Filtr vzduchu motorové pily a jeho čištění
AD MOB
Motorová pila, čištění vzduchového filtru - silonová síťka.
Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.
Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:
Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!

Čištění provádíme dle rad výrobce !!!
Jak často čistit silonový filtr vzduchu?
Před započetím práce a
při každém dolévání benzínu i oleje kontrolujeme
stav filtru a povrch oprášíme štětečkem.
Pokud se sníží výkon pily, prohlédneme filtr i dříve
protože například práchnivé suché dříví tvoří množství
prachu, který filtr zanese během krátké doby!!!
Pokud je filtr znečištěn mastnotou, nelze jej již
jen oprášit štětečkem, ale je nutné jej odmastit!!!
Na silonové - umělohmotné filtry lze použít teplou
vodu s JAREM - odstraňovačem mastnot a štěteček.
Filtr řádně vypereme, vyfoukáme a necháme usušit.
Pokud chcete použít nějaké organické rozpouštědlo
například ředidlo, musíte nejdříve vyzkoušet zda toto
ředidlo hmotu nerozpouští, jinak filtr zničíte.
Podobně si počínejte pokud budete filtr čistit benzínem,
výrobců je mnoho a nekvalitních výrobků ještě více.

Znečištěný filtr má zalepená okénka síťky a pila
ztrácí výkon a má velkou spotřebu paliva:

Vypraný, vyčištěný filtr se nám odvděčí zvýšeným výkonem pily
a nízkou spotřebou !!!

173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pila má pohon vlastním dieselovým agregátem,
nebo pomocí hřídele z jiného stroje například traktoru.
Pořezané dříví padá do štípacího zařízení a odtud
putuje dopravníkem na korbu nákladního automobilu.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
nebo pomocí hřídele z jiného stroje například traktoru.
Pořezané dříví padá do štípacího zařízení a odtud
putuje dopravníkem na korbu nákladního automobilu.
**VIDEO YOUTUBE
**VIDEO YOUTUBE
Zdrávim Chtěl jsem se zeptat jak se šteluje zapalování u Vari??? Předem díky
Voda z bojleru může zapáchat z více příčin. Může to být vodou samotnou pokud
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
máme vlastní zdroj a voda například obsahuje síru, může pak zapáchat po
zkažených vejcích.
Tak zapáchá voda i v bojleru, který se často nepoužívá.
Dobré je když se nám vodu podaří vypustit z bojleru.
Zastavíme hlavní přívod vody.
Pak otevřeme kohout teplé vody i studené, které jsou
připojeny na bojler a voda by měla vytéct z kohoutku na
studenou vodu.
Taky můžete zkusit vypustit vodu přes pojistný ventil, ale zase
je třeba otevřít kohout s teplou vodou, aby v bojleru nevznikl podtlak,
který brání vytečení vody z bojleru.
Po vypuštění necháme otevřený jen kohout na teplou vodu a otevřeme
hlavní přívod vody. Jakmile začne téci plynule "teplá" voda z bojleru,
kohout s teplou uzavřeme a necháme bojler ohřát na max teplotu,
aby se usmrtily všechny případné bakterie.
Vodu znovu raději ještě vypustíme.
Jikov VARI ojnice, ložiska, gufera, píst, hlava, válec, kliková skříň, spojka - obrázky a popis jednotlivých dílů.
Ojnice - motor 1433 482 489 561 414
65 ) Klikový hřídel sestava
66 ) Vymezovací podložka
67 ) Ložisko 6303
68 ) Ložisko UR 6203
69 ) Gufero 17x35x10
72 ) Podložka 10
73 ) Matice M 10x1
74 ) Pero 3x5
75 ) Jehlové ložisko KBK 14x17x20
1 gufero 17x35x10
2 lozisko kulickove 6203
3 podlozka vymezovaci
4 klikova hridel vari
5 pero 3x5
6 lozisko kulickove 6303
7 pistni cep
8 pojistny krouzek 14
9 pistni krouzek 56x2 original
9a pistni krouzek 60x2
10 vymezovaci podlozka
11 pist prumer 56 mm
11a pist prumer 60 mm
12 lozisko jehlove 14x17x20 ina
13 ojnice
14 lozisko jehlove 18x24x13
15 cep klikovy
16 skrin klikova vari
16 skrin klikova vari
17 tesneni klikove skrine
18 sroub
18 sroub
19 podlozka 6,4
20 matice m6
20 matice m6
20 matice m6
21 matice hlavy valce
22 podlozka 8,4
23 hlava valce stara bez dv
24 podlozka 6,4
25 tesneni karburatoru
25 tesneni karburatoru
26 tesneni pod hlavu 56 mm
26a tesneni pod hlavu 60 mm
27 podlozka izolacni vlozka karburatoru
29 valec sestava se srouby original
29 valec sestava se srouby original
29a valec 60 sestava se srouby original
30 sroub zavrtny
31 tesneni valce 56 mm
31a tesneni valce 60 mm
32 pojistny krouzek 12
32 pojistny krouzek 12
33 naboj spojky
34 podlozka 105
35 matice m10x1
36 zavazi spojky 12 kov
37 pruzina spojky
37 pruzina spojky
38 sroub spojky m6x70
39 matice m 6
40 sroub m8x20
41 podlozka 8,2
42 uzaver sestava
43 mezipriruba sestava
44 podlozka vymezovaci tl02mm
45 pouzdro spojky
46 matice m8
47 sroub m3,9x19
48 podlozka 4,3
49 rozperka
50 kryt tlumice vyfuku
51 clona plech stinici vari
52 clona plech stinici vari
53 tlumic vyfuku sestava
54 tesneni vyfuku kov
55 sroub m8x16
56 podlozka 5,3
57 podlozka 5,1
58 matice m5
59 ventil dekompresni
60 hadicka ovladani dekoventilu
61 spona hadicova cobra 8

Ojnice - motor 1433 482 489 561 414
65 ) Klikový hřídel sestava
66 ) Vymezovací podložka
67 ) Ložisko 6303
68 ) Ložisko UR 6203
69 ) Gufero 17x35x10
72 ) Podložka 10
73 ) Matice M 10x1
74 ) Pero 3x5
75 ) Jehlové ložisko KBK 14x17x20


1 gufero 17x35x10
2 lozisko kulickove 6203
3 podlozka vymezovaci
4 klikova hridel vari
5 pero 3x5
6 lozisko kulickove 6303
7 pistni cep
8 pojistny krouzek 14
9 pistni krouzek 56x2 original
9a pistni krouzek 60x2
10 vymezovaci podlozka
11 pist prumer 56 mm
11a pist prumer 60 mm
12 lozisko jehlove 14x17x20 ina
13 ojnice
14 lozisko jehlove 18x24x13
15 cep klikovy
16 skrin klikova vari
16 skrin klikova vari
17 tesneni klikove skrine
18 sroub
18 sroub
19 podlozka 6,4
20 matice m6
20 matice m6
20 matice m6
21 matice hlavy valce
22 podlozka 8,4
23 hlava valce stara bez dv
24 podlozka 6,4
25 tesneni karburatoru
25 tesneni karburatoru
26 tesneni pod hlavu 56 mm
26a tesneni pod hlavu 60 mm
27 podlozka izolacni vlozka karburatoru
29 valec sestava se srouby original
29 valec sestava se srouby original
29a valec 60 sestava se srouby original
30 sroub zavrtny
31 tesneni valce 56 mm
31a tesneni valce 60 mm
32 pojistny krouzek 12
32 pojistny krouzek 12
33 naboj spojky
34 podlozka 105
35 matice m10x1
36 zavazi spojky 12 kov
37 pruzina spojky
37 pruzina spojky
38 sroub spojky m6x70
39 matice m 6
40 sroub m8x20
41 podlozka 8,2
42 uzaver sestava
43 mezipriruba sestava
44 podlozka vymezovaci tl02mm
45 pouzdro spojky
46 matice m8
47 sroub m3,9x19
48 podlozka 4,3
49 rozperka
50 kryt tlumice vyfuku
51 clona plech stinici vari
52 clona plech stinici vari
53 tlumic vyfuku sestava
54 tesneni vyfuku kov
55 sroub m8x16
56 podlozka 5,3
57 podlozka 5,1
58 matice m5
59 ventil dekompresni
60 hadicka ovladani dekoventilu
61 spona hadicova cobra 8
Stojan se skládá za základny a po stranách má zasunuty tyče (trubky),
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
mezi které se vkládají větve do průměru 10 cm.
Šířka stojanu je o něco menší než délka lišty motorové pily,
aby došlo k prořezání i zadních větví.
Délka stojanu je 1 metr, výška pak 120 cm.
Pilou řeže mezi protilehlými trubkami až ke dnu stojanu.
Pozor, pokud je dno z kovu je nutné poslední polena dořezat mimo
stojan.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1353585584
Počet článků v kategorii: 173
Url:filtr-vzduchu-motorove-pily-a-jeho-cisteni-id-328
AD