Výhody motoru JIKOV 2T VARI TERRA
Nižší hmotnost jak u pohonné jednotky HONDA.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
PARKSIDE® Jemná vrtací bruska PFBS 160
Vynikající pomocník na broušení, nožů, nůžek, kos, kotoučových pil, pilových listů, sekyrek, nářadí pro stolaře - truhláře, leštění mincí a drobných předmětu, rytí textů a dekoraci do dřeva, odjehlování, srážení hran, odřezávání přečnívajících hřebíků, šroubků, odstraňování koroze nejen před pájením, kartáčování, smirkování a tisíce dalších operaci.Ale bruska na akumulátor je snad ještě praktičtější, protože si jí můžete vzít s sebou do zahrady, lesa, na pole a pobrousit kosu, nože sekačky - křovinořezu, sekyrku, řetěz motorové pily (pokud máte správný průměr brousku) atd.
Bohužel u brusky na 230 V dochází často k drhnutí rotoru o stator a to bylo i důvodem k reklamaci. Nová bruska již tento problém měla znatelně menší, ale stále to není dokonalé viz video Parkside PFBS 160 B2 noise and vibration, kde k odstranění drhnutí rotoru byl použit papír, který vymezil vůli mezi rotorem a plastovým tělem brusky
Další slabinou je upínací kleština, ale uživatelé ji zaměňují za mini skličidlo - je třeba vždy určit správně závit té vaší, aby se skličidlo dalo našroubovat na místo kleštiny.
Date: 15.11.2021 - 07:44
Je to klasická cirkulárka s kolíbkou ukázkové video.
Odřezané dříví nepadá na hromadu vedle
pily, ale padá do žlabu - skluzu a
klouže přímo do sklepa viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Odřezané dříví nepadá na hromadu vedle
pily, ale padá do žlabu - skluzu a
klouže přímo do sklepa viz video.
**VIDEO YOUTUBE
Otáčky motoru při poloze páčky omezovače viz tabulka:
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.
1. 3 700
2. 4 200
3. 4 700
Pružina omezovače je posledním zářezu páčky nastavení otáček,
tedy nejméně napnutá. Přesto dochází k značnému rozdílu otáček
po přesunutí páčky regulátoru otáček do dalšího zářezu, to vše při volnoběžných otáčkách
a to tak, že nelze zařadit další převodový stupeň dokud páčka regulátoru
otáček není přesunuta do nejmenší možné polohy, tedy až za 1 první zářez.
Dal jsem pružinu do posledního zářezu, ale stále dochází k výrazné změně otáček
při přesouvání páčky mezi zářezy při volnoběhu.
Zkusil jsem pružinu ještě nadstavit, aby kladla je minimální odpor, ale ani to nepomohlo.
Pomohlo by dát táhlo ke klapce plynu do nižšího otvoru? Mám táhlo v nejvyšším otvoru.
Řešení:
Výměna gufer na klice a výměna osičky plynu v karburátoru vedla k odstranění poruchy.
Otázka: Proč má trubka 1/2 coulu průměr 21mm když 1 coul je 25,4 mm? Tedy 1/2 by měla být 12,7 mm?
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Odpověď: Protože se měří průchodnost - světlost trubky, ta je určující pro průtok kapaliny a ne její vnější průměr.
Z tabulky například vyčteme že půl coulová trubka bude mít průměr závitu 20,995 mm a vnější průměr trubky bude 21,3 mm.
Vnitřní průměr pak bude 12 nebo 15 mm.
Nebo hadice na zalévání zahrádky s označením 3/4" (palce) bude mít vnitřní průměr 20 mm a lze jí tedy těsně nasunout na 1/2 coulový závit (21 mm) a zasponkovat.
Označení | Chodů na palec | Stoupání [mm] | Průměr [mm] | závitu [in] | Od konce [mm] | Světlost trubky [mm] | Vnější [mm] | průměr [in] | Síla stěny [mm] |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1/16 | 28 | 0,907 | 7,723 | 0,304 | 4 | ||||
1/8 | 28 | 0,907 | 9,728 | 0,383 | 4 | 6 | 10,2 | 0,40 | 2 |
1/4 | 19 | 1,337 | 13,157 | 0,518 | 6 | 8 | 13,5 | 0,53 | 2,3 |
3/8 | 19 | 1,337 | 16,662 | 0,656 | 6,4 | 10 | 17,2 | 0,68 | 2,3 |
1/2 | 14 | 1,814 | 20,995 | 0,825 | 8,2 | 12 nebo 15 | 21,3 | 0,84 | 2,6 |
5/8 | 14 | 1,814 | 22,911 | 0,902 | 16 | 2,6 | |||
3/4 | 14 | 1,814 | 26,441 | 1,041 | 9,5 | 20 | 26,9 | 1,06 | 2,6 |
1 | 11 | 2,309 | 33,249 | 1,309 | 10,4 | 25 | 33,7 | 1,33 | 3,2 |
1¼ (5/4) | 11 | 2.309 | 41.910 | 1.650 | 12.7 | 32 | 42.4 | 1.67 | 3.2 |
1½ (6/4) | 11 | 2.309 | 47.803 | 1.882 | 12.7 | 40 | 48.3 | 1.90 | 3.2 |
2 | 11 | 2.309 | 59.614 | 2.347 | 15.9 | 50 | 60.3 | 2.37 | 3.6 |
2½ | 11 | 2.309 | 75.184 | 2.960 | 17.5 | 65 | 76.1 | 3.00 | 3.6 |
3 | 11 | 2.309 | 87.884 | 3.460 | 20.6 | 80 | 88.9 | 3.50 | 4 |
4 | 11 | 2.309 | 113.030 | 4.450 | 25.5 | 100 | 114.3 | 4.50 | 4.5 |
5 | 11 | 2.309 | 138.430 | 5.450 | 28.6 | 125 | 139.7 | 5.50 | 5 |
6 | 11 | 2.309 | 163.830 | 6.450 | 28.6 | 150 | 165.1 | 6.50 | 5 |
Zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Trubkov%C3%BD_z%C3%A1vit
Obrázek a seznam dílů tažné nápravy VARI TN 01
78 .) ráfek kola tn 01 VARI
79 .) náboj kola VARI
80 .) kroužek kola VARI
81 .) pojistny kroužek 60 VARI
82 .) hlavice šroub m8x1 VARI
83 .) palec kola VARI
84 .) pružina palce kola VARI
85 .) západka kola VARI
87 .) duše 500x12 VARI
87 .) pneu 500x12 VARI
88 .) zaváži vnější kolo VARI
89 .) šroub m10x40 VARI
90 .) podložka 10 VARI
91 .) zaváži vnitřní VARI kolo VARI
92 .) šroub m10x50 VARI
94 .) poloosa 130 VARI
95 .) šroub pro 610 VARI
96 .) podložka tn 01 šestihran VARI
97 .) matice korunvá M16x1,5 VARI
98 .) závlačka mala VARI
99 .) poloosa 480 VARI
100 .) šroub pro 480 VARI
78 .) ráfek kola tn 01 VARI
79 .) náboj kola VARI
80 .) kroužek kola VARI
81 .) pojistny kroužek 60 VARI
82 .) hlavice šroub m8x1 VARI
83 .) palec kola VARI
84 .) pružina palce kola VARI
85 .) západka kola VARI
87 .) duše 500x12 VARI
87 .) pneu 500x12 VARI
88 .) zaváži vnější kolo VARI
89 .) šroub m10x40 VARI
90 .) podložka 10 VARI
91 .) zaváži vnitřní VARI kolo VARI
92 .) šroub m10x50 VARI
94 .) poloosa 130 VARI
95 .) šroub pro 610 VARI
96 .) podložka tn 01 šestihran VARI
97 .) matice korunvá M16x1,5 VARI
98 .) závlačka mala VARI
99 .) poloosa 480 VARI
100 .) šroub pro 480 VARI
Editace: 1337859923
Počet článků v kategorii: 175
Url:vyhody-motoru-jikov-2t-vari-terra-id-157