Zdravotní pojištění 2017
AD MOB
Od 1.1.2017 se zvyšuje platba zdravotního pojištění
OBZP - osoby bez zdanitelných příjmů
OSVČ - osoba samostatně výdělečně činná
Minimální platby:
OSVČ z 1823 korun zvýšení na 1906 korun
OBZP a minimálního pojistného zaměstnanců z 1337 korun zvýšení na 1485 korun
Pozor na změnu účtu kam odesíláte peníze. Informujte se na své zdravotní pojišťovně, pokud Vám již nezaslala nové číslo účtu u ČNB.
Za leden se platí následující měsíc a datum splatnosti je vždy osmého dne.
Splatnost označuje datum nebo čas, do kterého je plátce povinen uhradit svůj peněžitý závazek.
OBZP - osoby bez zdanitelných příjmů
OSVČ - osoba samostatně výdělečně činná
Minimální platby:
OSVČ z 1823 korun zvýšení na 1906 korun
OBZP a minimálního pojistného zaměstnanců z 1337 korun zvýšení na 1485 korun
Pozor na změnu účtu kam odesíláte peníze. Informujte se na své zdravotní pojišťovně, pokud Vám již nezaslala nové číslo účtu u ČNB.
Za leden se platí následující měsíc a datum splatnosti je vždy osmého dne.
Splatnost označuje datum nebo čas, do kterého je plátce povinen uhradit svůj peněžitý závazek.
115LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Sčítání lidu 2011
Jak vyplnit formuláře i video ke každému formuláři, domovní list, bytový list, sčítací list osoby:
Instruktážní vieda
Telefonní centrum Sčítání lidu, číslo: 800 87 97 02
Rozhodný okamžik, ke kterému se bude sčítání provádět, připadne na půlnoc z 25. na 26. března 2011
Oficiální stránky sčítání lidu 2011
Jak vyplnit formuláře i video ke každému formuláři, domovní list, bytový list, sčítací list osoby:
Instruktážní vieda
Telefonní centrum Sčítání lidu, číslo: 800 87 97 02
Rozhodný okamžik, ke kterému se bude sčítání provádět, připadne na půlnoc z 25. na 26. března 2011
Oficiální stránky sčítání lidu 2011
Jedna lidová moudrost pro naši zeměpisnou šířku říká "Sucho draho nenadělá, ale mokro ano".
Máme za sebou velmi horké a suché období léta 2015.
Přesto, že padlo mnoho teplotních rekordů, nedá se hovořit o neúrodném roce. Většina ovoce a zeleniny, které májí hlavní období sklizně v červenci byla kvalitní a mnohdy nadprůměrná. Například třešně, meruňky, rybíz, angrešt, obiloviny. Na zahrádkách pak rajčata, okurky a i papriky se urodily i tam, kde v jiných letech se jim příliš nedaří a podlehnou plísním.
Pozdní ovoce a plodiny však již suchem trpí daleko více. Hlavně ovoce (švestky, jablka) padají ze stromů předčasně a kukuřice zasychá.
Velmi pozitivní ekonomický efekt má naopak v horkém létě prodej nápojů a využití rekreačních zařízení.
Avšak jeden z vážných problémů, které horké a suché počasí v létě přináší, je přehřívání špatně navržených budov a tím nepříjemné podmínky jak pro práci, tak i pro odpočinek obyvatel. Také klimatizace se podílejí na zvýšené spotřebě energie. Říkáte si, že by se to dalo řešit sníženou sazbou za energii ze fotovoltaických elektráren, jenže víme jaký je zde problém s dotací tohoto druhu energie, která se tím stala vlastně jednou z nejdražších.
Naopak deštivé a studené léto sebou přináší plísně, které ničí úrodu mnohem více než sucho, nemoci, špatnou náladu.
O příjemné rekreaci v takovém počasí nelze hovořit a tím i s tržbami z tohoto odvětví.
Není zájem ani o kulturní akce a prodej nápojů, mražených výrobků je také na minimu.
Když vezmeme pro a proti, můžeme říct, že moudro našich předků platí doposud.
Máme za sebou velmi horké a suché období léta 2015.
Přesto, že padlo mnoho teplotních rekordů, nedá se hovořit o neúrodném roce. Většina ovoce a zeleniny, které májí hlavní období sklizně v červenci byla kvalitní a mnohdy nadprůměrná. Například třešně, meruňky, rybíz, angrešt, obiloviny. Na zahrádkách pak rajčata, okurky a i papriky se urodily i tam, kde v jiných letech se jim příliš nedaří a podlehnou plísním.
Pozdní ovoce a plodiny však již suchem trpí daleko více. Hlavně ovoce (švestky, jablka) padají ze stromů předčasně a kukuřice zasychá.
Velmi pozitivní ekonomický efekt má naopak v horkém létě prodej nápojů a využití rekreačních zařízení.
Avšak jeden z vážných problémů, které horké a suché počasí v létě přináší, je přehřívání špatně navržených budov a tím nepříjemné podmínky jak pro práci, tak i pro odpočinek obyvatel. Také klimatizace se podílejí na zvýšené spotřebě energie. Říkáte si, že by se to dalo řešit sníženou sazbou za energii ze fotovoltaických elektráren, jenže víme jaký je zde problém s dotací tohoto druhu energie, která se tím stala vlastně jednou z nejdražších.
Naopak deštivé a studené léto sebou přináší plísně, které ničí úrodu mnohem více než sucho, nemoci, špatnou náladu.
O příjemné rekreaci v takovém počasí nelze hovořit a tím i s tržbami z tohoto odvětví.
Není zájem ani o kulturní akce a prodej nápojů, mražených výrobků je také na minimu.
Když vezmeme pro a proti, můžeme říct, že moudro našich předků platí doposud.
Čas od času se najde někdo, kdo chce dokázat, že žena může zastat ve všech oborech mužskou práci a rád by viděl (a) ženy, jak kopou kanalizaci, tahají pytle s cementem, nebo v dolech rubou uhlí, ale naštěstí zatím tito lidé jsou v menšině.
Takovou doménou kde je žena nenahraditelná je mateřství a péče o dítě.
Proč je v tomto žena nenahraditelná?
Protože to tak zařídila příroda. U savců, mezi které patří i člověk, se o děti a jejich výchovu ponejvíce, nebo zcela stará jejich matka. Pozná jestli mají hlad, jsou nemocné, nebo je jim zima, či naopak horko, aniž by co řekli.
Muž je předurčen, aby je chránil před okolním nebezpečím a zajistil potravu (dostatek peněz na živobytí), nemá takové schopnosti rozeznat náladu batolete, či počátek nastupující nemoci na první pohled a není ani obdařen takovou trpělivostí jako žena.
Nesnažme se násilně změnit řád přírody, který se vytváří po miliony let, takové pokusy nemívají dobrý konec, proto nebojme se přenechat ženám úlohu, která jim byla udělena samotnou přírodou.
Takovou doménou kde je žena nenahraditelná je mateřství a péče o dítě.
Proč je v tomto žena nenahraditelná?
Protože to tak zařídila příroda. U savců, mezi které patří i člověk, se o děti a jejich výchovu ponejvíce, nebo zcela stará jejich matka. Pozná jestli mají hlad, jsou nemocné, nebo je jim zima, či naopak horko, aniž by co řekli.
Muž je předurčen, aby je chránil před okolním nebezpečím a zajistil potravu (dostatek peněz na živobytí), nemá takové schopnosti rozeznat náladu batolete, či počátek nastupující nemoci na první pohled a není ani obdařen takovou trpělivostí jako žena.
Nesnažme se násilně změnit řád přírody, který se vytváří po miliony let, takové pokusy nemívají dobrý konec, proto nebojme se přenechat ženám úlohu, která jim byla udělena samotnou přírodou.
Reklamu mnozí berou, jako něco špatného, ale v přírodě je běžně užívána, jako prostředek k zvýraznění se a někdy jako jediná možnost, jak přežit.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
Pozor na smlouvy, které nabývají platnosti - jsou uzavřeny - po zaplacení složenky.
Když je Vám doručen dopis, jehož součástí je složenka kterou zaplatíte,
můžete uzavřít smlouvu, o kterou nemáte vůbec zájem.
Sice se můžete do 14 dnů odvolat a smlouvu zrušit, pokud však na tuto zkutečnost včas přijdete.
Příklad:
Jste pojištěn u pojišťovny, které ročně platíte za pojištění nemovitosti.
Několik týdnů před termínem placení Vaší pojistky Vám přijde dopis se složenkou,
od Vaší pojišťovny.
Protože jste poctivci a máte rádi pořádek ve financích a složenka došla
od Vaší pojišťovny zhruba v době, kdy platíte jíž dávno sjednanou pojistku
a text jste sice četli, ale pochopili jste jej špatně a bojíte se sankcí, tak složenku zaplatíte.
Za více jak 14 dnů Vám přijde znovu dopis se složenkou, ale tentokrát na pojištění,
které jste si sjednali před léty písemně.
Nyní jste přišli na omyl a chcete pojištění - vzniklé omylem splacením složenky
před třemi týdny zrušit, ale to již nejde, protože lhůta na odvolání a zrušení je
pouze 14 dnů.
Pojištění lze pak zrušit mnohdy až po jednom roce, ale je třeba se informovat u
příslušné pojišťovny a pak si ještě raději ověřit informaci u odborníků v oboru.
Když je Vám doručen dopis, jehož součástí je složenka kterou zaplatíte,
můžete uzavřít smlouvu, o kterou nemáte vůbec zájem.
Sice se můžete do 14 dnů odvolat a smlouvu zrušit, pokud však na tuto zkutečnost včas přijdete.
Příklad:
Jste pojištěn u pojišťovny, které ročně platíte za pojištění nemovitosti.
Několik týdnů před termínem placení Vaší pojistky Vám přijde dopis se složenkou,
od Vaší pojišťovny.
Protože jste poctivci a máte rádi pořádek ve financích a složenka došla
od Vaší pojišťovny zhruba v době, kdy platíte jíž dávno sjednanou pojistku
a text jste sice četli, ale pochopili jste jej špatně a bojíte se sankcí, tak složenku zaplatíte.
Za více jak 14 dnů Vám přijde znovu dopis se složenkou, ale tentokrát na pojištění,
které jste si sjednali před léty písemně.
Nyní jste přišli na omyl a chcete pojištění - vzniklé omylem splacením složenky
před třemi týdny zrušit, ale to již nejde, protože lhůta na odvolání a zrušení je
pouze 14 dnů.
Pojištění lze pak zrušit mnohdy až po jednom roce, ale je třeba se informovat u
příslušné pojišťovny a pak si ještě raději ověřit informaci u odborníků v oboru.
Editace: 2016-12-07 17:20:27
Počet článků v kategorii: 115
Url:zdravotni-pojisteni-2017
AD