Sekačky HECHT ceny ceník a foto
Ceník sekaček HECHT jaro 2012 plus popis sekačky: motor, výkon, objem motoru, hmotnost, doporučená plocha sečení, záběr, nastavení výšky, mulčování, pojezd, sečení kolem zídky, boční výhoz, spirálové vřetenové sečení, objem koše atd.
Recenze zkušenost http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=79
HECHT 541 ,
HECHT 546 ,
HECHT 5461 ,
HECHT 5460 BS ,
HECHT 5480 ,
HECHT 5481 BS
HECHT 1801 ELEKTRICKÁ ,
HECHT 1802 S ELEKTRICKÁ,
HECHT 540 ,
HECHT 541 B ,
HECHT 546 ,
HECHT SP 46 H GCV 135 HONDA
HECHT 548 SW 5 in 1 ,
HECHT 5484 SW 5 in 1 ,
HECHT 549 SWB 5 in 1 ,
HECHT 5494 SWB 5 in 1 ,
HECHT 548 HSW HONDA ,
HECHT SP 46 SH GCV 135 HONDA
HECHT SP 46 SB B&S 60 HW ,
HECHT GT 47 SH GCV 135 ,
HECHT 5530 XR ,
HECHT 551 SWB 5 in 1 ,
HECHT 552 RS 5 in 1 ,
HECHT AK 53 SH GCV 160
HECHT 554 AL 5 in 1 ,
HECHT 553 AL 5 in 1 ,
HECHT GT 53 SH GCV 190 HW ,
HECHT GT 53 SB BS 675 TNM HW ,
HECHT GX 54 SB BS 675 3 in 1 HW ,
HECHT GX 54 SH GCV 160 3in1 HW HONDA
HECHT MX 52 SH GCV 190 3 in 1 HW HONDA,
HECHT 556 RS 5 in 1,
HECHT GT 60 SB BS 60 GIGANG,
HECHT AK 57 SH GCV 190 3 in 1 HONDA,
HECHT LAWNMASTER 500
Recenze zkušenost http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=79
HECHT 541 ,
HECHT 546 ,
HECHT 5461 ,
HECHT 5460 BS ,
HECHT 5480 ,
HECHT 5481 BS
HECHT 1801 ELEKTRICKÁ ,
HECHT 1802 S ELEKTRICKÁ,
HECHT 540 ,
HECHT 541 B ,
HECHT 546 ,
HECHT SP 46 H GCV 135 HONDA
HECHT 548 SW 5 in 1 ,
HECHT 5484 SW 5 in 1 ,
HECHT 549 SWB 5 in 1 ,
HECHT 5494 SWB 5 in 1 ,
HECHT 548 HSW HONDA ,
HECHT SP 46 SH GCV 135 HONDA
HECHT SP 46 SB B&S 60 HW ,
HECHT GT 47 SH GCV 135 ,
HECHT 5530 XR ,
HECHT 551 SWB 5 in 1 ,
HECHT 552 RS 5 in 1 ,
HECHT AK 53 SH GCV 160
HECHT 554 AL 5 in 1 ,
HECHT 553 AL 5 in 1 ,
HECHT GT 53 SH GCV 190 HW ,
HECHT GT 53 SB BS 675 TNM HW ,
HECHT GX 54 SB BS 675 3 in 1 HW ,
HECHT GX 54 SH GCV 160 3in1 HW HONDA
HECHT MX 52 SH GCV 190 3 in 1 HW HONDA,
HECHT 556 RS 5 in 1,
HECHT GT 60 SB BS 60 GIGANG,
HECHT AK 57 SH GCV 190 3 in 1 HONDA,
HECHT LAWNMASTER 500
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Otázka: Proč má trubka 1/2 coulu průměr 21mm když 1 coul je 25,4 mm? Tedy 1/2 by měla být 12,7 mm?
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Označení | Chodů na palec | Stoupání [mm] | Průměr [mm] | závitu [in] | Od konce [mm] | Světlost trubky [mm] | Vnější [mm] | průměr [in] | Síla stěny [mm] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1/16 | 28 | 0,907 | 7,723 | 0,304 | 4 | ||||
1/8 | 28 | 0,907 | 9,728 | 0,383 | 4 | 6 | 10,2 | 0,40 | 2 |
1/4 | 19 | 1,337 | 13,157 | 0,518 | 6 | 8 | 13,5 | 0,53 | 2,3 |
3/8 | 19 | 1,337 | 16,662 | 0,656 | 6,4 | 10 | 17,2 | 0,68 | 2,3 |
1/2 | 14 | 1,814 | 20,995 | 0,825 | 8,2 | 12 nebo 15 | 21,3 | 0,84 | 2,6 |
5/8 | 14 | 1,814 | 22,911 | 0,902 | 16 | 2,6 | |||
3/4 | 14 | 1,814 | 26,441 | 1,041 | 9,5 | 20 | 26,9 | 1,06 | 2,6 |
1 | 11 | 2,309 | 33,249 | 1,309 | 10,4 | 25 | 33,7 | 1,33 | 3,2 |
1¼ (5/4) | 11 | 2.309 | 41.910 | 1.650 | 12.7 | 32 | 42.4 | 1.67 | 3.2 |
1½ (6/4) | 11 | 2.309 | 47.803 | 1.882 | 12.7 | 40 | 48.3 | 1.90 | 3.2 |
2 | 11 | 2.309 | 59.614 | 2.347 | 15.9 | 50 | 60.3 | 2.37 | 3.6 |
2½ | 11 | 2.309 | 75.184 | 2.960 | 17.5 | 65 | 76.1 | 3.00 | 3.6 |
3 | 11 | 2.309 | 87.884 | 3.460 | 20.6 | 80 | 88.9 | 3.50 | 4 |
4 | 11 | 2.309 | 113.030 | 4.450 | 25.5 | 100 | 114.3 | 4.50 | 4.5 |
5 | 11 | 2.309 | 138.430 | 5.450 | 28.6 | 125 | 139.7 | 5.50 | 5 |
6 | 11 | 2.309 | 163.830 | 6.450 | 28.6 | 150 | 165.1 | 6.50 | 5 |
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Zdravím,
pokračuji v představování štípačů dřeva. Tentokrát něco pro domácí použití, přístroj je však možné použít i profesionálně. Na videu vidíte Lumag HE14 - profesionální 2-rychlostní hydraulický štípač dřeva. Robustní vertikální konstrukce se stabilním rámem. Volba 2 pracovní rychlostí pro práci s různou hustotou stípaného dřeva. Štípač dřeva má možnost snížení pístu pro usnadnění transporu a skladování. Dvouruční ovládání. Zástrčka s fázovým měničem pro snadnou změnu směru otáčení. Velká pojezdová kola.
Více info o štípači : //www.akcepardubice.cz/zahradni-technika/stipac-dreva-14-t-lumag-he14-doprava-zdarma
**VIDEO YOUTUBE
pokračuji v představování štípačů dřeva. Tentokrát něco pro domácí použití, přístroj je však možné použít i profesionálně. Na videu vidíte Lumag HE14 - profesionální 2-rychlostní hydraulický štípač dřeva. Robustní vertikální konstrukce se stabilním rámem. Volba 2 pracovní rychlostí pro práci s různou hustotou stípaného dřeva. Štípač dřeva má možnost snížení pístu pro usnadnění transporu a skladování. Dvouruční ovládání. Zástrčka s fázovým měničem pro snadnou změnu směru otáčení. Velká pojezdová kola.
Více info o štípači : //www.akcepardubice.cz/zahradni-technika/stipac-dreva-14-t-lumag-he14-doprava-zdarma
**VIDEO YOUTUBE
Kontaktní údaje VARI Libice nad Cidlinou
http://www.vari.cz/
VARI, a.s.
Opolanská 350
289 07 Libice nad Cidlinou
Fax: 325 607 264
325 637 550
e-mail: vari@vari.cz
Pokyny pro objednávání náhradních dílů
Při objednávání náhradních dílů uvádějte pro snazší identifikaci následující údaje:
1. typ stroje, typ motoru, výrobní číslo a rok výroby stroje
2. výrobcem v seznamu součástí určené objednací číslo a jeho název
3. počet objednávaných kusů u každé položky zvlášť
4. přesnou adresu, popřípadě telefonní číslo, číslo faxu či e-mailovou adresu
5. pokud si nebudete jisti svou správnou identifikací součásti, zašlete poškozenou
součást buď nejbližšímu servisnímu středisku, nebo výrobci
6. veškeré součásti objednávejte v nejbližším servisním středisku, nebo u Vašeho
prodejce
V případě jakýchkoliv nejasností ohledně náhradních dílů, nebo při technických
potížích odpoví na Vaše dotazy pracovníci obchodního, servisního nebo technického oddělení
VARI, a.s.
8 Adresa výrobce
VARI,a.s. telefon: (+420) 325 607 111
Opolanská 350 fax: (+420) 325 607 264
Libice nad Cidlinou (+420) 325 637 550
ČESKÁ REPUBLIKA e-mail: [link]vari@vari.cz [/link]
289 07 internet: http://www.vari.cz/
http://www.vari.cz/
VARI, a.s.
Opolanská 350
289 07 Libice nad Cidlinou
Fax: 325 607 264
325 637 550
e-mail: vari@vari.cz
Pokyny pro objednávání náhradních dílů
Při objednávání náhradních dílů uvádějte pro snazší identifikaci následující údaje:
1. typ stroje, typ motoru, výrobní číslo a rok výroby stroje
2. výrobcem v seznamu součástí určené objednací číslo a jeho název
3. počet objednávaných kusů u každé položky zvlášť
4. přesnou adresu, popřípadě telefonní číslo, číslo faxu či e-mailovou adresu
5. pokud si nebudete jisti svou správnou identifikací součásti, zašlete poškozenou
součást buď nejbližšímu servisnímu středisku, nebo výrobci
6. veškeré součásti objednávejte v nejbližším servisním středisku, nebo u Vašeho
prodejce
V případě jakýchkoliv nejasností ohledně náhradních dílů, nebo při technických
potížích odpoví na Vaše dotazy pracovníci obchodního, servisního nebo technického oddělení
VARI, a.s.
8 Adresa výrobce
VARI,a.s. telefon: (+420) 325 607 111
Opolanská 350 fax: (+420) 325 607 264
Libice nad Cidlinou (+420) 325 637 550
ČESKÁ REPUBLIKA e-mail: [link]vari@vari.cz [/link]
289 07 internet: http://www.vari.cz/
Komprese motoru - jak změřit kompresi
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Pokud si chcete vyzkoušet , jakou má motor VARI JIKOV kompresi jednoduchým
způsobem, budete k tomu potřebovat mincíř na vážení do 20 kg.
Háčkem mincíře provlečte startovací šňůru tak, aby se startovací rukojeť
zachytla v oku háku.
Začněte táhnout dokud píst nepřekoná dolní úvrať a nezačne klást odpor.
Pak zatáhněte tak, aby se píst pomalu začal sunout k horní úvrati (žádné škubnutí, jen pomalý pohyb).
Při tomto pohybu by měl píst o průměru 56 mm bez dekoventilu - dekompresoru vykazovat
odpor vůči tahu mincíře 8 a více kilogramů.
Upozornění: Poškozený válec a píst mohou způsobit, že píst se bude špatně
pohybovat ve válci, proto je nutné vyšroubovat svíčku a vyzkoušet, jestli
při startování se píst pohybuje snadno a nezadrhává ve válci, popřípadě
prohlédnout stěny válce zda neobsahují rýhy!
Další časté závady VARI JIKOV: http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Hezký den.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Editace: 1334568684
Počet článků v kategorii: 175
Url:sekacky-hecht-ceny-cenik-a-foto-id-116