Výhody motoru JIKOV 2T VARI TERRA
AD MOB
Nižší hmotnost jak u pohonné jednotky HONDA.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
Jednoduchá konstrukce, snadná údržba.
Snadná a citlivá regulace otáček - nastavení maximálních otáček.
Motor se nezadírá při práci ve svahu, protože je mazán směsí benzínu a oleje.
Nízké náklady na opravy a údržbu, které si většinou zvládnete udělat sami.
Naklopení stroje na stranu filtru vzduchu nemá vliv na činnost motoru.
U HONDA motoru může dojít k průniku oleje do filtru a tím k jeho znehodnocení.
173LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Zdravím.Nemohu nikde najíd poměr převodu osa spojky/od motoru/-ke hřídeli na kola.Zajímá mě převod pro orbu ať už terra nebo vari.Co jsem našel z manuálu pro terru a vari je pouze uveden údaj otáček hřídele na kola,ale ne při jakých otáčkách motoru.Můžete někdo mě s tím poradit

1 ) Palivová nádrž
2 ) Chladící plášť
3 ) Uzávěr nádrže
4 ) Držadlo
5 ) Spona
6 ) Šroub M 6x14
7 ) Podložka průměr 6
8 ) Matice M 6
9 ) Matice
10 ) Podložka 15
11 ) Šroub M 8x14
12 ) Podložka 8,4
13 ) Rohatka spouštěče
14 ) Oběžné kolo ventilátoru
15 ) Filtr
16 ) Objímka gorbin
17 ) Palivová hadička
18 ) Palivový kohout
19 ) Palivová hadička

Jen aby to nebyly gufera na klice.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.

1 ) Kolík
2 ) Rukojeť
3 ) Startovací šňůra průměr 4x1520
4 ) Šroub
5 ) Miska
6 ) Pružina
7 ) Startovací buben
8 ) Miska s pružinou
9 ) Západka
10 ) Pružina
11 ) Skříň sestava
12 ) Podložka 6,4
13 ) Matice M 6

Je ten hrnec spojky po jízdě do kopce rozpálený? Sundat motor a plivnout na něj,
jak to jen zasyčí, tak spojka klouže. Možná je tam i trošku mastnoty ale ta by se
měla opálit.
jak to jen zasyčí, tak spojka klouže. Možná je tam i trošku mastnoty ale ta by se
měla opálit.
Editace: 1337859923
Počet článků v kategorii: 173
Url:vyhody-motoru-jikov-2t-vari-terra-id-157
AD