Sekačka HECHT 5480 XR - recenze - zkušenost
AD MOB
Prodává se též pod označením Raptor
Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

Motor HECHT 139 cm3, 5 HP
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=24&t=52
Startování motoru: Napumpuje se benzín pomocí balonku 3x , startuje vcelku dobře
při každém novém startu bylo nutno znovu 3x zmáčknout balonek, aby motor chytil na jedno zatažení.
Motor se zdá být slabší jak u sekaček HECHT s motorem HONDA, hlavně při zapnutém pojezdu rychle ztrácel
na výkonu, ale pokud budete trávník pravidelně sekat aspoň jednou týdně a nebude to do svahu tak by motor neměl mít větší problémy.
Skelet - šasi - plechový, nedeformuje se a dobře chrání.
Koš 60 litrů plni se velmi dobře určitě mnohem lepší, jak koš o objemu 40 litrů.
Pojezd má jednu rychlost, na rovinně dobrý, u vyšší trávy moc rychlý, je třeba trávník sekat jednou týdně maximálně za 14 dnů.
Pro starší uživatele, nebo pro ty, kteří mají problémy s rychlou chůzi je třeba volit sekačku vice rychlostní pro lepší regulaci rychlosti pojezdu, ale na druhou stranu čím méně ovládacích páček na madle tím lépe se projíždí kolem stromku (větvičky se nemají za co zachytit.
Plyn , akcelerátor sekačka bez ovladače akcelerátoru, plyn (otáčky motoru) je regulován automaticky, čas ukáže zda je to vhodné řešení, zatím bez problémů.
Kohout přívodu paliva nemá
Boční výhoz funguje bez problémů, neucpával se.
Zadní výhoz neucpával se, bez problémů.
Provedení sekačka se zdá být robustní s kovovým držákem na uchyceni pro snadnou manipulaci.
Rychlo upínací spojky pro snadné sklopení madla
Couvání zadní kolečka jdou při couvání zatím ztuha.
Cena 6 390 KCZ je výhodná.
Celkové hodnocení sekačka patří ve své kategorii k těm nejlepším na našem trhu.

173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Jednotlivé díly karburátoru JIKOV 2820 VARI
1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka
Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.


1 Těleso karburátoru
2 Plovák
3 Jehlový ventil kompletní
4 Tryska běhu naprázdno kompletní
5 Opěra bowdenu
6 Plováková komora
7 Páčka škrtící klapky
8 Páčka dorazu
9 Páčka startovací klapky
10 Třecí podložka
11 Těsnění 5,5/2,5
12 Těsnění 10/7,1/1
13 Startovací klapka
14 Pojistka
15 Škrtící klapka
16 Podložka průměr 3
17 Podložka průměr 4
18 Podložka s jazýčkem
19 Těsnění
20 Podložka
21 Emulsní trubice
22 Podložka průměr 3,2
23 Osička startovací klapky
24 Osička škrtící klapky
25 Hlavní tryska
26 Kolík 2x12
27 Osička závěsu
28 Matice M 5
29 Kulička IV.
30 Pružina
31 Pružina
32 Pružina
33 Zajištovací pružina
34 Matice M 5
35 Šroub přípojky
36 Šroub osičky
37 Šroub ovládání
38 Regulační šroub
39 Dorazový šroub
40 Šroub M 4x8
41 Šroub M 3x6
42 Šroub s čočkovou hlavou M 4x14
43 Kroužek 42x2
44 Těsnění
45 Vložka



Níže uvedený obrázek nesouvisí s popisem dílů uvedeným výše.

Zdrávim Chtěl jsem se zeptat jak se šteluje zapalování u Vari??? Předem díky
Kůň je nepostradatelným pomocníkem při přibližování pokácených
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
stromů na určené místo. Jako náhradu za tento způsob vytvořili
pracovníci Engineering Blatná koně motorového.
Kůň je opatřený pásovým pohonem. Řízen je pomocí řidítek stejně,
jako vozík na přepravu palet - paleťák.
Motorový kůň má i naviják pro přiblížení klády a její následné
upevnění do držáku. Motorový kůň se vejde do dodávkového automobilu
kam sám snadno najede po fošnách.
**VIDEO YOUTUBE
Křovinořez s motorem HONDA 1,2 kW zakoupen v roce 2004 ročně seče 40 aru - 2 měřice - 4 000 metrů čtverečních:
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
- za dobu používání se nevyskytla žádná porucha
- snadný okamžitý start (lahůdka, můžu kdykoliv přestat kosit aniž bych se obával, že horký motor HONDA již nenastartuji)
- nízká hlučnost (na volnoběh na 20 metrů vzdálenosti téměř neslyšitelný chod)
- nízká spotřeba ( v porovnání s dvoutaktem zakoupeným ve stejnou dobu, je spotřeba poloviční, tedy to co udělá dvoutakt za 2 litry benzínu, 4-T motor HONDA spotřebuje 1 litr benzínu )
- nekouří, nízké emise
- 1,2 kW je slabší ve vysoké trávě, nutno brát menší pokos
- vyšší pořizovací cena (zhruba dvojnásobek), než u křovinořezů s dvoutaktními motory
Celkové hodnocení hodnocení křovinořezu se čtyřtaktním motorem HONDA: vynikající, určitě bych si jej koupil znovu
Pokud chcete vyměnit motor Jikov za motor Honda stačí na převodovce přenýtovat
nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.

nýty pro zachycení motorové jednotky. Nové nýty pro motor Honda jsou uzpůsobeny tak,
že je možné zpětně použít znovu motor Jikov viz obrázek.
Editace: 1336125924
Počet článků v kategorii: 173
Url:sekacka-hecht-5480-xr-recenze-zkusenost-id-143
AD