problém
AD MOB
Dobrý den.
Mám terru jikov 2T a mam problém s otáčkami.
při zapnutém přívodu palivaTerra nejde do otáček a až se jakoby zahlcuje, nic neutáhne, nic nevyjede a jede jako by ani nejela, ale nezdechne.
Když vypnu přívod paliva tak otáčky po chvilce vylítnou na maximum a terra jede jak fík(dokud nedojde palivo v karbu.).
Prosím o radu co stím.
Mám terru jikov 2T a mam problém s otáčkami.
při zapnutém přívodu palivaTerra nejde do otáček a až se jakoby zahlcuje, nic neutáhne, nic nevyjede a jede jako by ani nejela, ale nezdechne.
Když vypnu přívod paliva tak otáčky po chvilce vylítnou na maximum a terra jede jak fík(dokud nedojde palivo v karbu.).
Prosím o radu co stím.
174LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Potřeboval bych poradit. Vyměnil jsem odstředivou spojku JIKOV VARI (kovové obložení) a taky kotouč spojky DSK 317(misku). Šroub s pružinou (nový) jsem dotáhnul na viditelnost poloviny závitu. Při volnoběhu má hlasitější hrubší zvuk, který se po přidání plynu a rozjezdu dostane do normálu. Největší problém je, že do kopce na plný plyn s minimální zátěží na cestovní rychlost jede Vari dost pomalu (se starou spojkou pokud byla vpořádku to jelo o dost rychleji).
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Převodovka je DKS 317 a pohonná jednotka JIKOV 1453. Dík za radu.
Hecht 625
Tento drtič, nebo jak chceš štěpkovač, patří mezi lepší, nejlépe je v tom drtit větve polosuché, když jsou moc suché tak ten nůž je za chvíli tupý, ale pak se to musí nějakou dobu nechat schnout.Když to přidáváš do kotle, tak jen suché a zase ne moc, aby se to nezaneslo.
Výborná je štěpka při zatápění, nebo prosypat s ní palivo, aby lépe hořelo.
Drtí se s tím na jaře hodně , a na podzim, dá se to dát i do pytlů, a někam složit, ale do toho pytle to musíš dát už suché , jinak to plesniví.Cena tohoto drtiče je taky dobrá, když si k tomu přikoupíš dlouhý kabel ,můžeš to dělat i na zahradě.
Výborná je štěpka při zatápění, nebo prosypat s ní palivo, aby lépe hořelo.
Drtí se s tím na jaře hodně , a na podzim, dá se to dát i do pytlů, a někam složit, ale do toho pytle to musíš dát už suché , jinak to plesniví.Cena tohoto drtiče je taky dobrá, když si k tomu přikoupíš dlouhý kabel ,můžeš to dělat i na zahradě.
Před každým spuštěním motoru:
Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.

Kontrola hladiny paliva.
Zkontrolujte čistič vzduchu, čistotu a množství olejové náplně.
Zkontrolujte vstup vzduchu a oblast chlazení, popřípadě vyčistěte.
Zkontrolujte stav startovacího zařízení a šňůry.
Po každých 30 hodinách
Vyměňte olej v čističi vzduchu.
Zkontrolujte palivový filtr, znečistěný vyměňte.
Po každých 100 hodinách chodu motoru:
Kontrola zapalovací svíčky - očistit, nastavit elektrody 0,6 mm.
Zkontrolujte a vyčistěte chladící plochy motoru. Doporučeno provádět ve smluvní opravně.

Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.

Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.

Nižší hmotnost jak u pohonné jednotky HONDA.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Editace: 1346232065
Počet článků v kategorii: 174
Url:problem-id-233
AD