Rychlo řezání větví menšího průměru ve stojanu
Stojan se skládá za základny a po stranách má zasunuty tyče (trubky),
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Přípravek se upne na lištu tak, aby pilník procházel obloukem zubu.
Na přípravku lze nastavit potřebné úhly, které doporučuje výrobce
řetězu motorové pily. Broušení je celkem zdlouhavé a lepší je koupit
si elektrickou brusku na broušení zubů řetězových pil.
**VIDEO YOUTUBE
Na přípravku lze nastavit potřebné úhly, které doporučuje výrobce
řetězu motorové pily. Broušení je celkem zdlouhavé a lepší je koupit
si elektrickou brusku na broušení zubů řetězových pil.
**VIDEO YOUTUBE
1 .) Zkontrolovat zda je v nádrži dostatek benzínu a zda je palivový filtr zaplaven benzínem a není znečistěn. Zařadit neutrál na převodovce, dát páčku omezovače do polohy 1.
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV

Pročtěte si tento příspěvek http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.
Zdá se, že máte příliš bohatou směs a to by mohl být znečištěný filtr vzduchu.
Dále prasklý plovák, který neuzavírá přívod paliva.
Netěsnící ventil, který má plovák uzavřít, aby palivo neteklo
do plovákové komory když je již dosaženo správné výšky hladiny
benzínu v plovákové komoře.
Klapka sytiče se zcela nevrátí po startu do vodorovné polohy atd.

87 ) Závaží spojky ; 2 ks
88 ) Pružina spojky ; 2 ks
89 ) Matice M 6 ; 1 ks
90 ) Šroub M 6x70 ; 1 ks
91 ) Náboj spojky ; 1 ks
93 ) Pojistný kroužek 12 ; 2 ks
95 ) Vymezovací podložka ; 4 ks
Citace:
Odstředivá spojka nesmí zabírat již při volnoběžných otáčkách motoru cca 1300 otáček za minutu.
Značné dotažení šroubu pozice 90 bude mít za následek, že se spojka brzy opotřebuje, nebo
bude prokluzovat.
Naopak velké uvolnění šroubu má za následek špatné vypínaní spojky při volnoběžných otáčkách.
Odstředivá spojka nesmí zabírat již při volnoběžných otáčkách motoru cca 1300 otáček za minutu.
Značné dotažení šroubu pozice 90 bude mít za následek, že se spojka brzy opotřebuje, nebo
bude prokluzovat.
Naopak velké uvolnění šroubu má za následek špatné vypínaní spojky při volnoběžných otáčkách.

Dobrý den.
Mám terru jikov 2T a mam problém s otáčkami.
při zapnutém přívodu palivaTerra nejde do otáček a až se jakoby zahlcuje, nic neutáhne, nic nevyjede a jede jako by ani nejela, ale nezdechne.
Když vypnu přívod paliva tak otáčky po chvilce vylítnou na maximum a terra jede jak fík(dokud nedojde palivo v karbu.).
Prosím o radu co stím.
Mám terru jikov 2T a mam problém s otáčkami.
při zapnutém přívodu palivaTerra nejde do otáček a až se jakoby zahlcuje, nic neutáhne, nic nevyjede a jede jako by ani nejela, ale nezdechne.
Když vypnu přívod paliva tak otáčky po chvilce vylítnou na maximum a terra jede jak fík(dokud nedojde palivo v karbu.).
Prosím o radu co stím.
Editace: 1353677858
Počet článků v kategorii: 175
Url:rychlo-rezani-vetvi-mensiho-prumeru-ve-stojanu-id-336