Kdy jsou ceny nejnižší, kdy nakupovat
V průběhu roku se ceny mění dle druhu zboží a sezóny,
ale v globále jsou ceny nejvyšší před Vánočními svátky.
Ani těsně po Vánocích nelze očekávat výrazné snížení
cen.
V lednu začínají pak slevy, ale lidé si na to zvykli, takže
hranice se stále posouvá.
V roce 2013 bylo proto nutné vyčkat až do 20. ledna.
Kolem tohoto data je pak nejlevnější elektronika, domácí
spotřebiče, hračky, zimní obuv a oblečení již jde taky s
cenami dolů.
Naopak v tomto období budou na vrcholu ceny za paliva
(dřevo, uhlí, štěpka atd.) a topidla (kotle, krbová kamna).
ale v globále jsou ceny nejvyšší před Vánočními svátky.
Ani těsně po Vánocích nelze očekávat výrazné snížení
cen.
V lednu začínají pak slevy, ale lidé si na to zvykli, takže
hranice se stále posouvá.
V roce 2013 bylo proto nutné vyčkat až do 20. ledna.
Kolem tohoto data je pak nejlevnější elektronika, domácí
spotřebiče, hračky, zimní obuv a oblečení již jde taky s
cenami dolů.
Naopak v tomto období budou na vrcholu ceny za paliva
(dřevo, uhlí, štěpka atd.) a topidla (kotle, krbová kamna).
115LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Zadejte Vaše příjmení do odkazu níže a stránka Vám zobrazí mapu s graficky vyznačenou hustotou výskytu a také počet v ČR.
Hustota výskytu příjmení v ČR
Hustota výskytu příjmení v ČR
Arabské přísloví říká:
Kdo dluží jedno tele, je v kleštích věřitele.
Kdo dluží množství žírných stád, může si v klidu hodovat.
Pointa je v tom, že pokud dlužíte málo a jste v problémech tak věřitelé neotálejí a raději si vezmou zpět to, co zapůjčili. Pak dlužník zůstává bez majetku, výrobních prostředků a většinou i bez domu.
U velkých dluhů se věřitel spokojí raději s pravidelnými splátkami a ať se o propůjčený majetek stará někdo jiný. Ten kdo dluží hodně pak má z propůjčeného majetku i výhody (pokud je šikovný a ekonomicky myslící). V našem případě si dlužník hoduje, protože má dost velký obrat na to, aby dokázal splácet úvěr a měl i dobré živobytí (no a když dojí, tak si pro sebe vždy nějaké mléko odlije, ve velkém se to ztratí a tak má každý den hody).
Kdo dluží jedno tele, je v kleštích věřitele.
Kdo dluží množství žírných stád, může si v klidu hodovat.
Pointa je v tom, že pokud dlužíte málo a jste v problémech tak věřitelé neotálejí a raději si vezmou zpět to, co zapůjčili. Pak dlužník zůstává bez majetku, výrobních prostředků a většinou i bez domu.
U velkých dluhů se věřitel spokojí raději s pravidelnými splátkami a ať se o propůjčený majetek stará někdo jiný. Ten kdo dluží hodně pak má z propůjčeného majetku i výhody (pokud je šikovný a ekonomicky myslící). V našem případě si dlužník hoduje, protože má dost velký obrat na to, aby dokázal splácet úvěr a měl i dobré živobytí (no a když dojí, tak si pro sebe vždy nějaké mléko odlije, ve velkém se to ztratí a tak má každý den hody).
Čísla účtů - Bankovní spojení - okresní správy ČSSZ:
//www.cssz.cz/cz/kontakty/krajska-a-okresni-pracoviste/
Na odkaze najdete i výši záloh pojištění OSVČ
//www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/nejcastejsi-dotazy/nejcastejsi-dotazy-osvc.htm#17
Zdravotní pojišťovny
https://www.firmy.cz/Banky-a-financni-sluzby/Pojistovaci-sluzby/Zdravotni-pojistovny/
Sociální (důchodové) 2 588
https://www.cssz.cz/web/cz/zalohy-na-pojistne-na-duchodove-pojisteni
Zdravotní pojištění 2 393
https://www.rbp213.cz/cs/platci/a-32/ (213 Revírní bratrská pokladna/pojišťovna)
Nemocenské 147
https://www.cssz.cz/web/cz/-/minimalni-platba-pojistneho-na-nemocenske-pojisteni-bude-od-ledna-cinit-147-kc
Placení pojistného od ledna 2021 v nižší výši, než je nově stanovené minimum, by znamenalo zánik účasti na nemocenském pojištění.
//www.cssz.cz/cz/kontakty/krajska-a-okresni-pracoviste/
Na odkaze najdete i výši záloh pojištění OSVČ
//www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/nejcastejsi-dotazy/nejcastejsi-dotazy-osvc.htm#17
Zdravotní pojišťovny
https://www.firmy.cz/Banky-a-financni-sluzby/Pojistovaci-sluzby/Zdravotni-pojistovny/
Minimální platba záloh pojištění OSVČ - hlavní činnost - rok 2021 - údaje z počátku roku, je třeba sledovat vládní úpravy v průběhu roku
Sociální (důchodové) 2 588
https://www.cssz.cz/web/cz/zalohy-na-pojistne-na-duchodove-pojisteni
Zdravotní pojištění 2 393
https://www.rbp213.cz/cs/platci/a-32/ (213 Revírní bratrská pokladna/pojišťovna)
Nemocenské 147
https://www.cssz.cz/web/cz/-/minimalni-platba-pojistneho-na-nemocenske-pojisteni-bude-od-ledna-cinit-147-kc
Placení pojistného od ledna 2021 v nižší výši, než je nově stanovené minimum, by znamenalo zánik účasti na nemocenském pojištění.
Vývoj záloh zdravotního pojištění
OBDOBÍ PLATNOSTI | MINIMÁLNÍ VYMĚŘOVACÍ ZÁKLAD V KČ | MINIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA V KČ |
---|---|---|
01.01.2020 | 17 417,50 | 2 352 |
01.01.2019 - 31.12.2019 | 16 349,50 | 2 208 |
01.01.2018 - 31.12.2018 | 14 989,50 | 2 024 |
01.01.2017 – 31.12.2017 | 14 116 | 1 906 |
01.01.2016 – 31.12.2016 | 13 503 | 1 823 |
01.01.2015 - 31.12.2015 | 13 305,50 | 1 797 |
01.01.2014 – 31.12.2014 | 13 503 | 1 752 |
01.01.2013 – 31.12.2013 | 12 942 | 1 748 |
01.01.2012 – 31.12.2012 | 12 568,50 | 1 697 |
01.01.2011 – 31.12.2011 | 12 370 | 1 670 |
Vývoj záloh důchodové pojištění
Rok | Min. záloha (Kč) |
---|---|
1.1.2021 | 2 588 |
2020 | 2 544 |
2019 | 2 388 |
2018 | 2 189 |
2017 | 2 061 |
2016 | 1 972 |
2015 | 1 943 |
2014 | 1 894 |
2013 | 1 890 |
2012 | 1 836 |
2011 | 1 807 |
Není nic snadnějšího někoho pomluvit, ale zastat se jej už vyžaduje odvahu.
Všeobecně se uvádí, že díky internetu (servrům a uživatelským stanicím) vzrůstá spotřeba energie.
Uvádí se kolik elektřiny se spotřebuje na každý dotaz a jak je to neekologické atd.
Jenže zkusme se na věc podívat i z jiné stránky.
Internet to je především komunikace.
Na internetu si získáte údaje o provozní době nejen institucí, obchodů, firem, ale také můžete zjistit zda mohou právě danou službu, či výrobek poskytnout a tím ušetříte jak čas, tak i například pohonné hmoty do Vašeho automobilu.
Další obrovskou vymožeností jsou online mapy (maps.google.com, mapy.cz).
Mají stále více uživatelů ve všech zemích světa a šetří denně možná i miliony litrů paliva, protože navigace založené na těchto mapách dokážou dovést do cíle bez zbytečného bloudění.
Nutné je připomenout také tisíce zachráněných lidských životů díky udání své polohy po nějaké nehodě, nebo, že včas se dokázali vyhnout nebezpečnému úseku a nestali se objetí nehody.
Na závěr je nutno dodat, že internet napodobuje přírodu. Tak jako v lidském těle mezi sebou jednotlivé buňky musí komunikovat pomocí nervové soustavy a mozku, aby tělo mohlo efektivně fungovat, tak i lidstvo internet potřebuje jako zdroj dat a pro komunikaci. Jeho užitek a ušetřená energie daleko převyšuje náklady na jeho provoz.
Všeobecně se uvádí, že díky internetu (servrům a uživatelským stanicím) vzrůstá spotřeba energie.
Uvádí se kolik elektřiny se spotřebuje na každý dotaz a jak je to neekologické atd.
Jenže zkusme se na věc podívat i z jiné stránky.
Internet to je především komunikace.
Na internetu si získáte údaje o provozní době nejen institucí, obchodů, firem, ale také můžete zjistit zda mohou právě danou službu, či výrobek poskytnout a tím ušetříte jak čas, tak i například pohonné hmoty do Vašeho automobilu.
Další obrovskou vymožeností jsou online mapy (maps.google.com, mapy.cz).
Mají stále více uživatelů ve všech zemích světa a šetří denně možná i miliony litrů paliva, protože navigace založené na těchto mapách dokážou dovést do cíle bez zbytečného bloudění.
Nutné je připomenout také tisíce zachráněných lidských životů díky udání své polohy po nějaké nehodě, nebo, že včas se dokázali vyhnout nebezpečnému úseku a nestali se objetí nehody.
Na závěr je nutno dodat, že internet napodobuje přírodu. Tak jako v lidském těle mezi sebou jednotlivé buňky musí komunikovat pomocí nervové soustavy a mozku, aby tělo mohlo efektivně fungovat, tak i lidstvo internet potřebuje jako zdroj dat a pro komunikaci. Jeho užitek a ušetřená energie daleko převyšuje náklady na jeho provoz.
Reklamu mnozí berou, jako něco špatného, ale v přírodě je běžně užívána, jako prostředek k zvýraznění se a někdy jako jediná možnost, jak přežit.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
Editace: 2013-01-24 09:06:48
Počet článků v kategorii: 115
Url:kdy-jsou-ceny-nejnizsi-kdy-nakupovat