Motor VARI - problém
Hezký den.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
Po 2 -3 min. bezproblémového chodu mi motor náhle shasne. Po nastartování jde přitom do otáček i na volnoběh. Už jsem zkoušel: 1. ucpaný přívod paliva - benzín do karburátoru teče ani víčko nádrže není ucpané 2. nečistoty v karburátoru - plováková komora vyčištěna a trysky profouknuté 3. problém v elektrice - kontakty rozdělovači očištěny 4. špatná svíčka - výměna za novou (jiskru dává) 4. vyčištěná nádrž a nový benzín 5. kabel ke svíčce se motoru nedotýká. Co ještě může být špatně???
Děkuji moc za radu.
Jirka K.
175LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Přípravek je malý svěrák který se zabodne do pařezu nebo kmene a upne
se do něj lišta řetězu. Pak se brousí zuby pilníkem s vodící lištou.
Broušení je bezpečnější a pohodlnější.
Přípravek se nazývá Oregon Filing Clamp viz video níže:
**VIDEO YOUTUBE
se do něj lišta řetězu. Pak se brousí zuby pilníkem s vodící lištou.
Broušení je bezpečnější a pohodlnější.
Přípravek se nazývá Oregon Filing Clamp viz video níže:
**VIDEO YOUTUBE
Běžná koza na řezání má dva spojené stojany tvaru X,
mezi které se vloží poleno.
Tato koza má jen jedno takové rameno tvary písmene Y.
Jeden konec polene se vloží Y a zajistí se samo upínacím
držákem.
Pod poleno jsou dány kolečka, do kterých polínka padají,
ale to je vcelku nebezpečné, protože lze řetězem zachytit
o kovovou korbu koleček a zničit tak řetěz, či způsobit si
zranění. Pokud však budeme řezat polena přímo na zem,
pak tento problém odpadá.
**VIDEO YOUTUBE
mezi které se vloží poleno.
Tato koza má jen jedno takové rameno tvary písmene Y.
Jeden konec polene se vloží Y a zajistí se samo upínacím
držákem.
Pod poleno jsou dány kolečka, do kterých polínka padají,
ale to je vcelku nebezpečné, protože lze řetězem zachytit
o kovovou korbu koleček a zničit tak řetěz, či způsobit si
zranění. Pokud však budeme řezat polena přímo na zem,
pak tento problém odpadá.
**VIDEO YOUTUBE
1 .) Zkontrolovat zda je v nádrži dostatek benzínu a zda je palivový filtr zaplaven benzínem a není znečistěn. Zařadit neutrál na převodovce, dát páčku omezovače do polohy 1.
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV
2 .) Otevřít palivový kohout.
3 .) Uzavřít sytič 9. , páčku otočit nahoru (po startu musíte sytič sklopit znovu do vodorovné polohy).
4 .) Zatáhnout lehce za startovací šňůru tak, aby západka zasedla do rohatky zařízení - ucítíme, že zařízení klade odpor proti tahu.
5 .) Táhneme dokud píst není téměř před horní úvratí - nutno vyzkoušet, za horní úvratí je píst tlačen kompresí zpět do dolní úvrati a tento moment využijeme pro snadné startování.
6 .) Tedy, těsně před horní úvratí řádně zatáhneme, stlačený plyn nám pomůže roztočit klikovku s pístem a přejít snáze do horní úvrati, kdy přeskočí jiskra a motor chytí - nastartuje se.
7 .) Pokud ani na druhé zatažení motor nechytil, je třeba otevřít klapku sytiče - sklopit do vodorovné polohy.
8 .) Dát plný plyn, polohu omezovače otáček do zářezu 1 a zkusit znovu nastartovat.
9 .) Nastartovaný motor necháme zahřát a můžeme pracovat.
10 .) Pokud motor nechytil viz odkaz níže:
http://dum-zahrada.okhelp.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86
Obrázek karburátoru JIKOV
Rychlo štípačka s hřebenovým převodem až 7x rychlejší štípání dříví
Název DR Power DR RapidFire Flywheel Log SplitterMotor pohání setrvačník s pastorkem - malým ozubeným kolem. Píst je nahrazen ozubenou čtyřhrannou tyčí, která je pákou přitlačena k pastorku. Tím dojde k posuvu tyče proti polenu, které je přitlačeno na štípací klín a rozštípnuto. Tlak až 7 tun. Po uvolnění páky, nebo po dosažení max vysunutí tyče se tyč vzdálí ozubením od pastorku a dojde k jejímu zasunutí, pomocí pružiny, zpět do výchozí polohy.
Podomácku vyrobená štípačka viz video:
**VIDEO YOUTUBE
Štípač s klínem, sekyrou na obvodu setrvačníku
Základem tohoto štípače je mohutný setrvačník opatřenýštípacím trnem - sekyrou a pracovním stolem, na který
se pokládají polena.
Poleno se přitlačí k otáčejícímu setrvačníku a vyčká se
až zubu poleno rozpůlí.
Nebezpečí je v tom, že zub muže poleno vymrštit, či
zachytit ruku pracovníka, který stroj obsluhuje.
Stroj má však menší spotřebu energie, než klasické
hydraulické štípače.
**VIDEO YOUTUBE
Mobilní zařízení na výrobu štěpky z větví a dřevných zbytků
v akci. Na videu je ukázáno, že stroj si poradí i s celými stromy
o průměru 30 cm. Štěpka je foukána buď na valník, nebo jen volně
na hromadu. O štěpku je stále větší zájem, protože je výborným
palivem do automatických kotlů.
**VIDEO YOUTUBE
v akci. Na videu je ukázáno, že stroj si poradí i s celými stromy
o průměru 30 cm. Štěpka je foukána buď na valník, nebo jen volně
na hromadu. O štěpku je stále větší zájem, protože je výborným
palivem do automatických kotlů.
**VIDEO YOUTUBE
Editace: 1369059475
Počet článků v kategorii: 175
Url:motor-vari-problem-id-551