Startér Jikov
Obrázky startovacího zařízení VARI Jikov
Kryt a buben se šňůrou
Detail západky
Navijecí pružina
Pozor, nejdříve navlečte na šňůru gumovou rokojeť a ne jak zde kovové zajíštění
Tak a už je vše uděláno, už je vše hotovo
Kompletní sestava pohled zdola
9LW NO topic_id
AD
Další témata ....(Topics)
Vozík za VARI systém musí být vybaven trojúhelníkem pro pomalá vozidla.
Pokud s VARI systémem vjíždíte na veřejné komunikace, na které smíte, musíte mít vozík označen výstražným trojúhelníkem (pomalá vozidla na posledním vozidle soupravy).
Podrobně o tomto ustanovení popisuje:
Předpis Evropské hospodářské komise Organizace spojených národů (EHK/OSN) č. 69 – Jednotná
ustanovení o schvalování štítků pro zadní značení pomalých vozidel (kvůli konstrukci) a jejich
přípojných vozidel
Jak pracovat s motorovými oleji
Motorové oleje mohou způsobit rakovinu kůže, nebo znečistit životní proštředí proto je nutné:
Bezprostředně po dotyku s opotřebovaným olejem umýt důkladně ruce vodou a mýdlem.
Dbejte prosím při likvidaci starého oleje odpovídajících pravidel ochrany životního prostředí.
Doporučuje se dopravovat olej v uzavřených nádobách do sběrny použitých olejů.
Použitý olej nevyhazujte mezi odpadky a nelijte do kanalizace, odpadu nebo na zem.
Postup výměny oleje u motorů HONDA a manuál HONDA motory GCV 135E * GCV 160E
Ke každému motoru dodává výrobce manuál jehož pokyny je nutné se řídit!!!!Pokyny při práci s motorovými oleji!!!
Výmena oleje
Použitý olej vypouštejte ze zahrátého motoru. Pozor: u zahřáteho motoru se nedotýkejte částí výfuku a krytu hlavy - možnost popálenin kůže.- 1. Palivový kohout uzavřete
- 2. Odšroubujte zátku plnicího hrdla, motor nakloňte směrem k olejovému hrdlu tak,aby olej hrdlem vytékal do předem připravené nádoby.
- 3. Znovu doplňte nový doporučený olej na požadovanou úroveň (viz. manuál ).
- 4. Zátkou uzavřete plnicí hrdlo.
Manuál HONDA motory GCV 135E * GCV 160E
Obrázky a popis vzduchového filtru VARI HONDA GXV 160.
Nikdy nenechávejte běžet motor bez vzduchového filtru, vede to k urychlenému
a nadměrnému opotřebení motoru a na takové počínání se nevztahuje záruka.
Znečištěný vzduchový filtr brání proudění vzduchu do karburátoru. Z důvodu
zabránění následného poškození karburátoru je třeba vzduchový filtr pravidelně
čistit. Filtr čistěte častěji v případě provozu ve zvláště prašném prostředí.
Kryt vzduchového filtru se dvěma šrouby opatřenými plastovými křidélky.
Detail vzduchového filtru po sejmutí krytu. Patrná je žlutá molitanová vrstva, kterou můžete pokud je znečištěna sejmout a vyprat například v jarové vodě. Dodržujte pokyny výrobce.
Svíčka zapalovací údržba motoru HONDA GCV
Ke každému motoru dodává výrobce manuál jehož pokyny je nutné se řídit!!!!Výstraha !!!
Pokud byl motor krátce předtím v provozu, je výfuk velmi horký. Dejte proto velký pozor, aby nedošlo k popálení kůže.
Nepoužívejte nikdy svíčky s nesprávným teplotním rozsahem.
U motorů HONDA GCV 135E * GCV 160E se provádí kontrola svíčky a nastavení vzdálenosti elektrod každých 100 provozních hodin, nebo jednou za rok.
Výměna zapalovací svíčky se provádí každých 150 provozních hodin.
Vzdálenost elektrod se nastavuje na: 0,70 - 0,80 mm
Svíčku poškozenou, opotřebovanou, nebo s prasklým izolátorem vyměňte.
Nastavení elektrod zapalovací svíčky - ilustrační obrázek
Výměna zapalovací svíčky
Aby bylo dosaženo dokonalého chodu motoru, musí být svíčka správně nastavena (vzdálenost elektrod) a očištěna od usazenin.1. Sejmete kabel svíčky (tzv. fajfku) a svíčku demontujte pomocí správné velikosti klíče na svíčky.
2. Vizuálně překontrolujte, pokud je poškozená svíčku vyměňte. Pokud musíte znovu použít již použitou svíčku, je třeba ji opatrně očistit drátěným kartáčem.
3. Pomocí měrky nastavte vzdálenost elektrod. Vzdálenost upravte podle doporučení odpovídajícím přihnutím elektrody.
4. Ujistěte se, zda je v pořádku těsnící kroužek, potom svíčku zašroubujte do otvoru rukou.
5. Jakmile svíčka dosedne, dotáhnete jí pomocí klíče na svíčky tak, aby svíčka stlačila těsnící kroužek.
Novou svíčku je nutno po dosednutí dotáhnout o 1/2 otáčky tak, aby došlo ke stlačení těsnícího kroužku.
Jestliže je znovu použita stará svíčka je nutno ji dotáhnout pouze o 1/8 - 1/4 otáčky.
Upozornění !! Dbejte, aby byla svíčka řádně dotažena. Nesprávně dotažená svíčka se silně zahřívá a muže dojít k vážnému poškození motoru.
Editace: 8.3.2020 - 23:00
Počet článků v kategorii: 9
Url:starter-jikov