Okhelp.cz

Recepty, články, nápady, programování. Dříve dum-zahrada, finance, internet a know-how.okhelp.cz Pro lepší výsledky hledání používejte i diakritiku.

Ekonomický migrant


AD MOB

Kdo je to ekonomický migrant
S migrační vlnou, která tíží Evropu se objevil i termín "ekonomický migrant".
Kdo je "ekonomický migrant"?

Má se za to, že je to člověk, který neutíká do první země, kde mu již nehrozí nebezpečí ztráty života, tam se usadí a snaží se být prospěšný hostitelské zemi, sní o návratu zpět do své vlasti jen jak to bude možné, ale je to člověk, který se snaží dostat do země, která nabízí největší sociální dávky lidem, jenž nemohou, nemají momentálně práci, či nechtějí pracovat, aniž by mu v jeho vlasti bezprostředně hrozilo nebezpečí.

114LW NO topic_id




AD

Další témata ....(Topics)


35

Skandál - jak se mu bránit - využijte jej jako reklamu | skandal-jak-se-mu-branit-vyuzijte-jej-jako-reklamu


Skandál je jako bláto. Nechte jej vyschnout a změní se v prach.
Říká se, že dobrý herec je ten, který vydrží 2 hodiny ostudy na jevišti aniž by jej to položilo a výborný herec dokonce z takové "ostudy" dokáže i vytěžit, skvěle pobavit publikum a stát se slavným.

Každý podnikatel se jednou ocitne v situaci, kdy bude křivě nařčen, či obviněn z něčeho, co neudělal za účelem poškození jeho jména a firmy. Za tím vším je jen lidská závist.
Na zlé lidi je nejlepší obranou IRONIE.
Pokud tedy obvinění není pravda, je lépe celou záležitost nechat být a obrátit jí ve vtip (pokud to umíte) a pomlouvače zesměšnit.
Horší je, když kvůli takové pomluvě firma utrpí škodu a nedokážete pomluvu, či skandál proměnit v reklamu a propagaci svého podniku. Pokud tedy nejste tento typ, bylo by dobré se obrátit na právníka a pokusit se vysoudit řádné odškodnění. Jsou to sice nervy, ALE pokud vyhrajete, opadne mnohým chuť Vás beztrestně urážet a hanit Vaši dobrou pověst.
A hlavně si nezoufejte. Pamatujte! Pokud se o Vás mluví a navíc jste v právu, je to REKLAMA, kterou se pokuste využít pro Vaše blaho, rozšíření povědomí o Vašem výrobku, firmě, o tom co děláte.
Hodně štěstí a hlavně "Nebojte se"!
20

Důležitost reklamy | dulezitost-reklamy


Reklamu mnozí berou, jako něco špatného, ale v přírodě je běžně užívána, jako prostředek k zvýraznění se a někdy jako jediná možnost, jak přežit.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.

Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.

Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.

Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
77

Kdo je to hodinový manžel - odpověď | kdo-je-to-hodinovy-manzel-odpoved


Kdo nebo co je to hodinový manžel?
Je to řemeslník, který zajistí běžné práce při údržbě bytu, nebo domu, když skutečný manžel je zaneprázdněn, nebo není manuálně zručný.
Hodinový manžel tedy umí od instalatérských prací, až po práce na zahradě.
Neměl by být pro něj problém vyměnit vodovodní baterii ani posekat zahradu.
68

Jednoduché a podvojné účetnictví | jednoduche-a-podvojne-ucetnictvi


Jednoduché a podvojné účetnictví byli nahrazeny od 1. ledna 2004 novými termíny.
Jednoduché účetnictví byl nahrazeno daňovou evidencí.
Název je odvozen od záznamu účetních případů jen na jednom účtu.
Sledují se jen výdaje a příjmy. Tedy kolik jsme skutečně přijali a vydali peněz.

Podvojné účetnictví se od výše uvedeného data nazývá jen "účetnictví".
V podvojném účetnictví je každá položka na účtu spárovaná s položkou na jiném účtu, ale na opačné straně (Má dáti nebo Dal). Např. pokud je pokladnou zaplacena dodavatelská faktura ve výši Kč 1500.-, je tato částka zaúčtována na účet pokladny na str. Dal a na účet dodavatele na str. Má dáti. Odtud název "podvojné účetnictví".
Sledují se náklady a výnosy i přesto, že jste peníze ještě neodeslali, nebo nepřijali, směrodatné je datum vystavení faktury.
12

Daně - zvyšování daní - ekonomika - finance | dane-zvysovani-dani-ekonomika-finance


Proč je nebezpečné zvyšování daní v době, kdy spotřeba obyvatel (chuť utrácet) je minimální?
Lidé se mohou koupit za stejnou částku peněz méně zboží - klesá spotřeba a nakupuje se jen zboží určené k přežití.
S klesající spotřebou se vybere méně na DPH.
Výrobcům zdraží vstupy, což se odrazí na růstu cen produktů.
Výrobci méně prodají a musí propustit část zaměstnanců, nebo uzavřít provozovnu a sami skončí jako nezaměstnaní.
Zvýšení daní zpomalí a nebo dokonce zabrzdí ekonomický růst ekonomiky a sníží daňovou výnosnost. Tedy na daních se většinou vybere méně, než před jejich zvýšením.
Celková nálada a optimismus ve společnosti se zhorší.



Editace: 2015-09-23 11:43:51
Počet článků v kategorii: 114
Url:ekonomicky-migrant

AD
11 Share
Share
Tweet