Re: VARI netáhne do kopce
Je ten hrnec spojky po jízdě do kopce rozpálený? Sundat motor a plivnout na něj,
jak to jen zasyčí, tak spojka klouže. Možná je tam i trošku mastnoty ale ta by se
měla opálit.
jak to jen zasyčí, tak spojka klouže. Možná je tam i trošku mastnoty ale ta by se
měla opálit.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Ceny jsou orientační a mohou se lišit v průběhu roku
www.zahradahrou.cz
Elektrická řetězová pila s příkonem 1800W, 40 cm lištou a zubovou opěrkou.
Elektrická řetězová pila HECHT 2048
Elektrický motor, soft start (plynulý rozběh - nevyráží jističe)
Elektrická řetězová pila HECHT 2440
Hobby motorová pila HECHT 939 S
Raptor 645
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Raptor 245 + BOX
Farmářská motorová pila HECHT 945
Raptor 645 + BOX
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Farmářská motorová pila HECHT 946 T
Farmářská motorová pila HECHT 945 + box
Farmářská motorová pila HECHT 950
Motorová pila, dekompresní ventil
www.zahradahrou.cz
Elektrická řetězová pila s příkonem 1800W, 40 cm lištou a zubovou opěrkou.
Elektrická řetězová pila HECHT 2048
Elektrický motor, soft start (plynulý rozběh - nevyráží jističe)
Elektrická řetězová pila HECHT 2440
Hobby motorová pila HECHT 939 S
Raptor 645
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Raptor 245 + BOX
Farmářská motorová pila HECHT 945
Raptor 645 + BOX
Farmářská motorová pila s výkonem 2,8 HP a primerem pro snadný start.
Farmářská motorová pila HECHT 946 T
Farmářská motorová pila HECHT 945 + box
Farmářská motorová pila HECHT 950
Motorová pila, dekompresní ventil
Zkušenosti s benzínovou motorovou pilou STIHL MS 210
Motorová pila STIHL MS 210 (v roce 2010 přibližně MS 230) je používána 10 let k přípravě palivového dříví zhruba 15 kubíku na zimní topnou sezónu - nařezání tvrdého dubového, bukového dřeva na polínka o délce 25 cm.
Za tuto dobu (10 let) se nevyskytla žádná závada jen podávací plastové zuby se zaoblily. Pila vyžaduje často čistit vzduchový filtr (zhruba při každém dolévání benzínu) jinak rychle ztrácí otáčky a výkon.
HECHT 823 je určen k řezání polen do maximálního průměru 140 mm. Průměr kotouče 405 mm. Výhodou je připojení k napětí 230 V a nízká hmotnost 36 kg.
HECHT 826 je učen k řezání polen do průměru 150 mm. Průměr kotouče 500 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost je 80 kg.
HECHT 840 je učen k řezání polen do průměru 220 mm. Průměr kotouče je 700 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost zařízení je 103 kg.
HECHT 2024 kompresor: tlak 8 bar, výkon 1,5 kW, objem nádrže 24 litrů, hmotnost 24 kg, mazání olejem.
HECHT 2665 motorový transportér - přepravník (motorové kolečko) s korbou. Výkon motoru 6,5 HP, max hmotnost nákladu 300 kg. Pojezd vpřed i vzad.
Ceny jsou orientační a mohou se lišit u jednotlivých prodejců.
HECHT 826 je učen k řezání polen do průměru 150 mm. Průměr kotouče 500 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost je 80 kg.
HECHT 840 je učen k řezání polen do průměru 220 mm. Průměr kotouče je 700 mm. K připojení motoru je třeba 400 V. Hmotnost zařízení je 103 kg.
HECHT 2024 kompresor: tlak 8 bar, výkon 1,5 kW, objem nádrže 24 litrů, hmotnost 24 kg, mazání olejem.
HECHT 2665 motorový transportér - přepravník (motorové kolečko) s korbou. Výkon motoru 6,5 HP, max hmotnost nákladu 300 kg. Pojezd vpřed i vzad.
Ceny jsou orientační a mohou se lišit u jednotlivých prodejců.
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Uvolníme šroub krytu startéru a taky šrouby krytu vzduchového filtru.
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Kryt startéru drží ještě za úchyty v otvorech, nutno opatrně šroubovákem vysunout.
Uvolníme tři matice startéru
Uvolníme matici vzduchového kolena a okraje části u vzduchového filtru.
Rozpojíme palivovou hadičku například u filtru paliva.
Pak by již měla jít sundat nádrž i s krytem motoru.
Uvolníme dvě matice karburátoru.
Sací koleno opatrně vysuneme a též vysuneme těsnění, řádně si označíme vrch, spodek, těsnění, nebo si jej vyfotíme pro správnou montáž.
Demontujeme táhla sytiče a škrtící klapky regulátoru otáček - plynu (tam je i pružinka, opatrně jí vyháčkujte).
Páčku sytiče možná bude nutno malinko nahnout, aby táhlo vyběhlo z očka.
Karburátor stáhneme ze šroubů.
Detail karburátoru Honda GXV od válce.
honda-gxv-karburator-detail-od-vzduchoveho-filtru
Honda GXV karburátor demontáž hlavní trysky.
Honda GXV karburátor a plovák
Editace: 1393934459
Počet článků v kategorii: 175
Url:re-vari-netahne-do-kopce-id-686