebujete dva kusy závaží spojky, použijte níže uvedený alternativní produkt. |
36 | ZÁVAŽÍ SPOJKY-SESTAVA | 1161 Kč | ks | Sada obsahuje: 2x 1/2 závaží spojky 2x pružina spoky 1x šroub 1x matici |
OBLOŽENÍ SPOJKY | KOVOVÉ | 137 Kč | ks | Bez zobrazení |
37 | PRUŽINA SPOJKY | 12 Kč | ks | |
38 | ŠROUB SPOJKY M6x70 | 3 Kč | ks | |
39 | MATICE M 6 | 10 Kč | ks | |
40 | ŠROUB M8x20 | 7 Kč | ks | |
41 | PODLOŽKA 8,2 | 1 Kč | ks | |
42 | UZÁVĚR | 66 Kč | ks | SESTAVA |
43 | MEZIPŘÍRUBA SESTAVA | 376 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL.0,2MM | 4 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL 0,3MM | 3 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL 0,4MM | 4 Kč | ks | |
44 | PODLOŽKA VYMEZOVACÍ TL.0,5MM | 4 Kč | ks | |
45 | POUZDRO SPOJKY | 18 Kč | ks | |
46 | MATICE M8 | 1 Kč | ks | |
47 | ŠROUB M3,9X19 | 1 Kč | ks | |
48 | PODLOŽKA 4,3 | 1 Kč | ks | |
49 | ROZPĚRKA | 10 Kč | ks | |
50 | KRYT TLUMIČE VÝFUKU | 104 Kč | ks | |
51,52 | CLONA, PLECH STÍNÍCÍ VARI | 45 Kč | ks | |
51,52 | CLONA, PLECH STÍNÍCÍ TERRA | 45 Kč | ks | |
53 | TLUMIČ VÝFUKU SESTAVA | 1638 Kč | ks | |
54 | TĚSNĚNÍ VÝFUKU KOV | 27 Kč | ks | |
54 | TĚSNĚNÍ VÝFUKU | 6 Kč | ks | |
55 | ŠROUB M8x16 | 1 Kč | ks | |
56 | PODLOŽKA 5,3 | 1 Kč | ks | |
57 | PODLOŽKA 5,1 | 1 Kč | ks | |
58 | MATICE M5 | 1 Kč | ks | |
59 | VENTIL DEKOMPRESNÍ | 550 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
59 | SADA DEKOMPRESNÍHO VENTILU | 2 252 Kč | ks | |
60 | HADIČKA OVLÁDÁNÍ DEKOVENTILU | 55 Kč | ks | Pro motory 1447 DV |
61 | SPONA HADICOVÁ COBRA 8-9,DL | 16 Kč | ks |
Kde koupit náhradní díly Vari Jikov motor:
http://www.lednice-trzil.cz/nahradni-dily/e-nahradni-dily/motor-jikov/valec-a-klikova-skrin/?pageNo=1&
Editace: 1394541262
Počet článků v kategorii: 175
Url:hecht-vs-rucni-pilka-kdo-rychleji-reze-id-692