Zdravotní nemocenské sociální důchodové pojištění odkazy na stránky a informace
AD MOB
Čísla účtů - Bankovní spojení - okresní správy ČSSZ:
//www.cssz.cz/cz/kontakty/krajska-a-okresni-pracoviste/
Na odkaze najdete i výši záloh pojištění OSVČ
//www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/nejcastejsi-dotazy/nejcastejsi-dotazy-osvc.htm#17
Zdravotní pojišťovny
https://www.firmy.cz/Banky-a-financni-sluzby/Pojistovaci-sluzby/Zdravotni-pojistovny/
Sociální (důchodové) 2 588
https://www.cssz.cz/web/cz/zalohy-na-pojistne-na-duchodove-pojisteni
Zdravotní pojištění 2 393
https://www.rbp213.cz/cs/platci/a-32/ (213 Revírní bratrská pokladna/pojišťovna)
Nemocenské 147
https://www.cssz.cz/web/cz/-/minimalni-platba-pojistneho-na-nemocenske-pojisteni-bude-od-ledna-cinit-147-kc
Placení pojistného od ledna 2021 v nižší výši, než je nově stanovené minimum, by znamenalo zánik účasti na nemocenském pojištění.
//www.cssz.cz/cz/kontakty/krajska-a-okresni-pracoviste/
Na odkaze najdete i výši záloh pojištění OSVČ
//www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/nejcastejsi-dotazy/nejcastejsi-dotazy-osvc.htm#17
Zdravotní pojišťovny
https://www.firmy.cz/Banky-a-financni-sluzby/Pojistovaci-sluzby/Zdravotni-pojistovny/
Minimální platba záloh pojištění OSVČ - hlavní činnost - rok 2021 - údaje z počátku roku, je třeba sledovat vládní úpravy v průběhu roku
Sociální (důchodové) 2 588
https://www.cssz.cz/web/cz/zalohy-na-pojistne-na-duchodove-pojisteni
Zdravotní pojištění 2 393
https://www.rbp213.cz/cs/platci/a-32/ (213 Revírní bratrská pokladna/pojišťovna)
Nemocenské 147
https://www.cssz.cz/web/cz/-/minimalni-platba-pojistneho-na-nemocenske-pojisteni-bude-od-ledna-cinit-147-kc
Placení pojistného od ledna 2021 v nižší výši, než je nově stanovené minimum, by znamenalo zánik účasti na nemocenském pojištění.
Vývoj záloh zdravotního pojištění
OBDOBÍ PLATNOSTI | MINIMÁLNÍ VYMĚŘOVACÍ ZÁKLAD V KČ | MINIMÁLNÍ MĚSÍČNÍ ZÁLOHA V KČ |
---|---|---|
01.01.2020 | 17 417,50 | 2 352 |
01.01.2019 - 31.12.2019 | 16 349,50 | 2 208 |
01.01.2018 - 31.12.2018 | 14 989,50 | 2 024 |
01.01.2017 – 31.12.2017 | 14 116 | 1 906 |
01.01.2016 – 31.12.2016 | 13 503 | 1 823 |
01.01.2015 - 31.12.2015 | 13 305,50 | 1 797 |
01.01.2014 – 31.12.2014 | 13 503 | 1 752 |
01.01.2013 – 31.12.2013 | 12 942 | 1 748 |
01.01.2012 – 31.12.2012 | 12 568,50 | 1 697 |
01.01.2011 – 31.12.2011 | 12 370 | 1 670 |
Vývoj záloh důchodové pojištění
Rok | Min. záloha (Kč) |
---|---|
1.1.2021 | 2 588 |
2020 | 2 544 |
2019 | 2 388 |
2018 | 2 189 |
2017 | 2 061 |
2016 | 1 972 |
2015 | 1 943 |
2014 | 1 894 |
2013 | 1 890 |
2012 | 1 836 |
2011 | 1 807 |
114LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Pozor, výše záloh bude upravena po podání přehledu o příjmech a výdajích za rok 2017 a může se změnit např. s výší minimální mzdy a podobně.
Zdravotní pojištění:
minimální záloha na pojistném činí 2 024 Kč
Zálohy na zdravotní pojištění naleznete u své zdravotní pojišťovny
//www.rbp-zp.cz/pro-platce/osvc/
Minimální záloha na sociální pojištění:
2 189 Kč
Minimální nemocenské pojištění:
115 Kč
//www.cssz.cz/cz/pojistne-na-socialni-zabezpeceni/vyse-a-platba-pojistneho/
Zdravotní pojištění:
minimální záloha na pojistném činí 2 024 Kč
Zálohy na zdravotní pojištění naleznete u své zdravotní pojišťovny
//www.rbp-zp.cz/pro-platce/osvc/
Minimální záloha na sociální pojištění:
2 189 Kč
Minimální nemocenské pojištění:
115 Kč
//www.cssz.cz/cz/pojistne-na-socialni-zabezpeceni/vyse-a-platba-pojistneho/
Jedna lidová moudrost pro naši zeměpisnou šířku říká "Sucho draho nenadělá, ale mokro ano".
Máme za sebou velmi horké a suché období léta 2015.
Přesto, že padlo mnoho teplotních rekordů, nedá se hovořit o neúrodném roce. Většina ovoce a zeleniny, které májí hlavní období sklizně v červenci byla kvalitní a mnohdy nadprůměrná. Například třešně, meruňky, rybíz, angrešt, obiloviny. Na zahrádkách pak rajčata, okurky a i papriky se urodily i tam, kde v jiných letech se jim příliš nedaří a podlehnou plísním.
Pozdní ovoce a plodiny však již suchem trpí daleko více. Hlavně ovoce (švestky, jablka) padají ze stromů předčasně a kukuřice zasychá.
Velmi pozitivní ekonomický efekt má naopak v horkém létě prodej nápojů a využití rekreačních zařízení.
Avšak jeden z vážných problémů, které horké a suché počasí v létě přináší, je přehřívání špatně navržených budov a tím nepříjemné podmínky jak pro práci, tak i pro odpočinek obyvatel. Také klimatizace se podílejí na zvýšené spotřebě energie. Říkáte si, že by se to dalo řešit sníženou sazbou za energii ze fotovoltaických elektráren, jenže víme jaký je zde problém s dotací tohoto druhu energie, která se tím stala vlastně jednou z nejdražších.
Naopak deštivé a studené léto sebou přináší plísně, které ničí úrodu mnohem více než sucho, nemoci, špatnou náladu.
O příjemné rekreaci v takovém počasí nelze hovořit a tím i s tržbami z tohoto odvětví.
Není zájem ani o kulturní akce a prodej nápojů, mražených výrobků je také na minimu.
Když vezmeme pro a proti, můžeme říct, že moudro našich předků platí doposud.
Máme za sebou velmi horké a suché období léta 2015.
Přesto, že padlo mnoho teplotních rekordů, nedá se hovořit o neúrodném roce. Většina ovoce a zeleniny, které májí hlavní období sklizně v červenci byla kvalitní a mnohdy nadprůměrná. Například třešně, meruňky, rybíz, angrešt, obiloviny. Na zahrádkách pak rajčata, okurky a i papriky se urodily i tam, kde v jiných letech se jim příliš nedaří a podlehnou plísním.
Pozdní ovoce a plodiny však již suchem trpí daleko více. Hlavně ovoce (švestky, jablka) padají ze stromů předčasně a kukuřice zasychá.
Velmi pozitivní ekonomický efekt má naopak v horkém létě prodej nápojů a využití rekreačních zařízení.
Avšak jeden z vážných problémů, které horké a suché počasí v létě přináší, je přehřívání špatně navržených budov a tím nepříjemné podmínky jak pro práci, tak i pro odpočinek obyvatel. Také klimatizace se podílejí na zvýšené spotřebě energie. Říkáte si, že by se to dalo řešit sníženou sazbou za energii ze fotovoltaických elektráren, jenže víme jaký je zde problém s dotací tohoto druhu energie, která se tím stala vlastně jednou z nejdražších.
Naopak deštivé a studené léto sebou přináší plísně, které ničí úrodu mnohem více než sucho, nemoci, špatnou náladu.
O příjemné rekreaci v takovém počasí nelze hovořit a tím i s tržbami z tohoto odvětví.
Není zájem ani o kulturní akce a prodej nápojů, mražených výrobků je také na minimu.
Když vezmeme pro a proti, můžeme říct, že moudro našich předků platí doposud.
Reklamu mnozí berou, jako něco špatného, ale v přírodě je běžně užívána, jako prostředek k zvýraznění se a někdy jako jediná možnost, jak přežit.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
I člověk časem pochopil, že pokud se o jeho produktech co nejrychleji dozví potenciální zákazníci, umožní mu to rychlejší návratnost vynaložených prostředků a možnost dalšího rozvoje firmy.
Masivní reklamní kampaň je pak důležitá u revolučních výrobků, ale nejdříve je nutné vše právně ošetřit, patentovat, registrovat ochrannou známku atd. V opačném případě uvedení na trh výrobku bez potřebných ochranných kroků může skončit fiaskem a již za několik hodin či dnů se setkáte s Vašim výrobkem na trhu, ale od jiného výrobce. Ten pokud si pak výrobek zaregistruje, jako svůj vlastní vynález, budete muset asi vyklidit trh.
Takže pokud máme zajištěny náležitosti pro uvedení výrobku na trh a jsme již schopni dodávat výrobek v potřebném množství, budeme potřebovat, aby se o výrobku dozvědělo, co nejvíce zákazníků.
Reklama může být:
neplacená: poutač na domě, výrobní hale, firemních vozidlech, na internetu (video na youtube.com, vlastní stránky produktu), plakáty atd.
placená: v regionálním tisku, v rozhlase, televizi, internetu. Internet má tu výhodu, že poskytovatelům platíte jen za "proklik" a to pokud se zájemce chce dozvědět více z Vašich stránek, ale i když zájemce neklikne na Vaši reklamu, může si ji přečíst a po čase si Váš výrobek zakoupit, proto je internetová reklama velmi oblíbená. Navíc k internetu má přístup celý svět, takže může oslovit nejvíce potenciálních zákazníků.
Bohatý táta chudý táta - kniha Roberta T. Kiyosakiho
Krysí závod - stav, kdy je jedinec, rodina, nebo stát natolik zadlužen, že není
schopen tvořit aktiva (finanční rezervu, čistý zisk) a dostává se do začarovaného
bludného kruhu připomínajícího běh krisy v otáčejícím se bubnu až do totálního
vyčerpání a zhroucení se.
Víte, jaký je rozdíl mezi aktivy a pasivy ?
Myslíte si, že daně ve skutečnosti lidi zatěžují, nebo jim pomáhají přežít?
Pracují peníze pro Vás, nebo Vy pro peníze?
Platíte složenky hned, nebo až na poslední chvíli?
Spoléháte na to, že se o Vás postarají Vaši sousedé (tedy stát),
nebo raději spoléháte sám na sebe?
Umíte zvládat finanční rizika, nebo provádíte jen bezpečné finanční operace?
Jste zaměstnancem, který jen slepě plní příkazy, nebo raději vytváříte nové projekty a nová
pracovní místa?
Věříte tomu, že budete bohatí?
Učíte se proto, abyste získali zaměstnání v dobré firmě, nebo proto abyste dobrou
firmu jednou vlastnili?
Myslíte si, že nejlepší investice je do zvětšování Vašeho domu(pokud to není předmětem podnikání)?
Pracujete proto, abyste se učili novým věcem, nebo jen abyste získali peníze?
Kdo vytváří pracovní místa, bohatí, nebo chudí?
Umíte se rychle rozhodnout, co je pro Vás důležité a, co je nepodstatné?
Ovládají peníze Vaše pocity a tedy i duši?
Věříte, že bankovky mají skutečně hodnotu, která je na nich vytištěna,
nebo chápate, že druhý den může mít tato bankovka jen cenu papiru, ze kterého
je vyrobena a nic si za ní nekoupíte?
Co je pro Vás nejcenější, síla, peníze, nebo sebepoznání?
Inteligentní člověk zaměstnává lidi, kteří jsou chytřejší než on.
Bohatí lidé si kupují luxus až, jako poslední, chudí a střední vrstva chce mít
luxus zakoupen, co nejdříve, aby vypadali, jako boháči.
Peníze vytvářejí bohatí, ne chudí.
Zaměstnanci pracují jen tolik, aby nepřišli o práci.
Zaměstnavatel platí jen tolik, aby zaměstnanec neutekl.
Víte, že z 10 nově založených společností, 9 do 5 let zanikne?
Jste opravdu finančně nezávislí lidé?
V knize naleznete tyto témata a myšlenky
Krysí závod - stav, kdy je jedinec, rodina, nebo stát natolik zadlužen, že není
schopen tvořit aktiva (finanční rezervu, čistý zisk) a dostává se do začarovaného
bludného kruhu připomínajícího běh krisy v otáčejícím se bubnu až do totálního
vyčerpání a zhroucení se.
Víte, jaký je rozdíl mezi aktivy a pasivy ?
Myslíte si, že daně ve skutečnosti lidi zatěžují, nebo jim pomáhají přežít?
Pracují peníze pro Vás, nebo Vy pro peníze?
Platíte složenky hned, nebo až na poslední chvíli?
Spoléháte na to, že se o Vás postarají Vaši sousedé (tedy stát),
nebo raději spoléháte sám na sebe?
Umíte zvládat finanční rizika, nebo provádíte jen bezpečné finanční operace?
Jste zaměstnancem, který jen slepě plní příkazy, nebo raději vytváříte nové projekty a nová
pracovní místa?
Věříte tomu, že budete bohatí?
Učíte se proto, abyste získali zaměstnání v dobré firmě, nebo proto abyste dobrou
firmu jednou vlastnili?
Myslíte si, že nejlepší investice je do zvětšování Vašeho domu(pokud to není předmětem podnikání)?
Pracujete proto, abyste se učili novým věcem, nebo jen abyste získali peníze?
Kdo vytváří pracovní místa, bohatí, nebo chudí?
Umíte se rychle rozhodnout, co je pro Vás důležité a, co je nepodstatné?
Ovládají peníze Vaše pocity a tedy i duši?
Věříte, že bankovky mají skutečně hodnotu, která je na nich vytištěna,
nebo chápate, že druhý den může mít tato bankovka jen cenu papiru, ze kterého
je vyrobena a nic si za ní nekoupíte?
Co je pro Vás nejcenější, síla, peníze, nebo sebepoznání?
Inteligentní člověk zaměstnává lidi, kteří jsou chytřejší než on.
Bohatí lidé si kupují luxus až, jako poslední, chudí a střední vrstva chce mít
luxus zakoupen, co nejdříve, aby vypadali, jako boháči.
Peníze vytvářejí bohatí, ne chudí.
Zaměstnanci pracují jen tolik, aby nepřišli o práci.
Zaměstnavatel platí jen tolik, aby zaměstnanec neutekl.
Víte, že z 10 nově založených společností, 9 do 5 let zanikne?
1 kubík zemního plynu = 1 metr 3 (kubický) = 1 000 litrů = 10,55 kWh (údaj je přibližný, liší se dle dodavatele a kvality zemního plynu)
Editace: 9.1.2021 - 10:54
Počet článků v kategorii: 114
Url:zdravotni-nemocenske-socialni-duchodove-pojisteni-odkazy-na-stranky-a-informace
AD