Motor VARI - problém
Hezký den.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
PARKSIDE® Sada ručních vrtáků, 37dílná
Sklíčidlo lze použít na mini brusku PARKSIDE 230 V:Odkaz na mini ruční vrtačku:
https://www.lidl.cz/p/parkside-sada-rucnich-vrtaku-37dilna/p100335648
Sklíčidlo lze rozšroubovat, stane se to někdy, když je odšroubováváte ze závitu
Pak je celkem problém jej složit dohromady a pokud ztratíte pružinky čelistí, tak to bude problém ještě větší.Průměr závitu asi 8 mm, stoupání nezjištěno
Date: 14.12.2021 - 20:22
Hydraulický píst natlačí poleno na klín,
o který se poleno zlomí. Tento způsob
se zdá ale náročnější na spotřebu
energie a v ukázce jsou lámány jen
polena o průměru 10 cm. Zařízení je
na kolech a lze je převážet, nicméně
zabírá více místa, jak klasická cirkulárka.
**VIDEO YOUTUBE
o který se poleno zlomí. Tento způsob
se zdá ale náročnější na spotřebu
energie a v ukázce jsou lámány jen
polena o průměru 10 cm. Zařízení je
na kolech a lze je převážet, nicméně
zabírá více místa, jak klasická cirkulárka.
**VIDEO YOUTUBE
Broušení řetězu pily pomocí elektrické brusky | brouseni-retezu-pily-pomoci-elektricke-brusky-id-334
Bruska na řetězy pil se skládá z upínacího zařízení a
výkyvného ramene s motorem, na kterém je upnut
tenký brusný kotouč.
Upínací zařízení je možno natáčet v požadovaném
úhlu a vše lze nastavit dorazy tak, aby všechny zuby
byly nabroušeny stejnoměrně.
Pozor!!!
Vždy brousíme každý druhý zub a pak je nutno přípravek
pootočit do mínusové polohy a brousit zbylé zuby.
Zda brousíme správné zuby vyzkoušíme při vypnuté
brusce nakloněním kotouče k zubu. Pokud úhel stěny kotouče
odpovídá úhlu břitu zubu, můžeme začít brousit.
Kupte si brusku, do které lze upnout přímo celou lištu
motorové pily, abyste nemuseli sundávat řetěz.
Takové broušení je pak velmi rychlé, rychlejší než
broušení pilníkem.
Správně nabroušený řetěz ušetří až 90% paliva, ale
v průměru 50% proti řetězu trvale broušenému
ručním pilníkem.
Pokud budete mít brusku akumulátorovou, můžete si
jí brát sebou i do lesa a brousit na místě při těžbě dříví.
Řada kutilů však zuby jen lízne a nezarovnává je
tak aby byly všechny stejně dlouhé a tím jsou
přesvědčeni, že zvýší životnost řetězu.
Nicméně zub, který více vyčnívá je více namáhán
a v tomto místě může dojít častěji k přetržení řetězu.
Bruska na řetězy stojí zhruba 1000 korun českých a
pokud řežeme 10 m3 ročně a více pak se určitě vyplatí
si jí koupit.
Video návod jak brousit řetěz motorové pily elektrickou bruskou na řetězy:
**VIDEO YOUTUBE
výkyvného ramene s motorem, na kterém je upnut
tenký brusný kotouč.
Upínací zařízení je možno natáčet v požadovaném
úhlu a vše lze nastavit dorazy tak, aby všechny zuby
byly nabroušeny stejnoměrně.
Pozor!!!
Vždy brousíme každý druhý zub a pak je nutno přípravek
pootočit do mínusové polohy a brousit zbylé zuby.
Zda brousíme správné zuby vyzkoušíme při vypnuté
brusce nakloněním kotouče k zubu. Pokud úhel stěny kotouče
odpovídá úhlu břitu zubu, můžeme začít brousit.
Kupte si brusku, do které lze upnout přímo celou lištu
motorové pily, abyste nemuseli sundávat řetěz.
Takové broušení je pak velmi rychlé, rychlejší než
broušení pilníkem.
Správně nabroušený řetěz ušetří až 90% paliva, ale
v průměru 50% proti řetězu trvale broušenému
ručním pilníkem.
Pokud budete mít brusku akumulátorovou, můžete si
jí brát sebou i do lesa a brousit na místě při těžbě dříví.
Řada kutilů však zuby jen lízne a nezarovnává je
tak aby byly všechny stejně dlouhé a tím jsou
přesvědčeni, že zvýší životnost řetězu.
Nicméně zub, který více vyčnívá je více namáhán
a v tomto místě může dojít častěji k přetržení řetězu.
Bruska na řetězy stojí zhruba 1000 korun českých a
pokud řežeme 10 m3 ročně a více pak se určitě vyplatí
si jí koupit.
Video návod jak brousit řetěz motorové pily elektrickou bruskou na řetězy:
**VIDEO YOUTUBE
Jen aby to nebyly gufera na klice.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Začne to přisávat vzduch kolem kliky, směs je chudobná tak
to vyletí do otáček a pak to chcípne.
Oni ty gufera časem ztrácejí pružnost a asi tak
po 5 letech již může nastat situace, že po startu otáčející se
klikovka (protože může i nepatrně házet) ty těsnící hrany gufera odtlačí a ony se vrátí nazpět
až je motor v klidu, takže například za 5 minut to zase natočíte
a vše se znovu opakuje.
Chcete mít všechny větvě hezky nasekané na malé kousky
i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz
i velmi tenké výhonky?
Pak je to velmi šikovný pomocník od firmy Bosch, který se neucpává a
nežmolkuje drobné výhonky, ale i ty poseká na malinké kousky díky
nožové turbíně viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Rozdíl mezi D a TC drtičem spočívá v nožové hlavě
Válcová hlava je pevnější, ale hůře odděluje kousky větví od sebe.Turbína větve naseká na kousky.
Zdroj obrázku: bosch-naradi-cz.cz
Na obrázku štěpka z klasického Bosch AXT D s válcovou frézou místo turbíny
Štěpka vytváří větší kousky, není oddělena na kousíčky. Má to i své výhody, lépe se s ní roztápí v krbových kamnech - rychleji prohoří. Nevýhodou je, že se zařízení více ucpává, než AXT TC s turbínou.
Editace: 1369059475
Počet článků v kategorii: 175
Url:motor-vari-problem-id-551